חימום תת רצפתי – הטרנד שכובש כל בית בישראל



בשנים האחרונות חימום תת רצפתי הפך למבוקש ולנחשק ביותר ברחבי העולם ובישראל בפרט. בונים או משפצים בית? אל תתפשרו ובחרו בחימום תת רצפתי.

Pixabay

חימום תת רצפתי פועל באמצעות מקור חום חיצוני, המחמם ומזרים את המים החמים דרך מערכת צינורות סגורה המונחת מתחת לרצפת הבית.

שיטת חימום זו, מאפשרת את פיזורו היעיל והאפקטיבי של החום כלפי מעלה באופן אחיד ונעים. החום המופק מן הרצפה נחשב לבריא יותר, ללא צורך בהתקנת גופי חימום נוספים בתוך חלל הבית וכזה שאינו פולט קרינה כלל.

יתרונות השימוש בחימום תת רצפתי

  • שליטה ובקרה מלאים על הטמפרטורה באמצעות שימוש בתרמוסטטים בכל חדר בנפרד.
  • חימום אחיד – החום העולה מן הרצפה מתפשט בצורה אחידה ומחממם את כל חלל הבית.
  • בטיחות – המערכת מותקנת מתחת לריצוף ולכן אין כל מגע ישיר עימה. אי לכך, תוכלו ללכת יחפים ואף לשבת על הרצפה ללא דאגה מכוויות או התחשמלות.
  • ללא חשש לדליפות או נזילות – המים מוזרמים דרך מערכת צינורות סגורה. לכל אורך ההתקנה מתבצעות בדיקות מקיפות אשר יבטיחו את פעולתה התקינה והשוטפת של המערכת.
  • אסתטיקה - אין צורך בהתקנת גופי חשמל נוספים המותקנים בתוך חלל הבית.
  • חסכון בחשמל – אנו ממליצים על התקנת תרמוסטטים בכל חדר או חלל בנפרד על מנת שתוכלו להפיק את המירב מהמערכת תוך חסכון וניצולה היעיל של האנרגיה.

בשנים האחרונות מערכות חימום אלו הופכות למבוקשות יותר ומהוות את פתרון החימום האיכותי והאפקטיבי ביותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות הקיימות כיום בשוק.

היתרון המובהק הנו שילובה של מערכת החימום התת רצפתי עם משאבת חום, המאפשרת את ניצולה היעיל של האנרגיה הנדרשת לטובת חימום הבית. בהתאם לכך, ישנו חסכון מהותי ועלות נמוכה בצריכת החשמל הביתי.

לסיכום

מערכת זו מהווה את שיטת החימום החסכונית והיעילה ביותר לטובת חימום הבית. החום העולה מן הרצפה אינו מייבש את אוויר חלל הבית ונחשב לבריא ואיכותי יותר בהשוואה לשיטות חימום אחרות.

חברת ניו אנרג'י ישראל הנה החברה המובילה והמתמחה בהתקנת מערכות חימום תת רצפתי על בסיס מים. לחברה ניסיון של מעל 30 שנה ומאות פרויקטים בכל רחבי הארץ.

חשוב להדגיש, את התקנת המערכת יש לקחת בחשבון כחלק מתכנון הבית החדש או לחלופין במהלך שיפוץ מאסיבי של הבית אשר יכלול גם את הרמת או החלפת הרצפה.

נותרו לכם עוד שאלות שאינן קיבלתם עליהן מענה? מעוניינים להתייעץ ולקבל חוות דעת? הנכם מוזמנים ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה