העידן של מתנות בהתאמה אישית



המציאות הנוכחית היא כזאת של חפצים ופריטים רבים שאפשר לעצב ולייצר אותם בהתאמה אישית לצרכים, דרישות או רצונות כאלה ואחרים. זה נכון בעולמות העיצוב והריהוט ויכול להיות נכון גם כאשר מחפשים מתנה לקנייה לאדם קרוב או אהוב

freepik

בזכות שלל טכנולוגיות שמוכרות כיום אפשר להפוך חפצים יומיומיים ושימושיים לכאלה שתהיה עליהם הקדשה אישית כלשהי, כמו למשל מנורת ירח עם תמונה אישית. במקרה זה מדובר במנורה עגולה שפולטת אור עמום בצבע לבן או צהוב ומשמשת בעצם כמנורת לילה. בזכות הדפסה של פני שטח המנורה היא נראית ממש כמו ירח קטן שנמצא בתוך החדר ומאיר אותו. עכשיו אפשר לדמיין את היופי של מנורה כזאת כשעל פני השטח שלה תודפס בהדפסה תלת מימדית תמונה אישית של מי שנותן או מקבל את המתנה וכך המנורה תהפוך לייחודית, יפה, מעניינת וכזאת שלא רואים בשום מקום ואצל אף אחד.

לעצב ולהכין מתנה בהתאמה אישית

אי אפשר בכלל להשוות בין לתת מתנה גנרית שכל אחד יכול לחשוב עליה לבין להעניק מתנה מותאמת אישית, כזאת שהייתה חשיבה עמוקה מאחוריה ונבחרה לאחר פסילה של הרבה אפשרויות אחרות. לא לכל אדם מתאים לתת או לקבל מתנה שכזאת ולכן שומרים את האפשרות הזאת לזמן שבו צריך באמת לתת מתנה מעומק הלב. איך יודעים אילו מתנות מתאימות לעיצוב או תוספות אישיות? אפשר לבחון את האפשרויות שמציע אתר האינטרנט של המימד הרביעי. כאן אפשר לראות דוגמאות גם למנורות ירח שיש עליהן הדפסה תלת מימדית של תמונה או כל תוספות אחרת (ברכה או הקדשה אישית, למשל) וגם לפריטים אחרים שאפשר להוסיף עליהם ברכות, איחולים, תמונות או הדפסות תלת מימדיות שיוסיפו רובד נוסף של אישיות וייחודיות למתנה. אם כבר ממילא מתכוונים לקנות חפץ שיש בו שימוש יומיומי ושגרתי – הרי שכדאי שיהיה זה חפץ עם הקדשה אישית שרק מי שמקבל אותו יכול לעשות בו שימוש ותמיד יעלה חיוך על שפתיו.

מתי מתאים לקנות מתנות עם תוספות אישיות?

לא תמיד מחפשים רעיונות מקוריים וייחודיים למתנות. אבל כשכן – מתנה בהתאמה אישית עם הדפסה תלת מימדית יכולה להיות בדיוק מה שיהיה הכי נכון ומתאים. לא תמיד יהיה מדובר במתנה אלא לעיתים קרובות מי שמחפש את התוספות האלה יחפש לקנות פריט או חפץ לעצמו וירצה שהוא יהיה ייחודי, מקורי ויפה, כלומר הוא קונה מתנה עבור עצמו. עולם הדפסות התלת מימד כיום מתקדם ומתפתח ומציע שלל אפשרויות לתוספות על גבי מתנות או חפצים אחרים וללא ספק יש בו כדי להפתיע ולרגש כל אחד, בכל אירוע ובכל מעמד. ההדפסות התלת מימדיות על גבי חפצים מתאימות גם למבוגרים וגם לילדים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה