בקרה ושמירה על מזון באולמי אירועים, מלונות ומסעדות בעידן קורונה



כדי שמזון ייחשב לטרי ולאופטימלי, יש חשיבות לבקרה מתמשכת עליו. כאשר זה בקן הפרטי שלנו, בבית שלנו, אנו דואגים לתחזק את העניין היטב ולבקר כראוי את פעולת המקרר והמיזוג, אולם מה קורה כאשר מדובר באולמי אירועים, מלונות ומסעדות?

pixabay

מעבר לעובדה שיש אתגר בשמירה ובקרה על מזון בקנה מידה כמתואר במקומות לעיל, בשנה האחרונה נוסף אתגר הקורונה. התקופה הזו אופיינה בחוסר פעילות מתמשכת, בייחוד בזמני הסגרים, וכן לא ניתן היה לשרת קהל רב במקביל לאור הגבלות התו הירוק. חשוב שתדעו שגם בתקופות מאתגרות מאלו, עדיין יש בידיכם את הכלים להתמודד ולשמור על טריות המזון בבתי העסק השונים שלכם. כיצד? כאן תוכלו להבין!

חדרי קירור שמקררים לאורך זמן

כיום כל בית עסק שעוסק בתחום המזון מכיר ומשתמש בחדרי קירור. אלו הם חדרים המשמשים כתאי אחסון בהקפאה עבור מוצרי מזון שונים. מעבר לחשיבות הרבה שבבחירת טמפרטורה נכונה שתשרור בחדרי הקירור, יש גם צורך בשמירה ושליטה מתמדת בעוצמת הקירור וברמת הלחות הקיימת בו. חדרי הקירור מתוכננים באופן שמותאם לאופי המקום, ונוהגים לשלב לוחות בקרה שמפעילים את אמצעי הלחלוח והייבוש.

בתקופת הקורונה, חדרי קירור היו לפתח מילוט של בעלי העסקים מפני קריסה והשלכת כל אספקת המזון הקיימת. קירור איכותי לאורך זמן סייע להם להימנע מפני הצורך בהשלכת כמויות של מזון, וכך ניתן היה לשמור אותם היטב עד ליום בו הוסרו מגבלות הסגר.

מיזוג אוויר תעשייתי להתמודדות עם עידן הקורונה

מעבר לסיועם הרב של חדרי הקירור, אם רוצים לשמור על תנאי מזג אוויר אופטימליים בחללי המקום, חשוב להשתמש במיזוג אוויר תעשייתי. מדובר במערכת קירור מרכזית, ובה תעלה המאפשרת לאוויר הקר להתחלק ולהיפלט בחלקים שונים בחלל. זה מזכיר במעט את מערכת המיזוג המרכזית הביתית, אולם כאן מדובר במערכת מיזוג ברמה גבוהה הרבה יותר, ובעלת תחכום משמעותי. אין ספק שעניין אוורור החללים קיבל משנה תוקף בעידן הקורונה, הן לאור הצורך בשמירה על תנאים היגייניים ומזעור התחלואה, והן במטרה לסייע בשמירה ובקרה על מזון באותם בתי עסק.

אספקת שירותי מיזוג אוויר תעשייתי

לאחר שהבנו את החשיבות המכרעת של שמירה ובקרה על מזון בעידן בקורונה באולמות אירועים, מסעדות ובתי מלון, כל מה שנותר לעשות הוא לפנות לחברה המתאימה שתסייע במיזוג אוויר תעשייתי. ובכן, הכירו את א. לפיד – חברה המספקת שירותי מיזוג אוויר תעשייתי למסעדות, אולמות אירועים ומלונות ברחבי הארץ. באמצעות השירות האדיב, המסור והמקצועי שלהם, תוכלו לבנות לכם חלל שכל כולו מיועד לשמירה על טריות המזון. אם אתם שמים את הלקוחות שלכם במקום הראשון, חשוב שתשמשו בשירות איכותי ומקצועי בהתאמה, כך שהם אכן יוכלו לקבל מזון טרי שעומד בתנאי התברואה הארצית.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה