ה.ב בטיחות – שירותי בטיחות



תחום ה-Q&EHS כולל עיסוק בכל מה שנגזר משמירה על הסביבה, הגנה על הבריאות, דאגה לבטיחות והקפדה על איכות, עבור כל חברה שעוסקת בתעשייה ובעסקים. ב-ה.ב. בטיחות רואים את החשיבות העליונה של התחומים הללו ומבינים, שכמו בכל תחום משמעותי אחר, גם לנושאי הבטיחות, האיכות והגהות נדרש גורם מקצועי, מיומן ומנוסה כדי להבטיח עבודה רציפה ופרודוקטיבית. זאת תוך שימת לב לשמירה על בריאות ובטיחות העובדים ללא ויתור על איכות המוצרים.

PIXABAY

בטיחות

ברור לכל כי נושא הבטיחות הוא אחד התחומים החשובים והמשמעותיים ביותר בענפי התעשייה. עבודה שנעשית בצורה בטיחותית מבטיחה פרודוקטיביות ומניעה של מצבי סיכון שעלולים לגרום לפציעות ולמחלות. בנוסף לדאגה הברורה של מקום העבודה לעובדיו, חשוב לזכור ששמירה ממוקפדת על בטיחות ויצירה של תרבות בטיחות בקרב העובדים, על פיה העובדים פועלים מתוך מודעות לסיכונים הקיימים ונוקטים בצעדים כדי להימנע מהם מקטינה את מספר ימי העבודה האבודים, הודות לגריעה של חולים ופצועים ממצבת כח האדם ובמקביל, מייצרת אווירה חיובית במקום העבודה בו העובדים חשים מוגנים ובטוחים וכן משפרת את שמה הטוב של החברה, בקרב אנשי התעשייה וגם בקרב הציבור הרחב.

מה הם שירותי בטיחות?

שירותי בטיחות, כמו אלה שמציעה החברה ללקוחותיה, כוללים הדרכות בטיחות ייעודיות לעובדים ולמנהלים שעוסקות גם בבטיחות מקצועית כללית אך גם בסיכונים ספציפיים שקשורים לסוג העבודה ולתנאיה, עבור כל תפקיד במפעל. בנוסף, הכשרות בטיחות שעוסקות בנהלים למקרה חירום, כדי להבטיח שגם בעת כזו, ידע כל אחד מהעובדים מה התפקיד שלו וכיצד עליו לשמור על עצמו ועל חבריו בצורה הטובה ביותר. כאשר אתם בוחרים לשכור שירותי בטיחות מחברה מומחית בתחום ומובילה בתחומה, אתם יכולים להיות בטוחים שהערכות הסיכונים וביקורות הבטיחות יבוצעו באופן מלא, מקצועי ויעיל ובעקבותיהם, תוכלו לקבל שירותי ייעוץ בטיחות וכן שירותי ממונה בטיחות , במטרה לשפר את תרבות הבטיחות הארגונית ולהבטיח, בה בעת, את בטיחותם של העובדים ואת איכותם של המוצרים.

מה עוד מלבד בטיחות?

כאמור, חברת ה. ב. בטיחות עוסקת בכל הנגזר מבטיחות תהליך הייצור ודואגת גם לשמירה על איכות המוצרים וכן על הסביבה. עבור ה. ב. בטיחות, הגנה על העובדים משולבת גם בהגנה על הסביבה בה הם פועלים וכתוצאה מכך, גם על איכות המוצרים. שיפור תרבות הבטיחות בחרה, על פי ה.ב. בטיחות הוא תהליך הוליסטי שמשפיע על כל התחומים ובעיקר, על העובדים בכל רמות הניהול והייצור. בחירה בשירותי בטיחות מתקדמים ומקצועיים כוללת בחינה מקצועית של המצב הקיים, מעקב מתמשך אחרי הפעילות בעזרת ביקורות בטיחות ותהליכי הערכת סיכונים ולבסוף, ייעוץ בטיחות שנוגע לנהלי הבטיחות בחברה וכן הדרכות בטיחות, מותאמות לתפקידים השונים במערך.

מה זה אומר בשטח?

בטיחות בעבודה זהו תחום רחב ומקיף שכולל זיהוי מפגעים, הערכה של הסיכונים והכנה למצבי חירום אפשריים. את העבודה בשטח מבצעים בעלי תפקידים מטעם ה.ב בטיחות, ביניהם קצין בטיחות שאמון על נושאי הבטיחות בשגרה, על פיתוח של מדיניות ושל נהלים בתחום הבטיחות, על ביצוע ובחינה של ביקורת בטיחות ועל העברת המידע אל צוות העובדים באמצעות הדרכות בטיחות. פעילות של קצין בטיחות ברצפת הייצור ובסביבות עבודה אחרות, תורמת גם ליצירת תרבות בטיחות שמעודדת את העובדים להיות מודעים וערניים לסכנות פוטנציאליות, לדווח עליהן ולהשתמש באמצעי זהירות.

ובל נשכח את תפקידו של יועץ בטיחות בעבודה: גם יועצי בטיחות הם חלק בלתי נפרד מהבטיחות במקום העבודה. בהיותם אנשי מקצוע מנוסים, הם אמונים על פיתוח ויישום של תוכניות בטיחות מקיפות. הפיקוח על תוכנית הבטיחות נעשה על ידי נאמן בטיחות , על ידי ממונה בטיחות או על ידי קצין בטיחות מקצועי, מנוסה ומיומן מטעם חברת ה.ב. בטיחות.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה