בעל עסק? חובה לקרוא! טיפים לקידום בגוגל



גם אם למדתם מנהל עסקים וסיימתם בהצטיינות, וגם אם אתם מומחים ברמה עולמית בתחום בו אתם מתמחים, לא נעים לומר אבל בעולם של היום, בלי קידום בגוגל ונוכחות נרחבת באינטרנט, אתם פחות או יותר לא קיימים. אם יש לכם עסק, כל עסק, לכל מוצר או שירות, ואתם רוצים לראות שיפור מאסיבי בתפקוד האתר העסקי שלכם, חובה לקרוא את הטקסט הקצר הזה וללמוד כמה טיפים לקידום בגוגל, החברה ששולטת ברשת.

קידום בגוגל

באנגלית יש מושג שאומר "גוגל איט" (Google it), כלומר, חפש את זה בגוגל. גוגל נהפך לשם פועל, ולא לשם של חברה, וזה אומר הרבה. כמעט כל משתמשי האינטרנט בעולם משתמשים בגוגל כנקודת המוצא שלהם לעבר איתור מוצרים או שירותים, וכמובן מידע על נושאים שונים ומגוונים, וזאת למרות שיש עוד הרבה מנועי חיפוש שמנסים להתחרות במונופול של הענקית של הרשת.

ועכשיו להתרכז: טיפים לקידום בגוגל –

לפניכם רשימה קצרה וחריפה של טיפים לקידום בגוגל – אז קחו נשימה, תתרכזו, וקדימה – לצלול פנימה:

  1. תשתמשו במתחרים שלכם – אין היום עסק בלי מתחרים. כולם מנסים להתבדל במיתוג שונה, אבל בסופו של דבר, עם כל השוני שלכם, ישנם מתחרים ישירים שעושים כמיטב יכולתם לעקוף אתכם בגוגל. תלמדו אותם. תלמדו אותם היטב. היכנסו לאתרים שלהם, למודעות שלהם, לעמודים השונים באתר שלהם, תבינו את המבנה של האתר, את מילות המפתח, וכל מה שאתם יכולים ללמוד על השיווק שלהם בגוגל, כדי לעשות את זה טוב יותר מהם.
  2. תוכן הוא עדיין המלך – תשיגו תוכן מקורי, תוכן אמיתי, תוכן שבאמת (!) תומך בלקוחות שלכם, ונותן להם מידע. אל תחשבו לרגע שתפסידו כסף אם תתנו להם את הידע חינם. להיפך, אתם תהפכו לאוטוריטה בתחום, ולאתר שאליו כולם רוצים להגיע. אם יש כניסות לאתר, יש פוטנציאל לרווח. פשוט ומדויק.
  3. תשלבו אורגני וממומן – הקידום האורגני לוקח זמן. הוא יעיל, הוא עובד, הוא משתלם בטווח הארוך, וחשוב לכל מי שרוצה לבסס את מעמדו בתחום. אבל במקביל, צריך תזרים מזומנים וקהל לקוחות מיידי, ואת זה פשוט יותר לעשות עם קידום ממומן.

טיפים לקידום בגוגל בתשלום

הטיפ לקידום בגוגל, בה"א הידיעה, הוא קידום ממומן. אם אתם רוצים לראות זרימה שוטפת וקולחת של לקוחות מיד לאחר התחלת העבודה שלכם, או בכל שלב בחיי העסק שלכם, קידום ממומן הוא המהלך שלכם. אין בעיה לעבוד על קידום אורגני וקידום ממומן במקביל. כל אחד פונה לאופק אחר, ומאפשר התבססות של העסק בצורה עמוקה ואפקטיבית במיוחד.

יש רשימה אינסופית של טיפים לקידום בגוגל בתשלום, אבל בכל הנוגע לקידום מסוג זה, חובה לקחת מומחה לקידום אתרים. קידום ממומן יכול לשתות לכם את תקציב השיווק ולהביא מעט לקוחות אם בכלל. לעומת זאת, אם אתם יודעים בדיוק איך עושים את זה, עם כל המורכבויות והטריקים, אתם יכולים לייצר הון בהכנסות בהוצאה מינימאלית עד כדי גיחוך, אז הטיפ החשוב ביותר במקרה של קידום ממומן הוא לא לעשות את זה לבד.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה