האם סטוריטלינג הוא דבר כל כך קריטי או שנוכל להסתדר גם בלעדיו?



אחד האתגרים המשמעותיים ביותר שניצבים בפניו של כל עסק, הוא ללא ספק השיווק שתפקידו למצב את העסק במרכז הבמה העסקית ולפרוץ לתודעה של קהל היעד אליו הוא מעוניין להגיע. תפקידו של השיווק להזרים לידים רלוונטיים שעשויים להתעניין במוצרים ובשירותים שהעסק מספק, ולרכוש אותם, לשמר אותם בתודעה במהלך הרכישה ולאחריה, כך שיהפכו ללקוחות חוזרים ומרוצים, ששמחים להמליץ על השירותים של העסק, אפילו בלי שמבקשים מהם. יש דרכים רבות ומגוונות לעשות שיווק, אבל אחת הדרכים האפקטיביות ביותר ליצירה ושימור של מערכת יחסים עם לקוחות קיימים ועתידיים, היא ללא ספק הסטוריטלינג.

freepik

סטוריטלינג הוא כלי שיווקי מומלץ ועתיק יומין בגזרה העסקית, אשר באמצעותו אפשר להפוך עובדות, מספרים, נתונים יבשים לסיפור עסקי מוצלח ומעניין שמייצר עניין, רגש, העדפה אפילו, ובאמצעותו אפשר לייצר חיבור רגשי ואמוציונאלי עם קהל היעד, שמרגיש חיבור לשירות או למוצר העסקי שלכם, ומן הסתם יעדיף להתקשר אתכם מאשר עם המתחרים שלכם, להם אין לו סנטימנטים.

לסטוריטלינג חוקים משלו

סטוריטלינג מוצלח דורש טכניקה מעולה לספר את הסיפור הנכון ובדרך הנכונה, אבל בעיקר צורת חשיבה שבוחנת איזה ערך הלקוחות שלכם עתידים לקבל, מה מעניין אותם, מה כואב להם, ואיך אתם מראים להם איך אתם יכולים לעזור להם, דרך הסיפור. אחד הכללים החשובים שיש לתת עליהם דגש בזמן הסטוריטלינג, הוא ללא ספק יצירת חיבור רגשי עם הלקוחות. לא לכל אחד יש את הפניות לעשות סטוריטלינג מוצלח, אך מי שיצליח לבצע אותו ברמה גבוהה ומקצועית, יוכל לקטוף את פירות ההצלחה השיווקית ומבחינתו, השמיים הם הגבול.

המטרה בסטוריטלינג היא לגייס את הלקוחות אליך, לשתף אותם ברגש של ההצלחה העסקית, לגרום להם לחיבור רגשי עם הסיפור העסקי שהם שומעים ולמעשה לרתום את הלקוחות להצלחה העסקית.  סטוריטלינג מייצג אותנטיות של המותג, ומאפשר לשתף את הלקוחות בתהליך שהחברה עברה מיום הקמתה, הקשיים וההצלחות שהיו בדרך, המטרות העתידיות, המוצרים והשירותים הייחודיים שהחברה מספקת ללקוחות וכמה שהם יהפכו את עולמם להרבה יותר קל ופשוט.

כלי שיווק הכרחי לפריצה לתודעת הלקוחות

כפי שכבר אמרנו, לסטוריטלינג חוקים משלו וברגע שמבצעים אותו בהתאם לכל הכללים והטכניקות, התוצאה תהיה הרבה יותר טובה ומשכנעת, מכל שיטת שיווק ופרסום אחרת, כי היא מאפשרת ללקוח להכיר לעומק את מי שעומד מאחורי המוצר או השירות, ולהגיע למעמד הרכישה הרבה יותר ׳מבושלים׳. מדובר בכלי שיווקי מאוד עוצמתי ומשכנע ובעיקר, כלי שיווקי שמניע את הלקוחות לפעולה באופן מדויק. קל ללקוחות להתחבר לסיפור טוב ומשכנע, שמדבר אליהם בגובה העיניים ורותם אותם להצלחה העסקית שלו וזה סוד הקסם שיש בסטוריטלינג.

עוד על סטוריטלינג תוכלו למצוא באתר של Terry - סוכנות לניהול תוכן

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה