בעלי אתר? אל תוותרו על תוכן איכותי



כיום מרביתנו נוהגים לחפש אחר מידע מתוך רשת האינטרנט ועושים זאת לרוב במנוע החיפוש של גוגל. בחיפוש קצרצר של כל ביטוי, נוכל למצוא 3-4 מודעות ממומנות המופיעות בראש הדף ו-10 אתרים שגוגל רואה בהם כמומלצים והרלוונטיים ביותר.

Pixabay

10 האתרים האלו הם למעשה אתרים שמקודמים אורגנית וגוגל הציבה אותם בעמוד הראשון באופן טבעי לחלוטין וללא צורך בתשלום עבור הקלקה. כיצד אתרים אלו הצליחו לפלס את דרכם לעמוד הראשון? ובכן, בקידום אורגני ישנו מגוון רחב של פרמטרים שונים שבאמצעותם גוגל בוחרת את האתרים בקפידה. קצרה היריעה מלספר על כל אחד מן הפרמטרים הללו (מה גם שמרביתם אינם גלויים), אך אחד מן המרכזיים שבהם הוא תוכן!

השפעת התוכן על קידום אתרים

לתוכן יש כוח רב ועצום בכל מה שנוגע לקידום אתרים בגוגל. אם ננסה לחשוב על זה בצורה מכנית, אז הרי שמנועי החיפוש הם אינם בני אדם, ומחובתנו לנסות ולספר להם על מה כל עמוד שאנחנו מקדמים מדבר. בדיוק מן הסיבה הזו, מנועי החיפוש מחפשים אחר דבר מרכזי אחד ויחיד – תוכן.

בעזרת תוכן אנו מפזרים למנועי החיפוש רמזים באשר לביטוי שאותו אנחנו מנסים לקדם במנוע החיפוש. המנועים מצדם מוצאים אותנו ומתחילים לבחון את הדרך שבה הגולשים מגיבים.

חשבו תמיד על הגולשים שלכם

כתבנו מאמר של 500 מילה שעלה לדף שאנו רוצים לקדם. מעולה! עכשיו מנועי החיפוש סרקו את הדף ואט אט התחילו לקדם אותנו בתוצאות החיפוש. לפתע נכנסנו לעמוד הראשון והנה הגענו אל המטרה! אך האם פה זה נגמר? ובכן, המציאות קצת יותר מאתגרת מזה.

עתה כשאנחנו בעמוד הראשון, מנועי החיפוש למעשה בוחנים את האופן שבו הגולשים מגיבים אל התוכן. אם נרשום תוכן באיכות ירודה שכל מטרתו היא למלא את הדף במילים, אז הרי שהגולשים שיכנסו, יינטשו מיד ויעברו למתחרים. אך אם נקפיד על תוכן איכותי ובעל ערך מוסף, הרי שהגולשים יישארו זמן רב באתר ויאותתו למנוע החיפוש כי מדובר באתר רלוונטי.

וכיצד מקפידים על תוכן איכותי?

שמתם לב שבכותרת פנינו מראש אל בעלי האתר? מרבית הסיכויים שאתם בעלי העסק ואתם אלו שמכירים הכי טוב את תחומכם. ניתן כמובן לפנות לקבלת שירות של כותב תוכן מקצועי, אך יש משהו בנימה שיוצאת מדבריו של בעל מקצוע שכמעט ואין לה תחליף.

ההמלצה החמה היא לעבוד מול איש תוכן שמבין SEO ולספק לו מידע חשוב בנקודות. המידע הזה ינחה אותו בכתיבת המאמר וכך יבטיח את איכותו. כמובן שאל תעלו כל תוכן לאתרכם, טרם בדקתם אותו בקפידה.

מאמר זה נכתב על-ידי חברת יולו מדיה, סוכנות שיווק דיגיטלי

https://www.yolomedia.co.il/

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה