רבים נוטים לחשוב שחופשה בים המלח מתאימה רק לאנשים שסובלים מבעיות רפואיות. אך למעשה, נופש בים המלח הוא הרבה יותר מחופשה למטרות בריאותיות, מדובר ביעד מרגיע, מהנה וקולינרי שיכול להתאים לכל אחד ואחת מאיתנו.

pixabay

בחירת נופש בים המלח היא בחירה מצוינת לאנשים שמחפשים מפלט מהקשיים והלחצים המאפיינים את שגרת היום יום שלהם, ומעוניינים בנופש רגוע, ללא הסחות דעת.

איך להפוך את הנופש שלכם בים המלח למושלם?

מעוניינים לנסוע לנופש בים המלח ולא בטוחים איך להפוך את החופשה למושלמת? לפניכם מספר טיפים:

  • בחרו מלון מפנק – בים המלח, תוכלו למצוא מלונות רבים בשלל דירוגים אשר מספקים שירותים שונים, כמו מתחמי ספא, חוף ים פרטי לאורחי המלון בלבד, חדרי אירוח מפנקים, בריכות שחייה ועוד.
  • מסיכת בוץ בחוף – אחת האטרקציות המפורסמות ביותר שים המלח מציע, הוא מריחת הגוף במסכת בוץ טבעית. מעבר לחוויה הנחמדה והתמונות המיוחדות שתצלמו למזכרת בזמן מריחת המסכה, יש המייחסים לזה יתרונות בריאותיים רבים שיועילו לעור שלכם במהלך החופשה.
  • אטרקציות – מלבד רחצה בחוף הים, יש מגוון של אטרקציות בים המלח שתוכלו לעשות במהלך החופשה, כמו טיול רגלי בשמורת עינות צוקים, חמי עין גדי, טיולים אתגריים ברכבי שטח ועוד.
  • ספא מפנק – מלונות ים המלח מצויידים במתחמי ספא גדולים ואיכותיים. קיבעו לכם מראש ספא באחד המלונות (זה לא חייב להיות המלון שבו אתם מתארחים), כך תוכלו לבחור את סוג העיסוי הרצוי ומשך הזמן שתרצו להקדיש לטיפול לפי רצונכם.
  • תזרמו עם הרגע – חופשה בים המלח היא הזדמנות מצוינת להנות מהרגע ולהוריד את מפלס הלחץ, נסו לזרום עם הרגע ולא לתכנן יותר מידי תוכניות. נצלו את הזמן לקרוא ספר שרציתם לקרוא כבר הרבה זמן, לנוח על שפת הבריכה או הים, ובעיקר להנות ביחד עם השותפים שלכם לטיול.

בחרו את התקופה המתאימה לחופשה בים המלח

בזמן שאתם מתכננים חופשה בים המלח, חשוב לבחור את התקופה המתאימה ביותר. התקופה בה תבחרו לטייל עשויה להשפיע על חווית הנופש שלכם. אל תשכחו לקחת בחשבון את מזג האוויר, עונות התיירות, אירועים מיוחדים ועוד.

קחו בחשבון שבתקופת החגים בישראל (חגי תשרי ופסח בעיקר) ים המלח עמוס במבקרים והדבר ישפיע גם על מחיר החופשה, שכן בתקופות אלו בתי המלון מעלים את המחירים. כמו כן, בים המלח מתקיימים פסטיבלים רבים אשר מושכים אנשים רבים בארץ ובעולם, כמו פסטיבל התמר שמתקיים באזור חג סוכות, פסטיבל ים המלח לברידג' שמתקיים מידי שנה בין חודשים פברואר ומרץ ועוד.

התקופה המומלצת ביותר לחופשה בים המלח היא מאפריל ועד סוף אוקטובר. זו תקופה ללא גשמים, עם מזג אוויר חם. זה יעזור לכם לנצל את החופשה שלכם בים המלח בצורה הטובה ביותר.

אל תשלמו יקר

בעת הזמנת בית המלון בים המלח, יש מספר דברים שחשוב לקחת בחשבון כדי להבטיח שתקבלו את הערך הטוב ביותר עבור המחיר שתשלמו. כאשר אתם מחפשים בית מלון, השתדלו לחפש את המחיר הנמוך ביותר שתמצאו. לעיתים רבות, תוכלו למצוא מבצעים לים המלח והנחות שיכולות להפוך את החופשה שלכם למשתלמת במיוחד.

לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, יש לבחון היטב את הפרטים ולוודא מהם התנאים והשירותים שמסופקים עם המחיר. תבדקו את מספר החדרים, סוג החדרים, אם ישנם ארוחות כלולות במחיר החדר ואילו פעילויות נוספות כלולות במחיר המלון.

 

לסיכום, חופשה בים המלח יכולה להיות חופשה מרגיעה וכיפית, היא תעזור לכם להירגע מלחציי היום יום ולהתחבר לשקט והרוגע שהאזור משרה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה