ביטוחי עסק בתקופת הקורונה – אילו ביטוחים חשובים דווקא עכשיו?



אף על פי שתמיד מומלץ לבטח את העסק מפני תרחישים ונזקים פוטנציאלים, דווקא עכשיו, אחרי תקופה ממושכת של אי ודאות בעקבות משבר הקורונה שלוותה בהפסדים כספיים, ובפתחו של גל שני, חשוב במיוחד לבטח את העסק ולהגן עליו מפני ההשלכות הלא צפויות של המגפה.

freepik

ביטוח משרדים נועד לכסות את בעלי העסק מפני אובדן הכנסה פתאומי ולא צפוי. ברוב המקרים הפיצוי ייקבע לפי סכום שהוגדר מראש על כל יום של אובדן הכנסה. ביטוח משרדים כולל גם ביטוח מבנה ותכולה, שמטרתו לכסות את העסק במקרה של פגיעה ברכוש המשרד (לרבות הציוד האלקטרוני ומסד הנתונים); וגם ביטוח חבויות, הנוגע לביטוח העובדים, לקוחות וצדדים שלישיים המבקרים בעסק. ביטוח המשרדים מומלץ לכל עסק, גם אם עיקר פעילותו עברה לבית.

ביטוח אחריות מקצועית הוא עוד ביטוח חשוב במיוחד בתקופה הזאת, כאשר עובדים רבים עוברים לעבוד מהבית. עם השינוי באופי המשרדים והפעילות העסקית, יש חשיבות עליונה להגנה על העסק מפני תביעות צד שלישי, למשל, הלקוחות שלכם. הביטוח מכסה בעלי מקצוע שונים מנזקים שעלולים להיגרם, בין היתר, בשל המעבר לעבודה בשלט רחוק. ביטוח אחריות מקצועית מכסה הן נזקים בתחום הכספי והן בתחום נזקי הגוף.

פוליסת ביטוח חשובה נוספת לרבים מהעסקים בימים אלה היא ביטוח סייבר. המעבר לעבודה מהבית מגביר את הסכנה למתקפות סייבר, העלולות לגרום לנזק כספי ואף לסכן את העסק בתביעות של צד שלישי. לדוגמה, הביטוח יגן על העסק אם בעקבות פריצה למחשבי העובדים נחשף מידע אישי או פיננסי של לקוחות, העסק עלול להיחשף לתביעה מצידם. לכן, ביטוח סייבר מבטח אתכם ואת מאגרי הנתונים שלכם מפני גניבת מידע עסקי של צד שלישי, גיבוי לציוד שניזוק עקב מתקפות סייבר ועוד. ביטוח הסייבר המורחב נותן את המענה הכוללני ביותר לעסק, והוא חשוב לחברות קטנות וגדולות כאחד.

אנו מקווים שקבלת ההחלטה לגבי ביצוע ביטוח הולם לצרכיכם הפכה פשוטה יותר כעת. לפרטים נוספים, צרו קשר עם המומחים של י.ק.ב, סוכנות ביטוח ותיקה בירושלים, והם ישמחו לעזור לכם במתן פרטים נוספים עבור העסק, והתאמת תוכנית ביטוחית ההולמת את צורכי העסק ומגנה עליכם גם מפני תרחישים לא צפויים.  


 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה