השתלות שיניים בירושלים – להחזיר את החיוך לחיים



כל ילד יודע שעם בריאות הפה לא משחקים. אם כבר בשלב מבוגר יותר הגענו לסיטואציה שבה אנו מאבדים שיניים מסיבות אלו ואחרות, הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו להתגבר על כך באמצעות השתלות שיניים. השתלות שיניים בירושלים מתבצעות מידי יום עבור אלו שמצב חלל הפה שלהם דורש זאת, תוך זמן קצר המטופלים חוזרים לשגרת חיים נורמלית ובעיקר, מחויכת.

.

השתלות שיניים בירושלים או שיניים תותבות?

לא כולם מעוניינים בטיפולי השתלות שיניים בירושלים חלקם יעדיפו ללכת על הפתרון ה'קל' יותר, הלוא הוא תותבות. חשוב לדעת שלא מדובר בפתרון אופטימלי לטווח ארוך, ובפעמים רבות הן עלולות להזיק יותר מאשר להועיל. לשימוש בתותבות ישנן תופעות לוואי רבות, אחת מהן היא צמצום של עצם הלסת; בשל העובדה שהתותבות מונחות על החניכיים ללא חיבור אמיתי לעצם, הגוף מבין מכך שאין כל צורך בעצם הזו ומפסיק לבנות אותה. המשמעות היא שגם אם המטופל יתעניין בעתיד בהשתלת שיניים במרפאה בירושלים או בכל מקום אחר, מצב החניכיים לא יאפשר זאת. כפועל יוצא מכך, להשתלות שיניים יש מספר יתרונות:

  • שתלי השיניים זהים לחלוטין לשיניים מקוריות ונראים נפלא.
  • השתלים מסייעים בפעולת הלעיסה ממש כמו שיניים אמיתיות, ומאפשרים לכם ליהנות מכל מאכל ומזון בו חפצה נפשכם באותו רגע.
  • המראה האסתטי והנקי משפר את הביטחון העצמי של המטופל החל מיכולת דיבור נקייה וחיוך זוהר, אסתטי ובריא.
  • הרבה יותר קל לשמור על ניקיונם של השתלים. בנוסף לכך הם גם נשמרים לטווח הארוך, מדובר בפתרון קבוע ויעיל.
  • כמעט ואין לא חשים בהבדל בין שיניים מקוריות ושתלים! הם הופכים להיות חלק מכם לחלוטין!
  • השתלים מיוצרים מחומרים סטריליים וסינטטיים, כך שלרוב הגוף לא ידחה את השתלים. מובן שכל אלו נבדקים טרם ההליך עצמו, בעת שיחות ובדיקות ראשוניות בין המטופל והרופא.
  • השתלים מחליפים את שורשי השיניים, וכך שומרים על העצם. זאת בניגוד לשיניים תותבות לדוגמא, המובילות לשחיקת העצם עליה הן מונחות.
  • שתלים אינן מזיקים לשיניים הטבעיות הסמוכות למקום ההשתלה. מכיוון שהם הופכים להיות חלק מהפה שלכם, מדובר בפתרון הרבה יותר נוח מאשר מערכת תותבות או גשר שיניים חלקי בהתאם למיקומים בהם ישנם חורים בין השיניים.

השתלות מבצעים רק אצל המקצוענים

תושבי ירושלים והסביבה ודאי יחפשו אחר מרפאת שיניים בירושלים שלא רק תבצע את העבודה, אלא תעשה זאת על הצד הטוב ביותר. אצלנו, מקפידים לא רק על חומרים איכותיים ועבודה יסודית אלא גם על יחס אישי לכל לקוח – אנו מודעים לחלוטין לכך שייתכן וחלקכם חוששים מפני הביקור אצל רופא השיניים, ומתחייבים לנהוג בכם בעדינות והרגישות הנדרשים. השתלות שיניים בירושלים כאמור, הן עניין מבוקש ונדרש בדיוק כמו בכל שאר חלקי הארץ. ואנחנו, הכתובת שלכם לכל טיפול לו תזדקקו. מזמינים אתכם להפגש איתנו!

 

 

ראש הטופס

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה