המדריך השלם לניקוי ספה מעור



יש המון שיטות ואפשרויות לנקות את הספות בסלון שלכם, אבל מה בכל זאת עושים כאשר חומר הגלם מורכב יותר או עדין יותר? איך מנקים את הספות ובו זמנית לא מפספסים את השמירה על הקיים? במיוחד עבורכם כמה טיפים שילמדו אתכם איך להתייחס בכבוד לספות בבית שלכם.

freepik

צריכים לנקות את הספות מיין שנשפך או אפילו מאוכל שנאגר בפינות? כאן המקום לעשות את זה נכון בעצמכם באמצעות החומרים המתאימים ואם בכל זאת גיליתם שאין לכם מושג איך ומאיפה מתחילים אולי כדי לפנות עוד היום אל שירות ניקוי שיעשה זאת עבורכם על הצד הטוב ביותר.

ניקוי ספות – איך עושים את זה נכון?

ניקוי ספות יכולה להיות משימה קשה ומורכבת או משימה שממנה תצאו מרוצים על כל המשתמע מכך ואם אתם תוהים מה זה ידרוש מכם מסתמן כי הכול נגמר ומתחיל במעט מידע שיכול להפוך את זה קצר, קולע ובעיקר יעיל.

לפני שאתם יוצאים לבצע ניקוי ספות חשוב מאוד להתחשב בכמה דברים ואחד מהם קשור גם בחומר הגלם עצמו. למשל אם יש לכם ספה מעור הניקיון שלה יהיה שונה ביחס לספה העשויה מבד כותנה או בד סינטטי וכד'.

אחת הטעויות הנפוצות היא לגשת ישר לניקיון ולא לסלק את הנגעים הראשונים מהספה או מהרצפה, בדומה לפעולות שהייתם עושים לפני שאתם שוטפים רצפה כך גם עם הספה רק שהפעם תוכלו לשאוב את הלכלוך באמצעות שואב אבק. שואב האבק נפטר מהאבק ומהפירורים הנמצאים במעמקי חריצי הספה וכשמנקים אותם אפשר לעבור לשלב המברשות הרכות שתשלמנה את המשימה.

הטעות הנפוצה בניקיון ספות עור הינה לשפשף חזק עם סקוץ'  או אפילו להיעזר בספוג שהוא לכאורה פלא הפלאים. זו טעות היום וזה יכול לא רק שלא להוריד את הכתם אלא גם לפגום את העור עצמו ולכן דווקא במקרים הנ"ל נדרשת יד עדינה וחומרים עדינים והכול במטרה להעלים את הכתם ולשמור על הדרך על צורת העור ואי דהייתו.

האם מותר לנקות ספת עור עם סבון ומים?

ניקוי ספות אפשר לבצע באמצעות מטלית לחה וכן ניתן לטבול אותה בסבון ומים ולאחר הניקיון יש לייבש את המקום באמצעות מטלית יבשה. למען הסר ספק, את התהליך הזה בצעו אך ורק אם אתם יודעים כי העור חזק ואיכותי שאחרת הצבע יכול לדהות ולרדת. רוצים לא לקחת סיכונים מיותרים? אולי עדיף לנסות מטלית לחה בלי סבון ואיתה לנקות את הכתם.

טיפ נוסף שיכול לתרום לשמירת ספת העור שלכם מפני שחיקה או התבלות הוא לנסות את הניקוי על מקום אחד קטן, מקום פחות גלוי שלא ישאיר סימנים מהניסיון שחלילה עלול להתגלות לכם פחות יעיל לאחר המעשה.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה