וורדפרס – מה היתרונות לאתר החדש?



כל מי שהתעניין בתחום של בניית אתרים (אתרי אינטרנט) וודאי קיבל לא מעט המלצות על בניית אתר וורדפרס – אחת ממערכות בניית האתרים הנפוצות ביותר בעולם, והנוחות ביותר לשימוש. בין אם מדובר בבניית אתר מכירות, אתר תדמית לבית העסק או כל סוג אחר של אתר אינטרנט, מספר יתרונות משמעותיים הופכים את וורדפרס למערכת/פלטפורמה המתבקשת והמומלצת ביותר לשימוש.

freepik

להלן כמה מהיתרונות העיקריים של שימוש במערכת זו לצורך בניית האתר החדש שלכם:

 

אפשרות נוחה לעיצוב האתר כרצוננו – וורדפרס היא מערכת הכוללת תבניות מובנות רבות, מהן ניתן למצוא מגוון עצום. זה מאפשר לנו לעצב את האתר כראות עינינו בצורה קלה, נוחה ונגישה מאוד, גם עבור מי שאינו מגיע מהעולם של בניית אתרים. כך גם אנחנו, בעלי האתר עצמו, יכולים לקחת חלק פעיל בעיצוב האתר ואף לשנות דברים בקלות יחסית בהמשך הדרך, לאחר שהאתר כבר עלה לאוויר.

 

תהליך הקמה יחסית פשוט ומהיר – בניגוד לפלטפורמות ומערכות אחרות לבניית אתרים, במקרה של וורדפרס תהליך הבנייה וההקמה של האתר הוא יחסית מהיר ויעיל, בין השאר בגלל השימוש באותן תבניות מובנות אשר כבר קיימות, מוכנות ומהן ניתן כאמור למצוא מגוון עצום. זה מאפשר להקים אתר חדש שנראה ומתפקד מצוין במהירות רבה יחסית, גם בתוך כמה ימים או שבועות בלבד.

 

עלות הקמה נמוכה יותר – כהמשך ישיר לנקודה הקודמת, מאחר ותהליך ההקמה הוא פשוט ומהיר יותר, בניית אתר וורדפרס תהיה במקרים רבים זולה יותר מאשר הקמת אתר במערכת אחרת. החיסכון המתקבל בעבודה ובזמן מאפשר להוריד את עלות תהליך ההקמה, ולבנות כיום אתר מפואר ומושקע ביותר בהוצאה נמוכה יותר משמעותית מזו לה התרגלנו בעבר בעולם אתרי האינטרנט.

 

אפשרות לקידום מהיר יותר – גם קידום האתר בגוגל הוא פקטור חשוב שכדאי לקחת בחשבון, וגם כאן לאתרי וורדפרס יתרונות משמעותיים. אלו נובעים בעיקר מהעובדה כי קיימים תוספים ייעודיים רבים לוורדפרס המאפשרים לקדם את האתר ביתר יעילות ומהירות. לדוגמה, ניתן להוריד גרסאות חינמיות ובסיסיות של תוספים כמו "WordPress SEO by Yoast" וליהנות מאפשרויות קידום נוחות ויעילות ביותר. יתרון משמעותי וחיסכון בזמן והוצאות נוספות על קידום אתרים בהמשך הדרך...

 

ניהול יעיל ונוח של מדיה – באתרי וורדפרס ניתן להוסיף מדיה (תמונות, סרטונים, כותרות משנה וכיוצ"ב) בקלות רבה, וגם לשנות ולבצע התאמות שונות למדיה שכבר קיימת באתר. ניתן להשתמש גם באחד מאינספור תוספים ייעודיים עבור מטרה זו. כך אנחנו יכולים לגרום לאתר להיראות תמיד טוב ו"מתוקתק", מה שכמובן גם יסייע משמעותית לקידומו. יתרון זה גם בא לכדי ביטוי משמעותי כאשר מדובר בבניית אתר מכירות, אשר כולל לרוב תמונות רבות ושונות של מוצרים אשר מחולקות על פי קטגוריות וחלוקות משנה.

 

לסיכום, לבניית אתר בוורדפרס יתרונות רבים ומשמעותיים על פני מרבית האלטרנטיבות הקיימות כיום בעולם בניית האתרים. כדאי לקחת מאפיינים ויתרונות אלו בחשבון בבואכם לבחור את הדרך בה תקימו את האתר החדש.

 

היכנסו למידע נוסף בנושא בניית אתרי מכירות ותדמית בוורדפרס באתר דרונט בניית אתרים . דרונט היא חברה לבניית אתרים משנת 1999 המתמחה בבניית אתרים לעסקים, ארגונים, רשויות ותאגידים.

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה