המדריך המלא לצילומי הריון – מזכרת לחיים!



כשאני מסתכלת על צילומי ההיריון שלי, אני נפעמת כל פעם מחדש מהיצירה המופלאה של הרחם, בטן האדמה שיוצרת חיים. מתמונה לתמונה אני נדהמת כל פעם מחדש שבן זוגי ואני יצרנו חיים! פלא הבריאה! העובר שלי היה כבוטן בתוכי ומחודש לחודש צמח והתפתח, ועכשיו לבוטן הזה יש שם, פנים, רגליים וידיים.

צילום וזכויות: ויקה גורשטיין

ההיריון יכול לחלוף בנעימות ובקלילות, אך מנגד הריון עלול להיות תקופה לא פשוטה פיזית, בריאותית ונפשית. יש לא מעט תופעות לוואי שמגיעות עם פצצת ההורמונים המטורפת הזאת כמו: בחילות, כאבי גב, בצקות, עייפות וחולשה ועוד. ולמרות עומס התקופה ההורמונלית, במבט לאחור, תשעת חודשי ההיריון חולפים במהירות הבזק. ומתקבלת מתנה אדירה, אהבה אינסופית וטהורה שאינה תלויה ומותנית בדבר.

ואם בהריון עסקינן, על דבר אחד בהריון אין עוררין, אישה בהריון זה הדבר הכי מדהים ויפה שיש! אישה הריונית היא זוהרת, קורנת ונשית. אז שניה לפני הפרק החדש בחייך, לפני מסע האימהות לתינוק שבדרך, ורגע לפני סיום תקופת ההיריון, הבדיקות, ההכנות והלידה - חשוב שתיקחי לך אתנחתא מהכל ותנציחי את הפלא המטורף והאלוהי שנוצר ברחמך, כי אין דבר מרגש יותר מליצור חיים. בעוד כמה שנים מהיום, תוכלי לראות את עצמך בצילומי ההיריון ולהיזכר בתקופה ששינתה את חייך, צילומי הריון זוהי מזכרת נפלאה לכל החיים.

צילומי הריון - כל מה שחשוב לדעת

מומלץ מאוד לעשות צילומי הריון בשבועות 30-34, כמובן שזה משתנה מאישה לאישה בהתאם לתחושות ולגודל הבטן. כמו כן, רצוי לשריין מקום לצילומי הריון כחודש מראש, על כן מומלץ ליצור קשר בשבועות 22-26 ולקבוע מועד לצילומים.

צילומי הריון לרוב נעשים בבטן חשופה, על כן יש להקפיד לא ללבוש בגדים צמודים לפני הצילומים שלא יותירו סימני לחץ על הגוף. בנוסף, צילומי הריון נערכים בסטודיו מאובזר, אך כדאי להביא את הבגדים האהובים עליכן, אלו שאם לא תצטלמו איתם בהריון תרגישו החמצה, תביאו את התכשיטים האהובים שמסמלים אתכן, וכמובן, לא לשכוח את תיק האיפור ומברשת השיער בכדי שהכל יהיה מתוקתק ובמקום.

חשוב לאכול ארוחה קלילה לפני צילומי הריון, על מנת שלא להכביד על התחושות בזמן הצילומים, ולהימנע מלאכול בזמן הצילומים כדי למנוע תחושת כבדות. מומלץ להביא את המשפחה איתך לצילומים, במבט לאחור תוכלו להיזכר יחד ברגעים היפים.

צילומי הריון מצולמים בסטודיו או בטבע, אם אתן בוחרות בצילומי הריון בטבע קחו בחשבון שהם יתקיימו בשעות זריחה או שקיעה וקיימת תלות באור השמש, בנוסף, קחו בחשבון את מזג האוויר, אם אתן מצטלמות בקיץ יכול להיות לכן חם מאוד בזמן הצילומים ולחילופין חורף יכול להיות לכן קר, למרות ההורמונים המטורפים. אם בא לכן על צילומי הריון בסטודיו אז תוכלו להצטלם בגמישות בכל שעות היום הודות לתאורה המלאכותית והמזגן המבורך.  

לפרטים מוזמנים להיכנס לאתר של הצלמת ויקה גורשטיין

 

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה