הדברה בירושלים - באילו מקרים נדרשת, שיטות נפוצות וכמה זה אמור לעלות?



מזיקים כשמם כן הם – מזיקים ומציקים, תמיד מגיעים ללא הזמנה ולא הולכים אלא אם מסלקים אותם, הדברה בירושלים – באילו מקרים נדרש לה, באילו שיטות וכמה זה אמור לעלות? אנו נעזרים בהדברה על מנת להפטר מהחרקים והמזיקים האחרים בבית לאורך זמן, ובכך שומרים על עצמנו ועל רווחתנו בבית. הדברה היא אכן דבר נפוץ אך יש כמה דברים לדעת לפני שניגשים לכך.

freepik

מתי נזדקק להדברה בירושלים?

ניתן לבצע הדברת מזיקים מסוג מסוים ובאופן ספציפי:

  1. ריסוס נגד נמלים – תופעה לא אסתטית שיכולה להוות מטרד, למרות שעל פניו הנמלים לרוב לא מזיקות או מסוכנות לבני האדם באופן ישיר.
  2. תיקנים – גם בירושלים רבים מהאנשים מפחדים או נגעלים מתיקנים, שכן הם מזיק די גדול אשר מסוגל גם לעוף ולנוע ממקום למקום במהירות. הדברה נגד ג'וקים הכרחית מעת לעת.
  3. הדברה נגד טרמיטים – טרמיטים הם חרקים קשים להדברה שכן הם רבים מאוד ומהירים. לכן, כדאי במקרה של טרמיטים להקדים תרופה למכה ולהדבירם מבעוד מועד.
  4. קרציות ופרעושים – קרציות ופרעושים מזיקים לאדם ובמיוחד לחיות בשל הידבקותן לעור, שכן מדובר בטפיל. חשוב במיוחד להדבירן שכן מדובר כאמור בחיה שעשויה להזיק לבריאות.
  5. זבובים – זבובים עשויים לשאת עימם חיידקים ולנחות על אוכל חשוף שאנו עתידים לאכול ובכך להעביר מחלות ולכלוך מרגליהם אל האוכל. כמו כן, הם מעופפים ומטרידים את יושבי הבית ולכן קשה מאוד להסתדר איתם ויש להדבירם באופן יסודי.

כמו כן, ניתן להדביר ג'וקים מראש ולפני שהם מופיעים, כפעולה מונעת ועל מנת להבטיח בית נקי ממזיקים לאורך זמן.

שיטות הדברה

ישנו מגוון גדול של שיטות לצורך ביצוע הדברה של מזיקים בבית, וכל חברת הדברה מציעה שיטה אחרת להדברה. למשל, הדברה בעיר ירושלים מבוצעת בידי חברות שונות; למציאת חברת הדברות בירושלים ניתן לחפש בגוגל ולמצוא מגוון מדבירים המדבירים בשיטה המתאימה לכם.

הדברה ירוקה בירושלים

הדברה ירוקה היא שימוש בחומרים אשר לא מזיקים לסביבה לצורך הדברה. למשל, ישנם חומרי הדברה העשויים מצמחים שאמנם פוגעים במזיקים אך לא מסוכנים עברונו, בני האדם. כמו כן, להדברה ירוקה ישנו יתרון אחד בולט מאוד והוא אפשרות חזרה מהירה הביתה לאחר ההדברה – שכן לא מדובר בחומרים מסוכנים שיש להעניק להם זמן להתנדף על מנת שלא יהוו סכנה לבריאות האדם לאחר ההדברה.

מדבירים בירושלים עם פסט מאסטר – מחפשים שירותי הדברה איכותיים? צרו קשר: 050-8303463.

איך בוחרים מדביר?

  1. בדקו את זמינות המדביר לזמנים הנוחים לכם.
  2. בדקו את רישיון המדביר – האם איש המקצוע מחזיק ברישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה.
  3. בדקו שהמדביר מעניק שירות במקום מגוריכם, באמצעות חיפוש בגוגל, למשל במידה ואתם מחפשים ריסוס בירושלים, רשמו "מדביר בירושלים" עם שם החברה.
  4. בדקו את השיטה והחומרים בהם משתמש המדביר על מנת לוודא שהיא מתאימה עבורכם.
  5. בדקו תוך כמה זמן תוכלו לחזור ולשהות בבית ללא חשש. למשל, ישנם סוגים של הדברה שיש לחכות שלושה ימים עד שניתן לשוב הביתה ולחילופין ישנם סוגי הדברה שניתן לחזור הבית כבר לאחר כמה שעות.

כמה עולה מדביר בירושלים?

עלות הדברה בירושלים נעה החל ממאה שקלים להדברה מאוד קטנה וכלה במאות ואלפי שקלים.

חשוב לדעת שהמחיר משתנה בהתאם לעבודה הנדרשת ועל כן קשה לקבוע מהו המחיר ללא ביקור במקום וצפיית המדבר בעבודה הנדרשת לביצוע בטרם יקבע מחיר. לכן, לעיתים קרובות ישנו ביקור מקדים של המדביר בשטח ובדיקתו, ורק לאחר מכן נקבע מחיר. הקפידו לברר עם המדביר מראש האם הבדיקה בטרם קביעת המחיר כרוכה בתשלום או מבוצעת בחינם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה