גם בשבת לא מתפשרים על קייטרינג איכותי



שבת חתן היא השבת הראשונה אחרי החתונה או טקס הבר מצווה ורבים נוהגים לערוך אירוע מכובד לכבוד החוגגים. האירוע יכול להיחגג בבית הכנסת עצמו באחד מהחדרים או האולמות הממוקמים בו ולאחר התפילה. ניתן לקיימו, כמובן, גם בבית או במקום נבחר אחר. הייחוד של האירוע הוא שהוא חייב להיערך בצורה שאיננה פוגעת במצוות השמירה על השבת והדבר מקבל ביטוי גם בהכנת האוכל, בהבאתו לפני מועד כניסת השבת ובהגשתו.

Pixabay

חברות מנוסות בתחום עורכות ומנהלות קייטרינג שבת חתן בהתאם לצרכי הלקוחות ולטעמם. התפריט שלו נקבע בעצה משותפת של הנהלת הקייטרינג ובעלי האירוע.

בחירת תפריט

בכל חברה יש תפריט שף הכולל מנות שונות ומיני מזונות בדגש על מנות הדגל שהיא מתמחה בהכנתם. מפיק האירוע ובעליו מכיר את אורחיו שיודע טוב מכול איזה מאכלים אהובים עליהם, ולכן, הוא בוחר בעיקר אותם, ובנוסף על פי טעמו האישי והעדפותיו. צריך לזכור כי אירוע שבת חתן הינו מצומצם בהקיפו ומגיעים אליו אורחים קרובים ביותר, ובין היתר, המשפחה  הגרעינית והמורחבת, חברים קרובים ואורחים שרוצים ביקרם. מדובר בעיקר על תפריט הכולל מספר קטן של מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות בתוספת של משקאות שונים ללא הגבלה. המבחר יכול להיות מגוון מאוד ולהיות מבוסס על מאכלי בשר או חלב בתוספת מנות טבעוניות. ניתן לשלב גם מאכלים אתניים.

תפריט בשרי

תפריט הבשרי המבוסס על מיני בשרים צלויים ודגים אשר ניתן להכינם מראש וביום האירוע להשאירם על פלטות חשמליות. הכוונה היא לנתחים אשר טעמם אינו מתקלקל יתר על המידה אחרי חימום. חלקי פרגיות ועופות, נתחי בשר ודגים בתנור או בבישול, מיני בשר מעובד כמו: צ'וריסוס, נקניקיות חריפות, המבורגרים, קבאבים, ופחות בשרים שעדיף לצלות על גחלים. את נתחי הבשר, הדגים והחלקי העוף בוחרים היטב. לקבאבים, למשל, מוסיפים, צנוברים, בצל ועוד. חלק בלתי נפרד מכל צלי בשר הוא הרטבים השונים. כמו צימיצ'ורי, רוטב בר בי קיו ורטבים אחרים על בסיס שום וירקות אחרים המוסיפים מאוד לטעם ואותם אוהבים רבים.

תוספות

לצד הבשרים יוגשו מיני סוגי סלטים מועדפים: חומוס, טחינה, סלטים המבוססים על ירקות דוגמת: חצילים, גזר, סלק, עגבניות, חסות, כרוב ועוד, או סלטים שמכילים קבוצות ירקות שונות גם יחד. לצידם, מיני סלטים חריפים, אנטיפאסטי ועוד. תוספות מקובלות הן: אורז, צ'יפס, זיתים מבושלים, שעועית ירוקה, מג'דרה, ארטישוק וירקות מוקפצים שונים. תפריט חלבי יהיה שונה ויהיה מבוסס על קישים, דגים, מאפים, מגשי אירוח עם ירקות ו/או אנטיפסטי ועוד. כאן ניתן להכין את המאפים יום אחד או יותר לפני האירוע ולהניחם על פלטות חשמליות לחימום. מנות אלו אינן נפגמות לאחר חימום ותהיינה טעימות.

ניהול האירוע

במהלך קייטרינג לשבת חתן ניתן להגיש מנות ראשונות ייחודיות אבל בעיקר, יושם דגש על מנות עיקריות, ולבסוף, יוצעו מנות אחרונות, עוגות, פירות ועוד.  חברת הקייטרינג יכולה לספק את המזון בלבד ואת כל הכלי  האוכל,  ולרוב, הדבר נעשה כאשר האירוע הינו צנוע ונערך בבית. כאשר הוא נערך באולם או במקום אחר היא יכולה לספק גם את המלצרים ואת כל הלוגיסטיקה שמסביב. כמובן, שתמיד ניתן לקבל מלצרים וכוח עזר באירועים אלו בהם הבעלים רוצים להיות משוחררים ממטלות מתישות ולעסוק, בעיקר, במתן תשומת לב לאורחים. הנהלת הקייטרינג תציב מנהל אירוע אשר ידאג שהכול יתנהל היטב וללא תקלות. החברה יכולה לדאוג גם לניקוי המקום לאחר פינוי כל הכלים והאביזרים האחרים. כל סוג שירות יינתן בהתאם להסכמות המתקבלות יחד.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה