הדברה בטוחה בירושלים: כל מה שצריך לדעת



הדברה היא לא עניין של מה בכך. היא מיועדת לחסל חרקים מטרידים שונים כולל נמלים, פשפשי מיטה, פרעושים וג׳וקים כשהביצוע צריך מצד אחד לחסל את הבעיה ומצד שני לשמור עלינו. כשאנחנו חושבים על הנושא, מעבר לכך שאנחנו מרגישים מיד אי נעימות (כי מי רוצה להתעסק עם חרקים כאלו), אנחנו גם מתחילים לבדוק על הדברה ירוקה.

הדברה ירושלים

הדברה ירוקה היא גישה להדברת מזיקים אשר משתמשת בשיטות וחומרים ידידותיים לסביבה. בתוך כך אנחנו מתייחסים לא רק לכדור הארץ אלא בעיקר להפחתת הסיכון לבני האדם, לבעלי החיים וכמובן לילדים קטנים ותינוקות. כל זאת בלי לוותר על יעילות ההדברה אלא פשוט שימוש בחומרים מתאימים ושיטות מתקדמות.

היתרונות של הדברה ירוקה

אין זה משנה אם מה שמטריד אותנו אלו נמלים קטנות, פשפשי מיטה או אם אנחנו מחפשים פתרון הדברה לג'וקים, הדבר שאנחנו רוצים לוודא הוא שאנחנו עושים את הבחירה הנכונה ביותר עבורנו ועבור הסביבה. על ידי בחירה ירוקה אנחנו משיגים יתרונות רבים ובהם:

  • בריאות – אנחנו לא צריכים לשלם בבריאות שלנו רק כדי להיפטר מחרקים שונים. גם אם הם מטרידים ממש, גורמים לגירוד וגירוי, אנחנו עדיין יכולים להבטיח מרחב מחיה בריא.
  • סביבה – חומרי ההדברה שהשתמשו בהם בעבר לרוב הזיקו גם לסביבה ולא רק פגעו בבעלי החיים. העולם שלנו התקדם ולשמחתנו אנחנו יכולים לבצע הדברה ירוקה עם מצפון שקט.
  • ילדים – הילדים שלנו לא צריכים להיפגע. לא מפשפשים שמנסים לעלות עליהם, לא מג׳וקים שקופצים ומעבירים מחלות ובטח שלא מחומרי הדברה. הדברה ירוקה בטוחה לשימוש גם בבתים עם ילדים.
  • חיות מחמד – ממש כמו ילדים כך גם חיות המחמד רגישות מאד לחומרים כימיים. הן לא יספרו לנו שקשה להן להתמודד עם החומרים השונים ולכן זהו התפקיד שלנו לעשות את הבחירה הירוקה.
  • יעילות – לצד כל היתרונות הרבים של הדברה ירוקה אנחנו יכולים לראות כי היא פשוט עושה את העבודה. כלומר, אנחנו לא צריכים להתפשר ולבחור בין ידידותיות לבין עוצמה אלא יכולים ליהנות מכל העולמות.

מהי בעצם הדבקה ירוקה או השיטות שנוכל להשתמש בהם

כדאי לדעת כי הדברה ירוקה יכולה לכלול מספר שיטות. בכל מקרה תיבחר שיטת ההדברה הטובה ביותר מבין האפשרויות הבאות:

  • מלכודות דבק – יכולות להתאים ללכידת חרקים מעופפים והן מגיעות בצורות שונות.
  • פיתיונות – בהתאם לסוג המזיק כשאלו מכילים חומר רעיל ומוצבות במקומות מרוחקים מילדים.
  • שמנים – לעתים אנחנו יכולים למצוא כי שמנים אתריים עושים עבודה טובה בהתמודדות עם חרקים.
  • הדברה ביולוגית – נעשית תוך שימוש בחומרים טבעיים שמוכרים היטב למדבירים.

זה המקום לציין כי חשוב מאד להתייעץ עם המדביר ולבחור בשיטת הדברה ירוקה שאכן תתאים לחרק, לבית ולפוטנציאל חזרת המפגע. כמו כן בכל מקרה יש לבדוק כי המדביר מקצועי ומחזיק בתעודה מתאימה מטעם המשרד לאיכות הסביבה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה