המקומות שחובה לראות בקנקון



 pixabay

קנקון היא עיירת חוף שנמצאת במקסיקו ושייכת לקינטנה רו. קנקון היא אחת העיירות הכי מתויירות עמוסה במבקרים המגיעים לנפוש לצד חופיה הקסומים. בקנקון רצועות חוף ארוכות ומאובזרות לצד מים צלולים וחול לבן. במקום מתקיימות מסיבות חוף ושלל אטרקציות. בתי המלון והמסעדות בקרבה מציעים שלל פינוקים.

מועדון סקובה דיבין קנקון - המועדון נמצא בחלק התיירותי ומאפשר לנופשים לצלול במים הצלולים של החוף. המועדון נחשב לאחד הפופולאריים ומומלץ לבקר בו עבור מי שנמצא באזור ואפילו להגיע במיוחד.

פארק אקסרט - אמנם הפארק לא נמצא בקנקון אבל הוא במרחק של פחות משעה נסיעה. יש בו גנים בוטניים מרשימים מאד לצד נהרות תת קרקעיים ומפרץ. אפשר לשוט באבובים ולהנות מפעילויות שונות במים כדוגמת. שחייה עם דולפינים, צלילה  ועוד. במהלך היום ישנם מופעי אקרובטיקה מרהיבים.

קניונים - בקנקון ישנם המון מרכזי קניות וקניונים מפוארים. המחירים באזור לא נמוכים אך עדין אפשר למצוא המון מציאות שוות.הקניונים מפוזרים גם באזור התיירותי קרוב למלונות. בין הקניונים המפורסמים ניצן לבקר ב kukulcan pkaza  או ב . Furma by the sea חובבי השווקים שבינכם יוכלו לשוטט בשוק מרקדו המציע מוצרים שונים. החל מפריטי אומנות ועד לדוכני אוכל.

חיי לילה - בקנקון יש חיי לילה מועדונים, מופעים רבים רובם ממוקמים באזור המלונות. מועדון מפורסם באזור הוא הקוקו בונגו וכולל מוזיקה מקפיצה ומופעים מגוונים. האווירה במקום צבעונים ומחשמלת.  מועדון נוסף בסגנון דומה הוא הסיטי ובו שלוש קומות ותשעה ברים.

מסעדות - בקנקון יש את מסעדת לה דולצה ויטה. מסעדה איטלקית שווה במיוחד ומומלצת. היא מושכת אליה תיירים רבים בגלל המיקום שלה על קו המים. מומלץ למי שאוהב להתפנק בתקציב גבוה. מסעדה נוספת על טהרת הבריאות היא מסעדת נטורל. מוגשים בה מנות צמחוניות שלל שיקים מפירות וירקות מקומיים. בנוסף, ישנן שלל מסעדות בשרים ומזון מהיר.

האי אולבוש - האי נמצא קרוב מאד לקנקון הוא מקום קטן יחסית בגודל של 40. במקום ישנם ציפורים נדירות נוף וחופים מבודדים יחסית. המקום מתאים למי שלא אוהב המולה והמון אדם. ניתן להגיע לשם במעבורת שיוצאת כל שעתיים שלוש.

מוזיאון תת ימי - מוזאון קנקון אנדרווטר, מדובר במוזיאון שמכיל המון פסלים עתיקים וחיי ים מגוונים. מי שאוהב לראות דגים ואלמוגים מזנים נדירים יוכל להנות במקום.

קנקון מציעה שלל פעילויות אקסטרים לצד בטן גב. מי שמגיע לאזור יהנה ממזג אוויר טרופי חם שנע בין 24-28 מעלות. החודשים הקרים דומים לאלו שבארץ בין נובמבר לינואר. גם שם הטמפרטורה יחסית גבוהה. חודשי יולי ואוגוסט נחשבים לחמים הלחים ביותר. החודשים האולטימטיביים לבקר בקנקון הם בין אפריל למאי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה