האם כדאי לקנות רכב פלאג אין היבריד?



רכב פלאג אין היבריד זה השילוב האידיאלי בין הנעה חשמלית לבין מנוע בנזין. זה מאפשר בעצם לנוע ללא טיפת דלק באמצעות מנוע חשמלי. כאשר הסוללה מתרוקנת או שיש צורך ביותר כוח זמין, מנוע הבנזין נכנס לפעולה. ככה מתקבל רכב בעל הספק גבוה, חסכוני מאוד בדלק וללא חרדת טווח נסיעה.

קפיטל מוטורס

אז האם כדאי לקנות רכב פלאג אין?

הרכב ההיברידי הראשון בישראל היה טויוטה פריוס בשנת 2004. רכבים היברידיים הציגו נתוני צריכת דלק טובים יותר מאלה של רכבי הבנזין אך לא באופן ניכר (כ-24 ק"מ לליטר). לכן הדגש העיקרי היה על רמת פליטת מזהמים נמוכה. רכב הפלאג-אין הראשון שהגיע לישראל היה מיצובישי אאוטלנדר PHEV. בתור רכב משפחתי גדול שמאפשר צריכת דלק ממוצעת של 52 ק"מ לליטר זאת הייתה פריצת דרך של ממש. עם הצלחת הדגם החלו להגיע עוד רכבי פלאג אין לישראל אך בעיקר בסגמנט רכבי היוקרה עבור אנשים שידם משגת. הסיבה לכך היא שעלות רכבי פלאג אין היא גבוהה יותר מרכבי בנזין רגילים ויותר מרכבים חשמליים. בגלל שיש בהם שילוב של השניים שמיקר את עלות הפיתוח והייצור.

רכב הפלאג אין היבריד הזול ביותר שנמכר עכשיו בישראל זאת קיה נירו פלאג אין. אך אם אתם מעוניינים ברכב יוקרתי, חסכוני, מפנק ובעל ביצועים מרשימים, יש רק יצרנית אחת שיודעת לעשות את זה – לינק אנד קו.

 קפיטל מוטורס

לינק אנד קו

חברת ג'ילי, שכבר משווקת בישראל דגם אחד (גיאומטרי C) היא הבעלים של יצרניות רבות כמו: וולוו, פולסטאר, לוטוס ולינק אנד קו. היצרנית אשר מתמחה ברכבי פלאג אין מתקדמים זאת לינק אנד קו – Lynk & Co. החברה משתמשת בפלטפורמות ובטכנולוגיות של חברת וולוו. למעשה, לינק אנד קו זו אלטרנטיבה צעירה וזולה יותר של וולוו. 

 

01

הדגם הראשון של לינק אנד קו בישראל זה ה-01. זהו קרוסאובר פלאג אין היברידי אשר מבוסס על וולוו XC40. הוא משתמש באותו מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר, אותה תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמדים, מנוע חשמלי זהה ואותה הפלטפורמה. ההבדל העיקרי הוא בעיצוב, באיכות תא הנוסעים ובמידות, כאשר לינק אנד קו 01 מעט ארוכה יותר מה-XC40. הבדל נוסף בין הרכבים ניתן למצוא במחיר: 50 אלף שקלים פחות לטובת לינק אנד קו. טווח הנסיעה החשמלי של לינק אנד קו גם הוא רחב יותר עם 75 ק"מ לסוללה מלאה וצריכת דלק ממוצעת של 100 ק"מ לליטר.

 קפיטל מוטורס

רכב פלאג אין היבריד במימון מלא

קפיטל מוטורס הינה סוכנות רכב מובילה אשר עובדת בשיתוף עם כל יבואני הרכב בישראל. זה מאפשר לבחור כל רכב בכל רמת גימור בשירות ללא פשרות הכולל: מימון מלא, טרייד-אין וביטוח. את כל התהליך תוכלו לבצע בשיחה אחת יחד עם נציג המתמחה בתחום הרכב. קפיטל מוטורס מציעה את תנאי המימון והרכישה הנוחים ביותר. למידע נוסף חייגו 3508*

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה