חופשה מפנקת ליד הים – זה בהחלט בטווח השגה



חופשה לחופיו של ים זה או אחר היא בעיני רבות ורבים מאיתנו סוג של אידיאל לנופש ורוגע, האופן בו אנו מדמיינים את החופשה האולטימטיבית שלנו. מאחר וכולם בארץ (ובעולם) מעוניינים לנפוש ממש ליד הים, אזור החוף הוא במרבית המקרים יקר במיוחד עבור חופשות ונופשים, ובתי המלון בו מחוץ לאפשרות המימון של רובנו. אבל זה לא אומר שצריך לוותר על החלום. חופשה מפנקת במיוחד ליד הים היא בהחלט משהו שגם אנחנו יכולים להשיג!

צילום: איה בן עזרי - תוכן שיווקי

כיצד נוכל לצאת לחופשה ליד הים, כזו שתהיה מפנקת ובמקרים רבים אפילו אקסקלוסיבית, בלי שנצטרך להוציא על כך את כל החסכונות שלנו? הנה כמה דברים שאפשר לעשות כדי לגרום לזה לקרות –

 

לחפש (ולמצוא) דילים לטבריה, ים המלח ואילת

אפשרות ראשונה שכדאי להכיר, למקרה שעדיין לא יצא לכם להיתקל בה, היא של דילים לבית מלון יוקרתי השוכן על חופו של ים כזה או אחר. כאן בישראל יש לנו ארבעה ימים שונים (ים תיכון, ים כנרת, ים המלח וים סוף) וכמה וכמה יעדים עיקריים לחפש בהם. בפרט טבריה, מלונות ים המלח ואילת כמובן. גם בים תיכון לא חסרים מלונות מפנקים שיושבים ממש על הים, בפרט בתל אביב ובחיפה.

בחלק מרשתות התיירות הגדולות תוכלו למצוא דילים לים המלח ודילים לטבריה (כמו גם לאילת, בעונות מסוימות), אשר יאפשרו לכם לשהות בבית מלון מפנק ואיכותי במיוחד, ממש על חוף הים, במחיר לא נורא כלל וכלל. כדאי אמנם להיות עקביים ולחפש במשך זמן מה מדי יום, עד שמוצאים את הדיל המושלם עבורכם – במקום המושלם, לחופו של הים הנכון, במועדים המתאימים לכם וכו'. אך אינספור דילים שונים קיימים ומוצעים כל הזמן. כל שצריך זה להיות מודעים לכך ולהתעניין.

 

המקום המושלם לצאת לנופש גם לא בשיא הקיץ

כפי שציינו בהתחלה, אחת הסיבות לכך שכבר קשה למצוא אפשרות לנופש ליד הים במחירים סבירים היא כי כולם מעוניינים לנפוש שם, במיוחד בקיץ ו/או בעונת החגים.

אבל בתור מי שגרים בישראל, בה החורף אף פעם לא קשה מדי ובאזורים מסוימים הוא אפילו נחשב לעונה הנעימה יותר, אנחנו יכולים לנצל אפשרות זו ולצאת לנופש שלא בעונה ה"חמה" (תרתי משמע). למשל, נופש בים המלח, באילת וגם בטבריה, הנערך בחודשי החורף (או בתקופה אחרת אבל כזו שאינה בשיא עונת הקיץ והחגים), יכול לעלות לכם מעט מאוד בהשוואה למחיר של נופש באותו מקום ביולי-אוגוסט, ומזג האוויר כאמור עשוי להיות אפילו יותר נעים במהלך הסתיו והחורף. גם זו דרך מצוינת להצליח להתפנק בחופשה אקסקלוסיבית ליד הים. במקרה של ים המלח, למשל,

 החורף מהווה את התקופה הנעימה והמתבקשת יותר לטבול בים, ולא תפסידו גם את ההזדמנות להשתזף בחוץ במהלך היום.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה