גיבוש עובדים בגלבוע להתאווררות וחיזוק המורל



השגרה אליה כולנו מנסים להתרגל בחודשים האחרונים בישראל היא תובענית ומלאת מתחים ולחצים, מה שמשפיע בדרכים ישירות ועקיפות גם יחד על העובדים בכל ארגון ובית עסק במדינה. אם בזמנים כתיקונם נהוג כי מקום העבודה מוציא את העובדים ליום כיף וגיבוש לפחות אחת לשנה, עכשיו נראה כי ריענון מסוג זה נחוץ והכרחי במיוחד. "חוות הרוח" שבגלבוע מהווה את היעד האולטימטיבי עבור כל יום כיף שכזה..

במידה ואינכם מכירים עדיין מקרוב – מהי בדיוק "חוות הרוח" השוכנת בסמוך לקיבוץ מעלה גלבוע ומה ניתן למצוא במקום אשר הופך אותו ליעד מתבקש ומומלץ בחום עבור כל יום גיבוש לעובדים, בפרט בתקופה בה כולנו צריכים קצת להתאוורר ולחזק את המורל ומצב הרוח הקולקטיבי?

 עידן ארד

מה ניתן למצוא ב"חוות הרוח" בגלבוע?

מזה כמה שנים שבמעלה הר גלבוע, בסמוך לקיבוץ מעלה גלבוע, פועלת "חוות הרוח" – מיזם חדשני ומרהיב אשר מדגים ומנגיש לציבור המבקרים בצורה קולחת, דינמית ומרתקת, את הנושא של אנרגיות ירוקות ומתחדשות.

החווה עצמה כוללת מרכז מבקרים בצפון בו מקבלים את פני האורחים ועורכים היכרות ראשונית עם המקום, כמו גם מתחמים שונים המדגימים בפועל ייצור של אנרגיה מתחדשת וירוקה. לדוגמה – מתחמים של הפקת אנרגיה סולארית, הפקת אנרגיה מהרוח הרבה המנשבת במעלה הר גלבוע ואף מתקן מסקרן במיוחד להפקת אנרגיה שאובה (מתקן זה מורכב משני מאגרי מים גדולים הממוקמים בהפרש גובה אחד מן השני. בשעות צריכת השיא של חשמל בארץ, מוזרמים המים מהמאגר העליון אל התחתון, ומאפשרים ייצור של אנרגיה הידרו אלקטרית).

חוות הרוח ממוקמת באזור יפיפה ועוצר נשימה, המשקיף אל אזורים ירוקים ומרשימים לא פחות בארץ דוגמת עמק המעיינות והרי גלעד. כך, יום כיף בצפון הנערך בחווה מועבר כולו בנופים המרשימים של האזור ובטבע המרהיב של הצפון ואזור הגלבוע.

 עידן ארד

שילוב גם של פעילויות גיבוש המועברות על ידי הצוות המקצועי במקום

לחוות הרוח עוד הרבה מה להציע לנו בהקשר של יום כיף בצפון ובפרט יום גיבוש לעובדים, מעבר לסביבה הטבעית המרהיבה, המתקנים המסקרנים להפקת אנרגיה מתחדשת ומרכז המבקרים המושקע והמרשים.

בפרט, הצוות המקצועי של החווה מתמחה גם בהעברת פעילויות לקבוצות, והכוונה אינה רק להדרכה כללית אודות המתקנים שבמקום. הצוות המקצועי של החווה גם מעביר הפעלות ופעילויות גיבוש למיניהן, וכמובן שלא חסר מרחב ומקום גם להעביר פעילויות בעצמכם במסגרת יום הגיבוש (במידה ומעוניינים בכך).

אם מתכננים יום כיף לעובדים סביב חוות הרוח ניתן לשלב גם טיולים בסביבה היפיפייה בה שוכנת החווה, ואף לקחת את אחד מהסיורים המשולבים שמציעה החווה, דוגמת סיור המשותף גם לקיבוץ שדה אליהו הקרוב המתמחה בהדברה ביולוגית, או סיור באתר "נהריים בגשר" שבקיבוץ גשר.

 עידן ארד

פרטים נוספים אודות סיורים משולבים, כמו גם אודות החווה עצמה ומגוון האפשרויות שהיא מציעה עבור יום כיף בצפון וימי גיבוש לעובדים, תוכלו למצוא באתר של החווה כמובן.

 

נשמח לראותכם..

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה