טיפולי דיקור סיני לילדים



אז זה אומנם נכון שהורים רבים עלולים להירתע מעצם המחשבה על דיקור הילדים הצעירים שלהם באמצעות מחלטים.
אבל, חשוב לציין, כי דיקור סיני נחשב ליעיל גם עבור ילדים ובכוחו של הטיפול לסייע בהתמודדות עם מגוון רחב של מחלות ורגישויות אשר מאפיינות ילדים בגילאים שונים כמו: אסתמה, אלרגיות מסוגים שונים, בעיות במערכת העיכול ואפילו מחלות עונתיות שונות כמו מחלת השפעת לדוגמא.
דיקור סיני לילדים, נחשב במקרים רבים אף יעיל יותר מאשר טיפולי דיקור המיועדים עבור מבוגרים – הסיבה לכך טמונה בעובדה שהתגובה של ילדים לדיקור תהיה מהירה יותר וההשפעה תהיה עוצמתית יותר.

Pixabay

התאמת הטיפול לילד
הליך הדיקור הסיני לילדים מתחיל באבחון אשר מבוצע על ידי המטפל. האבחון מורכב מתשאול מקיף אשר מטרתו להבין מה מצבו הבריאותי של הילד ומבדיקה, אשר כוללת בדיקת דופק ובחינת הלשון של הילד (הלשון יכולה להעיד במידה רבה על מצבו הבריאותי של אותו הילד ועל בעיות שונות איתן הוא מתמודד). בחלק מהמקרים, המטפל אף נעזר בנתונים נוספים אשר יכולים להעיד על מצבו הרפואי של הילד, כמו לדוגמא, תוצאות של בדיקות דם וכיוצא בזה.
רק לאחר הליך האבחון מתחילים בהליך הדיקור עצמו, כאשר בהתבסס על תוצאות האבחון, ניתן לקבל את התמונה המלאה לגבי האזורים השונים בגוף בהם יש לבצע את הדיקור.

הליך דיקור סיני לילדים
לאחר האבחון, מתחיל הליך הטיפול בפועל, כאשר המטפל מחדיר את המחטים הדקות והעדינות לנקודות שונות בגוף.
חשוב לציין, עבור כל ההורים שעדיין חשים מודאגים מהליך טיפול הדיקור, שבסך הכול מדובר בהליך טיפול קצר יחסית אשר נמשך לכל היותר כחצי שעה. הטיפול אינו כרוך בכאב, כאשר, רוב המטפלים מקפידים לבחור את המחטים הדקות ביותר עבור ילדים צעירים – המחטים נשארים בגוף דקות בודדות בלבד.

אם אתם מעוניינים לקבל פרטים נוספים לגבי טיפול דיקור סיני בירושלים לילדים או לעשות את הצעד הראשון בדרך ליהנות מכל היתרונות אשר טמונים בטיפול הדיקור הסיני הנכם מוזמנים לבקר באתר שלנו:  https://mahat-ruah.co.il/  ולהשאיר פרטים ואנו נחזור אליכם בתוך זמן קצר.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה