במה יכול עורך דין לענייני משפחה לעזור?



לעיתים גם חתונות שהתחילו כשמחה עולות על שרטון, בני הזוג נאלצים להתיר את החבילה. גירושין מהווים כר פורה במיוחד למריבות ולסיטואציות שונות, שרבים מבני הזוג אינם מצליחים להגיע לעמק השווה. עורך דין לענייני משפחה מתעסק במגוון רחב של נושאים שונים, המעניינים את בני הזוג במיוחד בסיטואציה הלא פשוטה אליה נקלעו.

freepik

במאמר זה מסביר עורך דין משפחה- נעים לביא לזוגות כיצד יכול לעזור?
ענייני צוואות וירושות
צוואות וירושות הם אחד התחומים היותר מוכרים בתחום דיני המשפחה. אחד הסכסוכים המשפחתיים של בני משפחה היא בעיקר בדיני צוואת וירושות כמו: אימות צוואה שנכתבה, התנגדות לצוואה, צו ירושה, ניהול עיזבון. כל אלו נושאים שעורך דין של דיני משפחה יכול לעזור בהם. עורך הדין צריך להיות מיומן ומקצועי היכול להעניק שירות מעולה, החל משירות יחסית פשוט כמו כתיבת צוואה ועד לייצוג בני המשפחה בנושא של צו ירושה.
ענייני אפוטרופסות
אפוטרופוס הוא אדם, הנקבע על ידי בית המשפט, על מנת לייצג ילד או אדם מבוגר, שאינו בקו הבריאות או שאינו יכול לדאוג לעצמו. דיני אפוטרופסות הם דינים חשובים במיוחד, שהחלטה שאינו נכונה יכולה לגרום לתוצאות הרות גורל. עורך דין במודעין חייב לשלוט היטב בחוקים אלו, כדי לתת פתרון לאלו הזקוקים לכך. אחד הנושאים המגיעים רבות לפתחו של בית המשפט הוא האפשרות של אפוטרופסות לילדים על ההורים במצב שההורה הוא חסר הכרה.
ענייני אימוץ ופונדקאות
אחד הנושאים המרגשים ביותר המגיעים לפתחו של בתי המשפט הוא ענייני אימוץ. לעיתים מדובר באנשים, שאינם יכולים ללדת בעצמם או באנשים שמעוניינים לאמץ ילדים עזובים ולתת להם בית חם. ישנה אפשרות לפונדקאות לזוגות שעומדים בתנאים של בית המשפט.

פונדקאות הם בני זוג משלמים כסף לאישה שהורה ויולדת להם ילד. תחום זה הוא גם מסובך, ויש בו ענייני משפט לא פשוטים, שיש לתת עליהם את הדעת ולכן יש צורך להיעזר בעורך דין מקצועי, שיוכל לתת פתרון לשלל הבעיות הצצות בנושאים אלו.
ענייני נישואין וגירושין
זהו אחד הנושאים היותר מסובכים, המגיעים לפתחו של בית המשפט שהחוק בארץ מעניק את ההתעסקות בנושא זה לבית הדין הרבני במידה ובני הזוג יהודים או לבית הדין הדתי בכל דת אחרת, יש צורך להיעזר בעורך דין לענייני משפחה המתמחה גם בסוגיות בית הדין הדתי.

בחירת עורך הדין לענייני משפחה אינה פשוטה כלל ועיקר שכן חשוב לבחור עורך דין עתיר ניסיון ומתמחה במגוון נושאים וגם בסוגיות בית הדין הרבני.

לסיכום: עורך דין לענייני משפחה מתעסק בספר נושאים עיקריים: ענייני אפוטרופסות, ענייני גירושין ונישואין, ענייני אימוץ ופונדקאות, ענייני צוואות וירושות,  חשוב מאד לבחור עורך דין מקצועי.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה