ברנר - המכשיר שלא ידעתם שאתם צריכים



בעולם האפייה ישנם מגוון מכשירים אשר מסייעים במלאכה עד להגעה לתוצאה המושלמת. אחד מהכלים הללו הוא הברנר, המסייע בהשחמה ובקרמול של רכיבים בקינוחים שונים. כדי לעזור לכם לאמץ לשגרת האפייה שלכם את המכשיר הנהדר הזה, אספנו עבורכם מספר קינוחים אותם תוכלו לשדרג באמצעות ברנר.

FREEPIK

מהו הברנר?

רגע לפני שניכנס לעולם הקינוחים בהם תוכלו לעשות שימוש בברנר, ראשית נבין מהו המכשיר הזה. הברנר הוא למעשה מבער קטן באמצעותו אפשר לחמם בצורה ממוקדת שכבה בקינוח שלכם. הברנר יכול לשמש עבור השחמה של השכבה העליונה של הקינוח ואף לקרמל את השכבה, כדי ליצור מרקם פריך ומסקרן.

קרם ברולה

הקינוח הקלסי ביותר לשימוש עם ברנר הוא קרם ברולה בעל שכבת סוכר מקורמלת. הברנר מאפשר ליצור את הסיומת המתוקה והפריכה שמעל לקרם, באמצעות קרמול של שכבת סוכר. ישנן שיטות המאפשרות קרמול של שכבת הסוכר בתנור, אך עבור התוצאה הטובה והאותנטית ביותר, מומלץ להשתמש בברנר.

על פניו הקרם ברולה הוא קינוח פשוט ביותר, אך דווקא בגלל זה מאוד חשוב לדייק בהכנתו. להכנת הקרם ברולה המושלם מומלץ להשתמש בווניל אמיתי ולא בתמצית וניל. מקל וניל ייתן טעם נפלא שלא ניתן להשיג בשום דרך אחרת. את הקרם עצמו מומלץ לאפות כשהכלי מוצב בתוך תבנית עם מים. המים יבטיחו אפייה אחידה, ללא סדקים. טיפ אחרון להגשת הקרם ברולה המושלם הוא להגיש אותו מיד לאחר קרמול הסוכר, כך ששכבה זו תישאר פריכה בעת ההגשה.

עוגת יום הולדת עם מרשמלו מושחם

מרשמלו מושחם הוא אחד מהקינוחים המהנים והפשוטים ביותר. כמעט לכולם ישנו הזיכרון של צלייה מרשמלו על האש בסיומו של מנגל. עוגת יום הולדת עם מרשמלו מושחם היא פינוק מרענן שיפתיע את האורחים שלכם. תוכלו ליצור עוגת שוקולד או עוגת שכבות קצפת ומעליה להניח מרשמלו. לפני ההגשה היעזרו בברנר כדי להשחים את שכבת המרשמלו ויש לכם עוגת יום הולדת מגניבה במיוחד.

בעת העבודה עם הברנר ישנם מספר דגשים אחריהם כדאי לעקוב, כדי שתתקבל תוצאה איכותית בבטיחות גבוהה. ראשית, ודאו שהאזור בו אתם עובדים עם הברנר מאוורר היטב וכי אין שום דבר דליק המקיף את הקינוח. שנית, אם אתם רק מתחילים לעבוד עם הברנר לראשונה, מומלץ שתבדקו לפני שאתם ניגשים לקינוח, שאתם אכן מבינים כיצד לתפעל את המכשיר בצורה הנכונה. לבסוף, זכרו כי ככל שתתרגלו את העבודה עם הברנר כך תהיו יותר מיומנים במלאכה.

טארט פירות מקורמלים

עוד קינוח נהדר בו ניתן לשלב את העבודה עם הברנר הוא טארט המעוטר בפירות מקורמלים. מעל לטארט תוכלו לפזר בננות, אננס ואפילו פסיפלורה. מעל לפירות בוזקים שכבת סוכר אחידה אותה מקרמלים עם הברנר. כך תתקבל שכבה פריכה שתחמיא למילוי הטארט הקטיפתי ולתחתית הבצק הפריכה גם כן.

 

אם אתם רוצים להבטיח הכנה של הטארט המושלם חשוב להקפיד על מספר כללים בעת ההכנה. ראשית, בעת הכנת בצק הקלתית, הקפידו שלא לעבד את הבצק לאורך זמן רב יותר. הסיבה לכך היא משום שבקלתית הבצק ישנה חמאה ועיבוד יתר תגרום להתחממות ולהתפרקות הבצק. כלל, בהכנת בצק של טארט מומלץ להשתמש במוצרים קרים. כמו כן, גם לפני התאמת הבצק לתבנית יש לצנן את הבצק היטב כדי שיהיה יותר נוח לעבוד עמו.

 

בעת התאמת הבצק לתבנית הטארט וודאו שהבצק מגיע לכל פינה ופינה בתבנית. לאחר מכן, הכניסו את התבנית עם הבצק לקירור לפני הוספת המלית והאפייה. לפני האפייה קרצו חורים קטנים בבצק באמצעות מזלג. החורים הקטנים הללו ימנעו מהבצק להתנפח ולהיפרד מהתבנית בעת האפייה. כמו כן, חשוב לשים על בצק הטארט משקולות אפייה או קטניות, שישמרו על הבצק במקומו.

 

מלית הטארט לרוב תשלם קרם פטיסייר המבושל משילוב של חלמונים, קורנפלור וחלב. בעת הכנת הקרם חשוב שתחממו אותו מספיק כדי שהוא יהפוך סמיך. זכרו בהוספת החלמונים חשוב להוסיף אותם אט אט, כדי למנוע בישול שלהם.

 

לסיכום, אם אתם מחפשים לרענן את שגרת האפייה שלכם וליצור יצירות חדשות, אנו בהחלט ממליצים שתאמצו את הברנר לחייכם הקולינריים. באמצעותו תוכלו לחקור מחוזות אפייה חדשים וליהנות ממטעמים מתוקים ונפלאים בביתכם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה