הכירו את הטרנד החדש שכובש את הבתים בישראל מכונת גלידה ביתית שתאפשר לכם לשמור על המשקל



מי לא אוהב לאכול גלידה? לא תמיד מתאפשר לכם לצאת מהבית ולקפוץ לגלידריה , מה גם לפעמים מתחשק לכם להכין טעמים מיוחדים בדיוק כפי שאתם אוהבים שלא תמיד תמצאו בדוכן הקרוב.

תדמיינו שאתם יכלים לפנק את עצמכם עם גלידה ביתית לכל השבוע מבלי לצאת מהבית.  בימנו הכנת גלידות ביתיות אינה מסובכת כלל, אף כי היא דורשת מכשיר מיוחד להכנת גלידות. המכשירים הביתיים המתקדמים לא רק נוחים להפעלה ולאחסון, הם גם זולים בהרבה ממכשירי הדורות הקודמים.

depositphotos גלידה ביתית

מה הן היתרונות בהכנת גלידה ביתית

החלטתם להכין גלידה ביתית באמצעות מכונת גלידה תוכלו לבחור איזו גלידה לפי טעמכם. תעשו שילובים ותוכלו להתנסות בטעמים שלא מוצאים בשום חנות, ועם מכונת גלידה ביתית אפשר לעשות בדיוק את זה.

בנוסף, עם מכונת גלידה ביתית ניתן להתאים את הגלידה לדיאטה שלכם, כן כן גלידה לא חייב להיות משמינה.. בדרך כלל גלידות שנמכרות בחנויות או בגלידריות לא ממש מותאמות לאנשים ששומרים על דיאטה, גם אם אנחנו בדיאטה או שומרים על התזונה שלנו אפשר בדרך זו גם לשלב עם מכונת גלידה ביתית גלידה בריאה ודלת סוכר וקלוריות, דבר שהופך את המכונה לאידיאלית ותאימה גם לטבעוניים.

הכירו את מכונת הגלידה הביתית שכבשה את עולם מוצרי המטבח והופכת לנפוצה ביותר ויותר בתים

מכונת גלידה ביתית מבית Ninja דגם NC303 מציעה לנו הכנת גלידה ביתית, חברת נינג'ה היא מבין החברות האהודות בארץ ובעולם, החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים המיועדים לבישול ביתי, וכמו כן בישול תעשייתי.

7 תוכניות מוגדרות מראש:

  • גלידה - הביאו את הגלידרייה למטבח שלכם עם קינוחי גלידה חלביים וטבעוניים. תיהנו מכדור של שוקו וניל קלאסי או גלידת קוקוס, צרו גלידה ביתית, יוגורט קפוא חריף עמוס בטעמים האהובים עליכם
  • ג'לטו - התפנקו בג'לטו גורמה רך בבית, משוקולד שמנת ועד פיסטוק
  • סורבה - תערובות פירותיות ליצירת הסורבטים הרכים ביותר, החל מסורבה לימון עדין ועד סורבה מנגו מרענן
  • מילקשייק - שייק תות טרי ועד מאלט שוקולד קלאסי, הכינו מתכוני מילקשייק מפנקים להפליא או ערבבו את הגלידה האהובה עליכם שנרכשה בחנות עם חלב כדי ליצור מילקשייק טעים ללא הקפאה
  • קערת שייק - שלבו פירות, דבש, יוגורט ומרכיבים אחרים כדי ליצור פינוק לארוחת בוקר, מושלם לציפוי הפירות הטריים והגרנולה האהובים עליכם
  • גלידה קלה - הכינו בקלות גלידות דלות סוכר, דלות בשומן או השתמשו בתחליפי סוכר
  • מיקס – תוספות לאחר העיבוד, הוסיפו שוקולד צ'יפס, אגוזים ועוד לקינוח בצורה מבוקרת ומדויקת
  • כל תכנית מתוכנתת בצורה חכמה עם מהירות סיבוב ייחודית ומשך זמן ליצירת המרקם המושלם

חושבים לקנות מכונת גלידה ביתית? דגם ה-NC303 מציע לכם את כל מה שאתם צריכים במחיר סימלי. לחצו כאן

 מכונת גלידה ביתית


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה