בעבר פירסינג מסוגים שונים נחשב סמל להתרסה ומרדנות, במיוחד אם הם בכמות גדולה או במקומות מסוימים ופחות סטנדרטיים כמו בגבה, בשפה או בלשון. היום כל סוגי הפירסינג הפכו להיות לגמרי מיינסטרים. כמעט לכל סלב יש היום פירסינג במקומות שונים, במיוחד טראגוס והליקס. מדובר על סלבס בכל הגילאים (אפילו 70...), גברים ונשים, בתחום המוזיקה, המשחק, הדוגמנות ומה לא. לפניכם סקירה קצרה של כמה סלבס והפירסינג שלהם.

pixabay

זואי קרביץ- פירסינג מכל הכיוונים

זואי קרביץ עונדת כמה וכמה פירסינג כסופים וקטנים על אוזן שמאל. למרות הכמות הנכבדת של עגילי הפירסינג המראה לא יוצא מתאמץ או מוגזם אלא קליל. יש לה חישוקי טראגוס קטנים וכסופים, עגיל המורכב משלושה יהלומים קטנים ונוצצים בקונץ' (מרכז האוזן), עגיל יהלום בתנוך האוזן וחישוק הליקס תחתון מעט מעל התנוך והליקס עליון באפרכסת. אין ספק שהמראה מוסיף לה קוליות, במיוחד עם תסרוקת הצמות הדקות המשוות לה מראה אקזוטי במיוחד.

ריהאנה

גם לריהאנה אהבה ידועה לפירסינג והיא הולכת עם סוגים שונים של פירסינג כמו הליקס, טראגוס ועוד בהזדמנויות רבות. אחד מסוגי ההליקס האהובים עליה הוא הליקס חישוק משובץ יהלומים. היא אוהבת אותו עד כדי כך שהיא בחרה בו באחת הפעמים כעגיל הפירסינג היחיד שיקשט את האוזן שלה, אך כמובן שהיא לא תוותר על יתר עגילי הפירסינג ולרוב נראית עם שילוב של פירסינג שונים.

ווילו סמית- הנסיכ(ה) המדליק(ה) מבל אייר

וויל סמית' הראה לאחרונה צד פחות חביב שלו (צודק או לא צודק- אתם תחליטו...) בטקס האוסקר בו הראה מה קורה לאדם המעז לגחך על מחלתה של אשתו, אבל ללא ספק שיש לו הצלחה במגוון מישורים, כולל בתו ווילו סמית' שיצאה מהארון כביסקסואלית פוליאמורית. אהבתה של ווילו סמית' לפירסינג היא רבה. היא משלבת פירסינג לא רק על חלקי האוזן השונים אלא גם נזם עדין  וספטום באף. על האוזניים יש לה טראגוס, הליקס וגם הליקס קדמי. כולם מתכתבים היטב עם המראה שלה.

ביונסה- אין גבול למה שאוזן אחרת יכולה להכיל

ביונסה אוהבת גם היא פירסינג ואפשר היה לראות זאת בצורה המוחשית ביותר באחת הפעמים בה נראתה עם פירסינג הממוקמים בצפיפות רבה לאורך כל התנוך ועד חלקה העליון של האפרכסת. לא מדובר על עגילים קטנים כמו שניתן היה לראות אצל יתר הסלבס שהזכרנו עד כה אלא עגילים בגדלים שונים, כולל עגילי תנוך תלויים גדולים. לאחרונה אף עשתה קעקוע באוזן ואם כל זה לא מספיק, אל כל אלה נוסף גם פירסינג בשפה.

גל גדות

אי אפשר לדבר על כוכבי הוליווד או כוכבי המוזיקה מבלי להזכיר את הייצוג הבולט ביותר שלנו שם: גל גדות. גל גדות צנועה מאוד ביחס לכוכבים אחרים בכמות הפירסינג שהיא עונדת, אך כמובן שאצלה גם המעט יוסיף ויראה היטב. יש לה חישוק הליקס קטן הממוקם בחלקה העליון של האפרכסת. ניתן לראות ששום דבר לא מקרי ווונדר וומן  מודעת היטב לסוג העגיל ולנקודה המדויקת בה בחרה לשים אותו.

לסיכום, פירסינג לסוגיו ניתן לראות היום אצל סלבס רבים כמו סקרלט ג'והנסון שעונדת אותם כבר מזמן שהיתה שחקנית צעירה ואפילו הריסון פורד שעשה פירסינג חישוק בתנוך בגיל 55 ומסתובב איתו עד היום

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה