בחירת תיקים לסטודנט המתחיל – מדריך מקוצר



התחלה של לימודים אקדמאיים מהווה תקופה מרגשת ומלאת עניין, עשייה וגם מחויבויות שונות. אחד ה"סידורים" שחשוב ביותר לבצע לקראת הלימודים הוא קניית תיק מתאים ואיכותי, כזה שישמור על הגב שלנו לאורך השנים הבאות ויאפשר לנו להסתובב בנוחות עם כל מה שאנחנו צריכים עלינו. עבור הסטודנט/ית המתחיל/ה – מה חשוב לקחת בחשבון בכל הנוגע לבחירת תיק עבור תקופת הלימודים וחיי היומיום בכלל? להלן המדריך המקוצר לבחירת תיק לסטודנט המתחיל:

 freepik

הגדרת צרכים ונשיאת מחשב נייד – בשלב ראשון חשוב שנגדיר לעצמנו את הצרכים הספציפיים שלנו מהתיק. למשל – האם אנחנו צפויים לקחת איתנו את המחשב הנייד ללימודים או למקומות אחרים אליהם אנו מגיעים? אם כן, חשוב לבחור תיק למחשב נייד – כזה אשר מכיל מקום ייעודי עבור המחשב, תא אשר יהיה מרופד יותר ואולי יכלול גם רצועה שמקבעת את המחשב ומגנה עליו. שימו לב לממדים של המחשב שלכם וודאו כי התיק שאתם בוחרים גדול מספיק עבורו.

 

תיק גב או תיק צד/נשיאה – כדאי לבחור בין שתי האפשרויות העיקריות הללו, כאשר על פי רוב לסטודנטים יתאים יותר תיק גב. בכל זאת, סטודנטים מסוימים מעדיפים תיק צד אותו נושאים ביד או ברצועה על הכתף (בדומה לתיקי מסמכים של עורכי דין וכד'...), והבחירה צריכה להיות תלויה בין השאר במרחקים שאתם הולכים מדי יום. במידה ואתם צפויים ללכת לא מעט ולנשוא את התיק אתכם, תיק גב יהיה נוח יותר. במידה ואתם מגיעים לרוב עם רכב וזקוקים לתיק רק על מנת לאגד יחד את חומרי הלימוד, ייתכן כי תיק נשיאה או תיק צד יכולים להתאים גם כן.

 

תיקים לגברים או לנשים – ניתן למצוא קטגוריות שונות של תיק לגבר או תיקים לנשים, ואלו ייבדלו בעיקר בעיצוב, בצבעים ובמקרים מסוימים אולי גם במאפיינים נוספים דוגמת חלוקה פנימית לתאים. עבור נשים, הן בקטגוריה הכללית יותר של "תיקים לנשים" והן בקטגוריות ספציפיות יותר דוגמת  - תיק גב לנשים, ניתן למצוא מגוון רחב ועשיר של תיקים המעוצבים במיוחד עבור נשים, וכך לייעל ולמקד משמעותית את החיפוש. גם בקטגוריות של תיק לגבר ניתן למצוא לא מעט אפשרויות, עם עיצובים שגברים לרוב יעדיפו. כדאי להיות מודעים להבחנה זו כאשר מתחילים לחפש.

 

לא להתפשר על איכות – נקודה חשובה נוספת היא איכות לעומת מחיר. הרבה פעמים היחס בין שני הפרמטרים האלו הוא הפוך, ובתור סטודנטים מתחילים חשוב מאוד שיהיה לנו נוח, שנשמור על הגב והגוף שלנו ושהתיק יחזיק מעמד וישרת אותנו נאמנה למשך כל תקופת הלימודים, לפחות. לכן, מומלץ בחום להשקיע באיכות, על פני בחירה בתיק זול אך ברמת איכות ירודה!

 

איפה לחפש ולקנות? – המקום המתבקש עבור הסטודנט המתחיל לחפש, למצוא ולקנות בו כיום תיק לגבר או לאישה, תיק גב לנשים או לגברים, תיק למחשב נייד, תיקים עם גלגלים ואף מזוודות בגדלים שונים או כל סוג נפוץ אחר של תיקים, הוא כמובן ברשת. דוגמה טובה לכך ניתן למצוא באתר של "אלטר", הכולל מגוון רחב ביותר של כל התיקים שהוזכרו כאן ועוד רבים נוספים, ברמת איכות גבוהה ובמחירים אטרקטיביים. הכל מרוכז במקום אחד, ומאפשר לבחור בצורה היעילה והמדויקת ביותר. שווה בדיקה...

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה