טיפולים אסתטיים לשיפור המראה של העפעפיים



במרוצת השנים מתרחשים שינויים רבים ומשמעותיים באזור העיניים, לכן עם הגיל אנחנו עלולים לסבול ממראה של פנים עייפות ועיניים במראה עצוב וכעוס, זהו מראה שאינו מחמיא לנו והשינוי בעפעפיים יוצר מראה של אדם מבוגר וחסר אנרגיה. כדי לשפר את האסתטיקה של הפנים, בדגש על אזור העיניים, יש באפשרותנו לפנות למרפאה וליהנות ממגוון טיפולים אסתטיים לשיפור מראה העפעפיים העליונים והתחתונים, ולמרבה המזל יש טיפולים יעילים מאוד שיכולים לסייע לנו ליהנות ממראה צעיר, קורן וזוהר.

FREEPIK

צניחת עפעפיים – תופעה טבעית הקשורה לגיל

חשוב לדעת כי צניחת העפעפיים הינה אחת מהתופעות השכיחות בקרב נשים וגברים, והתופעה מהווה את אחד מהתסמינים הידועים והבולטים ביותר להזדקנות האדם. במקרים מסוימים נוצרים עודפי עור באזור העפעפיים כבר בגיל צעיר, בדרך כלל מסיבות הקשורות לגנטיקה. מאחר שהעיניים ממוקמות במרכז הפנים הן משפיעות על המראה וההבעה שלנו, כאשר מתחילה צניחת עפעפיים ויש היווצרות של שקיות שומן הבלוטות מתחת לעפעפיים התחתונים הפנים שלנו יקבלו מראה עייף וחסר שינה, ובנוסף צניחת העפעפיים העליונים עלולה לפגוע בשדה הראייה שלנו בגלל כיסוי חלק מהאישון (פטוזיס).

צניחת העפעפיים העליונים בגלל עודפי העור וחולשת השרירים באזור מביאה לצמיחת העפעפיים מעל הריסים. לכן, העיניים שלנו נראות קטנות יותר ובדרך כלל נרגיש תחושה של כובד על העין, נשים עשויות להתקשות באיפור העיניים, ועם הזמן נוצרת חסימה של שדה הראייה. בתהליך הטבעי של צניחת העפעפיים מתרחשת גם צניחה של הגבות, לכן כדאי לשקול לשלב בניתוח העפעפיים גם ניתוח להרמת הגבות.

ניתוח מותאם אישית

בניתוח הרמת עפעפיים עליונים מסירים את עודפי העור ורקמות השומן הפנימי. אם העיניים שלנו שקועות הרופא ימליץ על השתלת שומן בזמן הניתוח, ובנוסף מקובל לשלב ניתוח הרמת גבות כדי להשיג תוצאה אסתטית מרשימה יותר.

יש גישות שונות לניתוחי עפעפיים לכן חייבים להתאים את תוכנית הניתוח לכל מטופל או מטופלת באופן אישי, לאחר תיאום ציפיות. לאחר הסרת עודפי עור ושומן הרופא המנתח בודק האם צריך להדק את השרירים באזור, ובהתאם לצורך הוא יחזק גם את הרצועות המחזיקות את העפעפיים.

כאמור, ניתוח עפעפיים יכול להיעשות בשילוב טיפולים אסתטיים אחרים כמו הרמת גבות, וחשוב לבחור היטב את הרופא מאחר שתוצאות הניתוח תלויות במיומנויות שלו. כאשר עוברים את הניתוח אצל רופא פלסטיקאי מומחה ניתן להסיר את העור הרפוי, לשפר את הגמישות של שרירי העפעפיים, לשפר את מראה העור באזור וליהנות ממראה כללי צעיר, רענן וזוהר יותר.

טיפולי פוטותרפיה

עולם טיפולי האסתטיקה מתקדם בקצב מואץ ומעבר לניתוח ניתן לשפר את המראה העפעפיים בפנים באמצעות טיפול פוטותרפיה. טיפול פוטותרפיה מבוסס על קרינת UV, זהו טיפול מוכר ויעיל מאוד המתאים למגוון מחלות עור, והטיפול מתאים גם לשיקום העור מאחר שהוא מעודד ייצור קולגן ואלסטין וכך משפרים את המראה הכללי של העפעפיים.

טיפולי הזרקת חומרי מילוי מתקדמים

כיום יש טכניקות מתקדמות יותר לטיפולי ההזרקה ובעולם טיפולי האסתטיקה יש חומרי מילוי איכותיים ומתקדמים יותר. כדי לטשטש קמטים בחלק העליון של הפנים ניתן להזריק בוטוקס בין הגבות ובצידי העיניים, וניתן להזריק חומצה היאלורונית או חומר מילוי אחר לצורך מילוי שקעים מסביב לעיניים ובאזור של מרזב הדמעות. אם סובלים מעיניים שקועות ניתן להזריק שומן עצמי לאזור כדי לשפר את המראה האסתטי. הזרקת חומרי המילוי נועדה לשפר את המראה הכללי ולהשיג מראה צעיר, עדין וזוהר יותר.

*המידע המופיע בכתבה נועד לידע כללי בלבד ואינו מהווה חלופה לייעוץ מקצועי!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה