המקום האידיאלי לצאת להתאווררות בצפון - אירוח משפחות בקשת יהונתן



השילוב בין בוא האביב והעונות הנעימות והחמות לבין החורף הקשה ומלא הדאגה שעבר על כולנו מביא משפחות רבות לרצות ולצאת לכמה ימים של נופש, התאווררות והתרעננות בצפון הארץ. מתחם "קשת יהונתן" שבמרכז רמת הגולן מהווה מבחינות רבות את המקום האולטימטיבי להגיע אליו לצורך חופשה נחוצה כל כך שכזו.

"קשת יהונתן" הוא מתחם אירוח ולינה בצפון הממוקם במושב קשת, במרכזה ובלב ליבה של רמת הגולן. מלבד אירוח כפרי בצפון, נעים ומפנק, מציע המקום כמה יתרונות משמעותיים ביותר אשר הופכים אותו לבחירה מתבקשת עבור החופשה הבאה שלכם.

 

המקום המושלם לחופשה בצפון - מדוע דווקא "קשת יהונתן"?

בתור בית הארחה בצפון מתאפיין "קשת יהונתן" בכמה וכמה מאפיינים רצויים וחשובים ויתרונות מהותיים ביותר, אשר הופכים אותו ליעד מתבקש ומומלץ בחום עבור משפחות ואף עבור קבוצות קטנות המעוניינות לצאת להתאווררות רצויה ומבורכת כל כך בצפון הארץ.

 קרדיט לתמונות: קשת יהונתן

יתרון משמעותי ראשון של קשת יהונתן בתור מקום אירוח כפרי בצפון הוא המיקום – מרכז רמת הגולן הוא אזור בטוח לחלוטין אשר אינו שוכן בקרבה לגבול, ונמצא במרחק נסיעה קצרה מכל נקודה ברמת הגולן ואף הכנרת והגליל העליון. כך, ניתן להתארח בקשת יהונתן ולבלות בקרבת מקום חלק מימות החופשה, וגם לצאת לאינספור יעדים אחרים במרחק נסיעה קצרה בבוקר, ולחזור חזרה למתחם אחר הצהריים. מהחרמון ואזור יער אודם שבצפון הרמה ועד לחמת גדר שבדרומה, מחופי הכנרת ועד לנקודות החמד שעל גדות נהר הירדן – לא חסרים יעדים ואפשרויות, וכולן נגישות וקרובות יחסית לקשת יהונתן שבמרכז הרמה.

גם במושב קשת עצמו (בו שוכן המתחם) ובקרבתו לא חסרים מסלולי טיולים נחמדים ואטרקציות טבעיות שונות דוגמת מאגר קשת ושורה שלמה של מעיינות ממש סמוכים, כך שניתן אפילו ללכת ברגל לטיולים קצרים או להגיע בכמה דקות ספורות של נסיעה ברכב.

 קרדיט לתמונות: קשת יהונתן

המתחם עצמו מציע כאמור חדרי אירוח בצפון אשר מתאימים הן למשפחות רגילות או קטנות והן למשפחות ברוכות ילדים, כמו גם קבוצות קטנות המעוניינות לטייל יחד. במקום אפשרויות לינה בצפון הכוללות חדרים מרווחים ונעימים (המתאימים בחלקם גם למשפחות של עד עשר נפשות), כמו גם מתחם קמפינג מקומי בו ניתן לשהות באוהלים ותחת כיפת השמיים (וליהנות מהמתקנים של המקום – מקלחות חמות, שירותים נקיים, מטבח לבשל בו יחד ארוחות ערב וכד').

קרדיט לתמונות: קשת יהונתן

מלבד אפשרויות לינה בצפון, מציעים בקשת יהונתן גם אוכל ביתי כשר ומשובח ביותר בהזמנה אישית, כך שלא תצטרכו אפילו לבשל בעצמכם או לצאת מהמתחם למסעדה זו או אחרת. כל האפשרויות על מנת שהחופשה שלכם בצפון תהיה הנעימה, הנוחה והמפנקת ביותר שרק ניתן להעלות על הדעת, וכל זה בלב הטבע המרהיב והפסטוראלי כל כך של רמת הגולן.

המקום מתאים במיוחד גם לשומרי שבת, ולמגיעים לחגוג סוף שבוע שבת חתן וכיוצ"ב.

 

אפשר לבקש יותר מזה?...

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה