זרי הפרחים הכי פופולריים באביב



האביב בעיצומו, וחגיגת הפרחים כבר התחילה. אילו פרחים הכי פופולריים באביב, ואיפה ניתן להשיג אותם בקרית יובל?

freepik

רוצים לתת מתנה למישהי שאתם ממש אוהבים? חשוב לכם שהמתנה שתתנו תביע את אהבתכם, ולא רק את הרצון להרשים, או לצאת ידי חובה של מתנה טקסית? הדרך המצוינת ביותר לעשות זאת היא לקנות זר פרחים מושקע. אין ספק שזר פרחים מושקע, הוא המתנה הקרובה ביותר לנשיקה, שאתם יכולים להעניק למישהי שאתם אוהבים ומעריכים.

בחודשי האביב כל הארץ מתחילה לפרוח בצבעים ירוקים וססגוניים, וזה זמן מצוין להזמין זרי פרחים מדהימים כמתנה למישהי שאוהבים. איזה פרחים יש באביב הארץ ישראלי? הבאנו לכם את השלושה המוכרים יותר:

1) רקפת – הרקפת היא פרח שהוא נכס לאומי, נראית כמו מלכה בכתר, בגווני וורוד, ולפעמים בגוונים בהירים יותר. הפריחה של הרקפות מתחילה בחודש ינואר ומסתימת באפריל, ויש לה זמן ארוך של פריחה יפה ומרשימה.

2) איריס – איריס הגלבוע הינו פרח הצומח בגלבוע כמובן, מכל השורש יוצא רק פרח אחד זקוף, סגול ומדהים ביופיו. אגב, זהו הפרח שהחברה להגנת הטבהע בחרה כסמל שלה.

3) תורמוס – התרומוס הינו פרח בצבע כחול-סגול נועז. מאד מיוחד ונותן גוון ססגוני וחי לכל זר פרחים שרק שמים אותו בו.

בכל מקרה כל זר פרחים אביבי יביא איתו בשורה של שמחת חיים, רעננות, רומנטיות, והרבה פריחה.

איפה אפשר להשיג פרחים בירושלים והסביבה?

ישנם חנויות רבות, כפי שניתן למצוא באינטרנט. אחת המיוחדות בהן היא חנות הנקראת פרחי גילה בקרית יובל. ובה תוכלו למצוא שלל זרי פרחים לאביב, ולשאר עונות השנה. לחתונה, לברית, ולכל אירוע אחר.

איך שומרים על זר הפרחים לאורך זמן?

הפרחים הנפלאים של זרי האביב, ניתנים להישמר לאורך זמן, אלא שעבור כך צריך לשים לב איך לטפל בהם. דבר ראשון יש לשמור את הפרחים בטמפרטורת החדר הקריר (20-22 מעלות). מלבד זאת יש להחליף מדי כמה ימים את המים, להסיר את שאריות העלים והלכלוכים שנשרו לתוך המים, ולחתוך את חלקו התחתון של ענף הפרח (בכמה סנטימטרים בודדים) ואת הקצה היבש של עלי הכותרת. באופן זה הפרח לא יירקב במהרה, ותוכלו ליהנות ממראהו המלבב למשך ימים רבים.

איך נראית חנות פרחים איכותית?

חנות פרחים איכותית כמו זו של גילה, היא חנות בה כל הפרחים הם טריים. שהזרים בה מסודרים בצורה אומנתית נהדרת. שניתן לקנות בה און ליין, ולהזמין לאשה את זר הפרחים ישר לבית, עוד לפני שמגיעים מהעבודה.

טיפים אחרונים:

  • שימו לב לסוג הפרח, נסו להתאים אותו לרגש שאותו אתם רוצים להעביר: גוונים ורודים של אהבה, גוונים אדומים של תשוקה, גוונים צהובים של חברות חמימה, וגוונים כחולים של כבוד אלגנטי.
  • אין כמו להפתיע את האשה בזר און ליין ישר לבית, שמגיע כשעה לפני שאתה חוזר מהעבודה, זה הכנה טובה לערב זוגי נפלא ומיוחד.
  • אם אי אפשר להזין און ליין או שאתה מעדיף לבחור בעצמך את הפרחים (למרות שגם את זה אפשר לעשות און ליין) – מומלץ לקחת את הפרחים בדרך חזרה מהעבודה הביתה, כדי שהם ישמרו על טריותם ומראה מלבב ומשמח.
  • בחודשי האביב מומלץ לקנות זר פרחים צבעוני בצורה מגוונת, צהוב, כחול, לבן וורוד, תנו לדמיון שלכם לפעול שעות נוספות, בית מלא בפרחים בגווים שונים, הוא אוירה משמחת, לבבית ואביבית.
  • זר לכלה היא מתנה נפלאה ומתוקה מלאה אהבה. זה הדרך שלכם להראות לאשה שלכם, שבשבילכם היא תמיד נשארה כלה טרייה ואהובה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה