היתרונות בלהחזיק כרטיס אשראי



כרטיסי האשראי הפכו בשנים האחרונות לאמצעי תשלום שכיח ופופולארי בקרב צרכנים רבים. אם בעבר רוב התשלומים נעשו דרך צ'קים או במזומן, כיום הדרך הנוחה לסלוק את התשלום עבור מוצרים או שירותים היא דרך כרטיסי אשראי. כמו כן, כרטיסי האשראי מציעים לו מגוון נרחב של הטבות והנחות ייחודיות בהתאם לחברה.

DEPOSITPHOTOS

אילו סוגי כרטיסי אשראי קיימים בשוק?

כרטיסי האשראי מתחלקים לשני סוגים עיקריים: כרטיסי אשראי בנקאיים כלומר מקומיים, וכרטיסי אשראי חוץ בנקאיים אשר לא מנופקים דרך הבנק אלא דרך חברות האשראי ואינם קשורים למסגרת העו"ש בבנק ולבנק בכלל. באמצעות כרטיסי האשראי החוץ בנקאיים ניתן לבצע רכישות לא רק בארץ אלא גם בחו"ל באמצעות שבב שיש עליהם.

מה היתרונות של כרטיסי האשראי?

אם אתם מחזיקים כרטיסי אשראי כדאי שתהיו מודעים להטבות ולהנחות שהכרטיס מקנה לכם. מדי חודש עם קבלת פירוט העסקאות באשראי תקבלו חוברת הטבות וכן עלונים עם הנחות נוספות מעבר לחוברת ההטבות אותם תוכלו לנצל למגוון נרחב של מוצרים או שירותים בהתאם לצרכים האישיים שלכם. מעבר לכך עם כרטיסי אשראי ניתן ליהנות מהיתרונות הבאים:

מסגרת אשראי נוספת ללא קשר לחשבון הבנק- בעלי כרטיס אשראי נהנים ממסגרת אשראי חוץ בנקאית מעבר למסגרת הבנקאית, כך שניתן לסיים את החודש בצורה טובה יותר ללא לחצים ומתחים מיותרים.

הלוואות ללא ערבים- ניתן לקבל הלוואות באמצעות כרטיסי האשראי ללא צורך בערבים כפי שנהוג בבנק. כך שאם אתם לחוצים כספית ובעלי כרטיס אשראי תוכלו לבקש הלוואה מחברת האשראי דרך הטלפון מבלי להגיע למשרדים.

הטובות לחברי הכרטיס- לכל בעלי כרטיס האשראי יש מגוון נרחב של הטבות והנחות שונות שהם יכול לנצל במסגרת היותו לקוח של חברת האשראי. כמו כן, ישנם חברות שנותנות החזרים על עסקאות אשר בוצעו בכרטיס האשראי.

הכרטיס מכובד ברוב המקומות- רוב כרטיסי האשראי מכובדים בכל מקום בארץ ואף בעולם. כך שניתן לרכוש איתו כל מה שרוצים ומתי שרוצים.

אמצעי תשלום נוח וקל- כרטיס האשראי הוא אמצעי תשלום יעיל, נוח וקל שניתן להשתמש בו ללא כל בעיה בכל חנות בארץ או מחוץ לארץ במידה והוא חוץ בנקאי.

אמצעי תשלום פופולארי- השימוש בתשלום כרטיס האשראי הוא מוכר וידוע בכל העולם ואף בארץ. לכן תדירות השימוש ושכיחות השימוש בו בארץ ובעולם היא גבוהה ביותר ואין איתו בעיות שלהם, אלא אם כן יש לכם בעיות בחשבון הבנק או שאין לכם מספיק כסף בחשבון, או שעברתם את המסגרת שיש לכם.

ניתן לרכוש אותו בחנויות מקוונות- אם כרטיס האשראי שלכם הוא חוץ בנקאי ניתן להשתמש בו בחנויות מקוונות בחו"ל או בארץ ולרכוש איזה מוצרים או שירותים שאתם רוצים, מתי שאתם רוצים מבלי להגיע לחנות עצמה.

יתרונות אלה הופכים את אחזקת כרטיס האשראי למשתלמת ביותר עבור לקוחות פרטיים ואף עסקים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה