חבילות סלולר – השילוב הנכון בין צרכים למחיר



לכולם יש היום פלאפון סלולארי. החוכמה היא למצוא חבילות סלולר שיתאימו לכם. במדריך הזה תמצאו כמה דברים חשובים שצריך לשים אליהם לב לפני שרוכשים חבילת סלולר. הדבר הכי חשוב הוא לדעת מהם הצרכים שלכם. אם אתם גולשים הרבה ואתם משחקים במשחקים ורואים סרטים וסדרות בנייד, אתם צריכים חבילות הכוללות נפח גלישה גדול. אם כל מה שאתם רוצים זה לדבר בנייד לעתים לשלוח הודעות, אתם צריכים חבילות גלישה בסיסיות יותר, עם נפח גלישה קטן יחסית. אם אין לכם שום רצון לגלוש והפלאפון הוא לצרכי שיחות בלבד, אין צורך לרכוש חבילת אינטרנט והעלויות לזה יכולות להיות יותר זולות באופן משמעותי

חבילת סלולר

כמה דברים קטנים בנקודות שצריך לשים לב עליהם בחבילות סלולר.

  • חשוב מאוד להבין שלא הכול זה המחיר. כדאי לראות איזה דברים מציעים לכם בחבילות סלולר. למשל, מכשיר במחיר משתלם, אביזרים טכנולוגיים מגניבים, ועוד.
  • כאשר רוכשים חבילת סלולר שמגיעה עם מכשיר. מומלץ מאוד לשאול אם יש אחריות על המכשיר. אחריות היא אחד הדברים שמצילים את הכיס ברגע שיש בעיות לא צפויות במכשיר. אחריות היא גם אחד הדברים שעליהם אומרים שעדיף שתהיה ולא תצטרכו אותה, מאשר שתצטרכו ולא תהיה.
  • כדאי לשים לב עד מתי יש לכם הטבה. לעתים הטבה מסוימת נגמרת אחרי שנה. כאשר ההטבה נגמרת, מומלץ להתקשר לנציג ולראות אם יש עוד מבצעים שווים שאפשר ליהנות מהם.

 

אפשר לשלב את החבילה עם מכשיר

הרבה פעמים חבילות הסלולר מגיעות עם מכשירים. באופן כללי, חברות הסלולר מציעות את המכשירים במחיר יותר יקר מהחברות הפרטיות. יחד עם זאת, פריסת התשלומים של החברות היא יותר רחבה והתשלום על הסלולר לא נכנס למסגרת האשראי. מי שזה נוח לו, בהחלט יוכל לרכוש מכשיר נייד מתקדם מבלי לעשות לעצמו חור בכיס. שימו לב לוודא שאם תעזבו את חברת הסלולר, עדיין הסדר התשלומים יהיה דומה, מה שלא יחייב אתכם להיצמד לחברה במשך מספר שנים, גם אם אתם כבר לא מרוצים ממנה. המכשיר שאתם קונים צריך להתאים לחבילה שאתם רכשתם. אין טעם לרכוש חבילה עם נפח גלישה מאוד גדול כאשר הפלאפון שלכם לא יכול לתמוך בשום דבר מלבד יישומים בסיסיים שלא צורכים כמעט נפח.

 

כל הזמן להתעדכן

פעמים רבות חברות מציעות מבצעים מפתים וטובים לחבילות הסלולר  כדי למשוך לקוחות. חשוב מאוד להתעדכן כך שתוכלו למצוא מחירים טובים באופן מהיר. יחד עם זאת, אל תמהרו להחליף חברה שאתם שמחים ומרוצים איתה רק בשביל שתשלמו כמה שקלים פחות.  שימו לב אם החברה שאתם הולכים אליה טובה, האם יש לה בעיות קליטה באזור שלכם, האם יש אותיות קטנות למבצע ועוד. אם יש לכם אפשרות בין שתי חברות טובות, או שאין לכם העדפה לחברה ספציפית, עיקר העניין הוא באמת הכסף וכדאי בהחלט לעבור חברות כל פעם, כאשר יש מבצע משתלם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה