הדברת מזיקים בירושלים עם אחריות רק בהדברה סנטר



כולנו מכירים את הסיטואציה שבה מתגלים פתאום בבית או בעסק אורחים לא רצויים - חרקים מזיקים. אלה יכולות להיות נמלים שבהתחלה יהיו אולי מעטות אבל תוך זמן קצר יצטרפו אליהן עוד רבות אחרות. לפעמים אלה ג'וקים שרצים בין החדרים ולפעמים גם מתעופפים ליד הראש שלנו. במצבים אחרים המפגע כולל עקיצות של פרעושים או פשפשים, ויש כמובן עוד סוגים של חרקים שמחייבים הזמנת מדביר בירושלים. אם אתם רוצים לישון בשקט באמת, ולדעת בוודאות שהבית או העסק מוגנים, חשוב לדרוש אחריות - ולכן כדאי להפקיד את המשימה בידיים האחראיות והמיומנות של הדברה סנטר.

FREEPIK

אחריות של עד שנתיים על כל הדברה

באופן טבעי משך האחריות על הדברת מזיקים בירושלים מוגבל. הסיבה לכך פשוטה: טווח ההשפעה של חומרי ההדברה, כולל אלה המתקדמים ביותר, מוגבל. בהתאם, ומאחר שגם אחרי חיסול מוצלח של המפגע הקיים תמיד עלולים להגיע חרקים חדשים - ובאזור ירושלים יש כידוע שלל סוגי חרקים - ההתחייבות המרבית היא על אחריות לשנתיים - ועם הדברה סנטר מובטחת לכם אחריות ממושכת זו. ביחס לחלק מהחרקים תוכלו אחרי שנה פשוט לחדש את הדברת המנע, ובפרט ניתן לוודא בדרך זו שהבית או העסק יהיו נקיים מג'וקים ומנמלים.

מה המשמעות של האחריות על הדברת חרקים בירושלים?

מן הסתם לא ניתן למנוע למשל הגעת פרעושים לבית בירושלים שעבר הדברה. אם למשל בבית זה חי כלב, והוא משחק בגינה ציבורית שורצת פרעושים, הם יגיעו איתו גם לבית. למרות זאת יש כמובן משמעות לאחריות שתקבלו על הדברה בירושלים - המשמעות היא שאם בוצעה אצלכם לדוגמה הדברה נגד פשפשי מיטה, ובתוך טווח הזמן של האחריות יתגלו שוב פשפשים, המדביר יחזור ויחסל אותם ללא עלות נוספת.

חומרי הדברה ידידותיים לסביבה ולמשתמשים

תחומים רבים בחיינו השתדרגו באופן משמעותי במאה ה-21, וגם בכל הנוגע להדברה זה המצב. למעשה כיום יש חומרי הדברה אפקטיביים ביותר - כאלה שמאפשרים מתן אחריות לשנה שלמה ואפילו שנתיים - גם בלי כימיקלים אגרסיביים שעלולים להוות בעצמם בעיה. בהתאם חברה מתקדמת תסלק את החרקים מהבית או העסק שלכם באופן ידידותי לסביבה, וידידותי גם עבורכם. בחלק גדול מהמקרים אפילו לא תצטרכו לצאת מהמקום בזמן עבודת המדבירים.

רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה ואמינות ללא פשרות

כשמחפשים מדביר בירושלים לכל סוגי המזיקים חשוב לבחון לא רק האם ניתנת אחריות מלאה על העבודה, אלא גם את קיומו של רישיון - שניתן למדבירים ולחברות הדברה ע"י המשרד להגנת הסביבה. הרישיון מעיד על שימוש בחומרי הדברה שקיבלו את כל האישורים, כשבהקשר זה חשוב להבין שרשימת החומרים המותרים לשימוש מתעדכנת באופן קבוע על בסיס מחקרים וידע חדש. דגש נוסף הוא אמינות ללא פשרות, ועוד איכות חיוניות היא זמינות גבוהה כך שהבעיה תיפתר בזמן הקצר ביותר האפשרי.

כותב המאמר יהונתן הלל מחברת הדברה סנטר


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה