זמן משחק: מה חשוב לבדוק כשאתם קונים קונסולה?



fotolia

אחת המתנות הפופולאריות והאהובות ביותר במהלך עשרות השנים האחרונות על ילדים, בני נוער וגם לא מעט אנשים בוגרים בעולם היא קונסולות משחקים. עידן המחשבים והדיגיטציה הביא עימו התפתחויות מהירות ומרשימות ביותר גם בתחום הגראפיקה הממוחשבת, וכתוצאה מכך ניתן לרכוש כיום קונסולות משחקים באמצעותן ניתן לשחק באינספור משחקים מתקדמים שונים, המתאפיינים בגראפיקה מרשימה ביותר ובמגוון עצום של אפשרויות שונות. בעוד קונסולות מרכזיות ומובילות דוגמת אקס בוקס וואן או סוני פלייסטיישן מכתיבות את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום, כדאי לבחון האם הקונסולה שאתם שוקלים לרכוש אכן כוללת את כל הפיצ'רים השונים אשר יאפשרו לכם הנאה מקסימאלית מהמכשיר:

 

קונסולות המאפשרות משחקים קבוצתיים אונליין

אחד הפיצ'רים המשמעותיים והפופולאריים ביותר בקונסולות משחקים מתקדמות דוגמת xbox one הוא האפשרות להתחבר לאינטרנט באמצעות הקונסולה, ולשחק אונליין מול (או עם) שחקנים אחרים מכל רחבי העולם. למעשה, בקונסולות החדשות רבים מהמשחקים הפופולאריים ביותר הם משחקים קבוצתיים מהגדרתם, כאלו אשר בנויים על אינטראקציה בין אינספור גיימרים מכל רחבי העולם,  התאגדות של קבוצות שונות של שחקנים יחדיו ליצירת קבוצות וליגות שלמות, בניית טורנירים בינלאומיים וכו'.

כמובן שעל מנת שכל זה יעבוד כמו שצריך ובזמן אמת על הקונסולה להיות מספיק משוכללת, חזקה ומתקדמת. כאשר מדובר ב xbox one או בקונסולות המובילות הנוספות כמובן שהמעבדים ויתר הרכיבים הם מהמתקדמים ביותר, ולכן תומכים גם במשחקים ב"זמן אמת" (אונליין).

 

משחקים המגיעים עם הקונסולה

בעוד חלק בלתי מבוטל ממשחקי הווידיאו של הקונסולות החדשות עלול להיות יקר יחסית, כדאי לוודא כי לכל הפחות אתם מקבלים משחק טוב אחד יחד עם הקונסולה, כך שלמי שמקבל אותה יהיה במה לשחק עד שישיג משחקים נוספים. במקרים מסוימים תקבלו יותר ממשחק אחד, אך שזה לא יהיה השיקול העיקרי שלכם – גם הקונסולות המובילות והמתקדמות ביותר מגיעות לרוב לפחות עם משחק אחד, ובמקרים רבים ניתן לרכוש יחד עימן כמה משחקים במחיר מוזל ובחבילה כללית מוזלת.

 

אחריות ואופן הפעלתה

כמו בכל מוצר אלקטרוני מתקדם אחר, גם במקרה של קונסולות משחקים נרצה לוודא כי אנחנו מקבלים אחריות מלאה על המוצר, לפרק זמן של כמה חודשים טובים לכל הפחות, וזאת על מנת שבמקרה וקיבלנו מוצר פגום לא ניאלץ "לזרוק לפח" את כל הכסף שהוצאנו. מלבד לעצם קיומה של אחריות, תוקפה וכו', חשוב לוודא מהם התנאים להפעלת האחריות. במידה ורכשנו את הקונסולה מחנות גדולה ומוכרת בישראל (או, בעדיפות, מרשת של חנויות...), סביר להניח שבמידה ונרצה להפעיל את האחריות נוכל לקחת את המכשיר לחנות בה רכשנו אותו, והם יעשו את השאר (יעבירו למעבדה, ישלחו לתיקון בחו"ל או כל פתרון אחר). עם זאת, חשוב לוודא ולהבהיר זאת מבעוד מועד, ולא להיזכר בתנאי האחריות רק כאשר מגלים שהמכשיר נדרש לתיקון או החלפה.

 

בחנות האונליין של אייבורי מחשבים ובסניפים ניתן לרכוש קונסולות מחשבים באחריות היבואן הרשמי כולל משחקים לקונסולות xbox, פלייסטיין ונינטנדו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה