דשא סינטטי – איך לבצע השוואת מחירים נכונה?



איך משווים בין סוגי דשא סינטטי? מה ההבדל בין הדגמים השונים? היכן כדאי לרכוש דשא סינטטי? וכמה זה עולה לנו? הכל בכתבה הבאה

דשא קבוע

דשא סינטטי הוא מוצר נפוץ בישראל כבר יותר מעשרים שנים. היתרונות הבולטים על פני אחיו הטבעי, גרמו לאנשים רבים לייבש את הדשא הטבעי בגינתם ולעבור למרבד הפלא הירוק.

דשא סינטטי אינו דורש טיפול והשקיה ומאפשר לנו ליהנות מגינה ירוקה גם באזורים בהם דשא טבעי לא יכול לשרוד כמו: שטחי פנים, מרפסות, גגות, בתי עסק ומגרשי ספורט.

בשוק הישראלי, החלו להופיע בשנים האחרונות מוצרי דשא סינטטי רבים אשר אפשרו בפעם הראשונה להנגיש את המוצר לכלל האוכלוסייה.

אם דשא סינטטי היה בעבר מוצר של עשירים בלבד, כיום הוא הפך למוצר נפוץ בכל משק בית ששווה לכל כיס.

השוואת מחירים לדשא סינטטי – לא הכל מתחיל ונגמר במחיר!

כולנו רוצים לקבל מחירים זולים וליהנות מהתמורה הגבוהה ביותר עבור כספנו אך כמובן שעלינו לוודא שגם המוצר שאנו רוכשים עבר את הליכי הייצור הדרושים.

לפניכם 7 טיפים שימושיים לבחירת דשא סינטטי והשוואת מחירים נכונה:

צפיפות תפרים

צפיפות התפרים של הדשא הסינטטי, תעיד על איכות המרבד וצפיפות הסיבים. ככל שהדשא הסינטטי צפוף יותר כך הוא יהיה עמיד יותר בפני דריכה ושחיקה. צפיפות תפרים נעה לרב בין 14,000 ל-21,000 כמובן שיש לקחת בחשבון גם את מספר הסיבים והעובי שלהם.

כמות הסיבים והעובי שלהם

צפיפות תפרים גבוהה, תאפשר לנו לדחוס כמות סיבים גדולה יותר על פני המשטח אבל כמה סיבים יש לנו בכל תפר? משקל הסיבים ועובי הסיב חשובים לא פחות. לכן, נבדוק את ה-DTEX של המרבד. ככל שהוא יהיה גבוה יותר כך נדע שקיבלנו מרבד איכותי יותר. ה-DTEX הממוצע בשוק נע לרב ין 8,800-11,000 ובדגמי פרימיום הוא יהיה 12,000 ומעלה.

 

דשא סינטטי קצר או גבוה?

סיבים קצרים או גבוהים, יספקו מראה שונה בתכלית לדשא הסינטטי. אם אתם אוהבים מראה מסודר וגזום אז בחרו בסיבי דשא סינטטי קצר (25-35 מ"מ). אם אתם אוהבים מראה טבעי ופראי אז בחרו בדשא סינטטי עם סיבים ארוכים (40-45 מ"מ).

ההמלצה שלנו היא לא לבחור בדשא סינטטי עם סיבים קצרים מ-20 מ"מ כי לרב הם לא יחזיקו מעמד לאורך זמן וישחקו בקלות. לא מומלץ גם לבחור בדשא סינטטי גבוה מ-45 מ"מ כי הם ישכבו בקלות.

דשא סינטטי, בשלל צבעי הקשת

המגוון הרחב של צבעי הסיבים בתעשייה, אפשר ליצרנים הגדולים לדמות זני של דשא טבעי ולהפוך את מראה הדשא הסינטטי לאטרקטיבי.

אם בעבר צבעי דשא סינטטי, התאפיינו במראה מלאכותי ולא מושך במיוחד אז כיום ההיפך הוא הנכון. דגמי דשא סינטטי, מיוצרים בשלל רחב של גוונים המשלבים בתוכם צבעי ירוק, חום וצהוב באותו מרבד. לאחרונה אף ניתן למצוא דגמי דשא סינטטי לגני ילדים בצבעים מפתיעים של אדום, כחול, סגול וצהוב המאפשרים לנו ליצור אזורי משחק צבעוניים לילדים.

תקנים ואישורים – שלא יעבדו עליכם!

דשא סינטטי תקני, עובר הליכי ייצור קפדניים, המאפשרים לו להיות עמיד בפני שחיקה, פגעי מזג האויר ובמפגש עם אש.

בדקו כי לדשא הסינטטי לפניכם יש מגן UV בדרגה 7 – המבטיח כי הוא עמיד בתנאי האקלים הישראלי, תקן אי רעילות המבטיח כי הדשא אינו מכיל מתכות כבדות ומעכבי בעירה לבטיחות מרבית במפגש עם אש גלויה.

היבואנים המובילים, יציגו את המסמכים לכל דורש וכך תדעו שאתם יכולים לישון בשקט בלילה וליהנות ממוצר איכותי ועמיד.

 

איפה קונים דשא סינטטי?

בעבר, דשא סינטטי היה נמכר רק בחנויות המתמחות לכך אך כיום הוא נפוץ גם ברשתות שיווק, משתלות וחנויות לכלי בית.

ההיצע הרב, מעיד על כוחו של המוצר והביקוש הרב לו בישראל - אך מנגד קמו יבואנים רבים שהציפו את השוק בסחורה לא איכותית וללא תקנים. 

ההמלצה שלנו היא תמיד ללכת למקור, לחפש את היבואנים הגדולים שמתמחים במוצר ויכולים לספק לכם את כל השירות הדרוש לכם; החל מאביזרי התקנה תקניים, שירות התקנות מקצועי, מסמכים המעידים על טיב המרבד ותעודת אחריות מקורית של היבואן.

 

אז כמה זה עולה לנו?

בשביל לדעת כמה עולה דשא סינטטי, אנחנו צרכים לשכלל את כל הפרמטרים שציינו בכתבה זו.  מחיר של דשא סינטטי יכול לנוע מ-15 ₪ למ"ר ועד 120 ₪ ויותר.

דשא סינטטי פשוט שישמש אותנו לתקופות קצרות ואזורים כמעט ללא דריכה נע לרב בין 15-40 ₪ למ"ר. דשא סינטטי ממוצע לשימשו ביתי נע לרב בין 45-75 ₪ למ"ר בעוד דגמי פרימיום יכולים להגיע למחיר של 85-120 ₪ בממוצע.

ההצעה שלנו, היא לבחור דשא סינטטי לפי רמת השימוש שלכם והזמן שאתם מייעדים למוצר. רוצים דשא סינטטי חזק ועמיד לשנים? אז הקפידו לבחור במוצר איכותי. מחפשים פתרון זמני לדירה שכורה או אירוע? אז ניתן לבחור בדשא סינטטי בסיסי שיתאים לטווח קצר.

הקפדה על בחירה נכונה של דשא סינטטי, לפי הפרמטרים שהזכרנו כאן תאפשר לנו ליהנות מהמוצר לאורך שנים ולקבל את התמורה הטובה ביותר עבור כספנו.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה