וילות בצפון – הזכות להירגע ולחגוג



חופשת בטן-גב או מסיבה מפוארת – אלה ועוד מתאפשרות רק בתוך וילות בצפון, הווילות שלא ישאירו את הנופשים והמבלים אדישים.

כל אדם זקוק לחופשה טובה מדי פעם כדי לרענן את מצבורי האנרגיה שלו. לא משנה אם אתם אנשי הייטק עסוקים שעובדים על פרויקט חשוב או קוסמטיקאיות שדואגות לכך שכל אישה שיוצאת מהקליניקה נראית טיפ טופ, כדי להפוך לעובדים טובים יותר,צריך לנוח כמו שצריך. וילות בצפון מציעות את החופשה המושלמת לכל מי שמחפש חופשה יוקרתית.

איך יודעים שאתם צריכים לצאת לחופשה?

אז איך אתם יודעים שהגיע הזמן לצאת לחופשה? איך יודעים שכדאי לבחון וילות בצפון כדי למצוא את הווילה המתאימה לביצוע בסופש? שימו לב לסימני עייפות ושחיקה. דבר ראשון, שימו לב כשאתם עושים טעויות טיפשיות של חוסר ריכוז. כולנו עושים טעויות מדי פעם, אבל יש טעויות של חוסר הבנה או החלטה בלתי נכונה, ויש טעויות טפשיות של חוס ריכוז. זה יכול להתבטא בשגיאת כתיב מעצבנת במייל ששלחתם לספק חשוב ביותר או בטעות חישוב די גדולה שעשיתם בתור חשבי שכר. כך או כך, אם אתם מרגישים שהעבודה שלכם נעשית איטית יותר וכי אתם קוראים כל מייל פעמיים כדי להבין אותו, סימן שאתם זקוקים לחופשה רצינית.

שנית, אתם מתעצבנים בקלות. כל דבר מעצבן אתכם. זה יכול להיות הילד שלכם שקיבל הערה מהמורה על אי הכנת שיעורי בית, או עובד שהכין לכם קפה ושכח להוסיף סוכר. אם שמתם לב שבזמן האחרון אתם מגיבים מהר יותר מהדרוש ושיש לכם "פתיל קצר", זה הזמן לחשוב ברצינות על חופשה. ולבסוף, אין לכם חשק לעשות דברים שאהבתם. פעם הייתם רצים בים, משתתפים בשיעורי יוגה ואולי גם מנגנים בשעות הפנאי. אבל עכשיו החלטתם לקבור את עצמכם בעבודה ולא לחשוב על כלום. התירוץ הוא שאין לכם זמן וכי אתם צריכים לסיים פרויקט חשוב. אבל בואו נודה באמת, אתם פשוט צריכים פסק זמן.

למי מתאימה חופשה בווילה?

חופשה בווילה מתאימה לכל מי שמוכן לעזוב הכול ופשוט להירגע, אבל היא עוד יותר מתאימה לאנשים לחוצים שלא יכולים להתנתק מהעבודה. אז אם אתם חברים טובים ובני משפחה מצוינים, קחו את האדם הלחוץ לחופשה בווילה ותדאגו שהוא לא יתקרב למחשב או לטלפון הסלולרי שלו. כך תוכלו לספק לו את החופשה המושלמת.

מעבר לכך, חופשה בצפון מתאימה להזדמנויות שונות בחיים:

  • חופשה לכל המשפחה – אין כמו חופשה בווילה לכל המשפחה המורחבת. אם אתם תמיד מחפשים פתרון עבור הילדים, הרי שחופשה בווילה מתאימה גם להם. בווילות רבות יש מיטות המיועדות לתינוקות וגם שפע של משחקים והפעלות. ישנן וילות המאפשרות לכם להכניס בעלי חיים למתחם, כך שאתם יכולים אפילו להביא את הכלב המשפחתי. יש יותר מזה?
  • זוגות רומנטיים – השגרה שוחקת את הרומנטיקה? קח אותה לחופשה בווילה. חופשה זוגית בווילה מתאימה לזוגות רומנטיים שאוהבים פאר ויוקרה. זוגות אלה לא יוותרו על שמפניה בתוך ג'קוזי או על שתיית כוס תה שלווה בגינה המעוצבת.
  • חופשה עם חברים – כן, גם חברים טובים זקוקים לחופשה נהדרת, בייחוד אם הם לא נפגשו כבר זמן רב וזקוקים להשלמת פערים קטנה. גם אם אתם מרגישים שלא בנוח עם החברים בתור התחלה, תוכלו לשבור את הקרח עם שפע של משחקים כמו הוקי, ביליארד או תחרויות שחייה בבריכה.
  • כל מי שאוהב לשלב טבע ויוקרה – הווילה היא מקום מיוחד שבו נוף צפוני מרהיב וחדרים מפוארים ומרווחים משתלבים להפליא. מכיוון שמדובר באזור הצפון, יש בו הרבה דברים לעשות כמו לרכוב על סוסים או לצאת למסלול. אבל לא משנה כמה זמן תהיו בחוץ ובאיזו פעילות תעסקו, תמיד תחכה לכם אמבטיה חמימה או ג'קוזי מבעבע.

איך מארגנים מסיבה בווילה?

וילות בצפון מיועדות פעמים רבות למסיבות מטורפות עד אור הבוקר. מכיוון שרבות מהן מרוחקות מהעיר, הרי שבדרך כלל גם לא קיימת הגבלת רעש. אבל לפני הכול, עליכם לשאול את עצמכם כמה דברים:

  1. איזה סוג של מסיבה אתם עורכים?

קיימות מסיבות שונות ומגוונות שאפשר לערוך בווילה. החל ממסיבות בר מצווה ובת מצווה, דרך מסיבות רווקים ורווקות ועד חינות, חתונות, ערבי עובדים, מסיבות סטודנטים וכדומה. תלוי איזה סוג מסיבה אתם רוצים ובאיזו וילה תבחרו לשם כך.

  1. כמה אנשים אתם מתכוונים להזמין?

ישנן וילות המיועדות לאירוח של 20 איש, ואחרות לאירוח של 40 איש ויותר. הכול תלוי במספר המוזמנים שלכם. אז קודם מומלץ לערוך רשימה ורק אז להזמין את הווילה.

צילום: אמנון אוזן, וילה רוז גרדן בוטיק.

  1. איזה ציוד נלווה אתם צריכים?

רוצים לערוך מסיבה בחוץ? בשביל זה אתם צריכים לדאוג למערכות הגברה ותאורה. ישנם אביזרים הקיימים כבר בתוך הווילה. כך, אם יש וילות המיועדות במיוחד למסיבות, תמצאו בהן פרוז'קטורים, מערכות הגברה, ערכת קריוקי וכדומה.

  1. איזה קייטרינג אתם מזמינים?

אוכל הוא דבר חשוב בכל מסיבה. בווילה יש שפע של מקום לקייטרינג, ואתם צריכים להחליט איזה מבין סוגי הקייטרינג הם המתאימים ביותר. חשוב להתחשב בכל סוגי האנשים שבאים אליכם למסיבה: שומרי מסורת, צמחוניים, אלרגיים, טבעוניים ועוד. רבים מתלבטים בין קייטרינג חלבי לבשרי. קייטרינג חלבי מתאים יותר לאירועים המתקיימים בבוקר כמו ברית מילה או חתונות שהחליטו לקיים בשעות הצהריים. הקייטרינג הבשרי מתאים יותר לשעות הערב, והוא נחשב ליוקרתי ועסיסי. כאשר אתם מזמינים קייטרינג בשרי, חשוב לדאוג שיהיו גם מנות צמחוניות וטבעוניות.

צילום: אמנון אוזן, וילה רוז גרדן בוטיק.

  1. אילו הפעלות יהיו באירוע שלכם?

בווילה יש שפע של הפעלות כמו בריכה או ביליארד, אבל כל מסיבה טובה צריכה גם תכנון טוב. אם אתם רוצים לערוך מסיבת מוזיקה ואלכוהול, בחרו פלייליסט מתאים. מרגישים שבמסיבה חסר קטע אמנותי? הזמינו מרצה מעניין או אמן חושים מרתק.

לסיכום, לא משנה איזו מסיבה אתם מארגנים, העיקר שתתכננו אותה היטב ותדעו לבחור את המיקום הנכון. כלומר, וילה מפוארת בצפון.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה