מצעים אשר נבחרים למיטת תינוק, באופן חד משמעי יכולים לחולל שינוי של יום ולילה לגבי איכות השינה שלכם וכמובן עבור תינוקכם. ניתן לומר כי מחקרים רבים דיברו רבות על הקשרים בין איכות השינה לבין איכות המצעים, כיוון כי ישנה עובדה כאשר התינוק אינו ישן כך גם ההורים לעיתים קרובות אינם ישנים, לכן, חשוב ואף מומלץ עקב סיבה זו לבצע בחירה נכונה וטובה עבור המצעים המושלמים ביותר לחדר התינוק שלכם. במאמר שלפניכם נציג מספר פרמטרים שונים שכן יעזרו לכם לגבש דעה אחת ולא להגיע למצב של פשרה על מנת לרכוש את המצעים האידיאליים עבור התינוק שלכם.

FREEPIK

שינה בטוחה עבור ילדכם

חשוב לומר כי אם יש דבר שתינוקות עושים מצוין, הינו לישון. תינוקות ישנים באופן ממוצע עד 18 שעות ביום, במיוחד שמדובר בשלבים ההתפתחותיים הראשונים שלהם. למעשה, בחירת מצעים למיטת תינוק נכונים ואף המתאימים ביותר הינו הצעד הראשון שהנכם אמורים לעשות. ידוע כי בחירת עריסה הינה חשובה מאוד, אך לעומת זאת עריסה לא תעניק עבור התינוק שלכם שינה טובה ואיכותית. תפקיד זה רק מצעים נכונים יכול למלא. חשוב לציין כי עורו של התינוק הינו רך מאוד וכמובן רגיש, עלינו לבצע חיפוש אחר מצעים שיעניקו מעבר למגע נעים גם שיהיו היפואלרגנים, שלא יגרו את עור התינוק וכן יהפכו אותו לאדמומי ומציק. לכן, חשוב לדעת מה הוא חומר הגלם האידיאלי עבור התינוק שלכם.

 

סוגי בדים שונים

כותנה - כותנה הינה הבד הנפוץ ביותר בתחום המצעים, בין אם אתם מחפשים מצעים עבורכם ובין אם אתם מחפשים מצעים למיטת תינוק, מצעים אשר עשויים כותנה הינם הנפוצים ביותר כיום. מצעים אשר עשויים כותנה הינם פופולראיים בעקבות שלל סיבות מגוונות, אך העיקריות ביניהן הינן כי הכותנה ידועה ביכולתה לתת אפשרות לגוף לנשום וכן המגע שלהן נעשה נעים ונוח ככל שהשימוש בהם נעשה תמידי.

בד פוליאסטר - בד זה מדבר לעיתים על בחירה באופן כלכלי, מצעים עשויים פוליאסטר אינם הבחירה הראשונה, אך לעומת זאת, הינם מציעים יתרון אחד מעבר לפן החסכוני, אינם מתכווצים ואף מתקמטים בדומה לכותנה.

במבוק - מצעי במבוק, הינם הלהיט הגדול ביותר אצל עולם הכותנה בתקופה האחרונה. הסיבות לכך שהבמבוק נהייה מוכר ופופולרי הינן רבות, ניתן לומר כי הבמבוק הינו בד נושם וכן סופג ביותר מבין כל הבדים ואף דוחה בואם של חיידקים באופן טבעי לגמרי, עקב הגידול של הבמבוק ללא שום כימיקלים בצורה הטבעית ביותר.

בד ג'רסי - בד ג'רסי היה נפוץ יותר בעבר. למעשה, מדובר בבד נעים אשר מזכיר כאשר באים איתו במגע את מגע הטריקו, הינו מאפשר לתינוקכם להרגיש בנוח לאורך כל שעות הלילה וכן מציע אווריריות באופן מדהים אשר תשאיר את התינוק שלכם רענן ונעים בתקופת הקיץ, אך חשוב להוסיף כי גם תינוקכם יהיה רגוע ומחומם בתקופת החורף.

לכן ניתן לסכם,  כי שינה הינה דבר חשוב ומרכזי בחיינו משאנחנו קטנים. לכן, כולנו רוצים להעניק לתינוק שלנו תחושת שינה נעימה ומספקת על מנת שגם אנו נישן באופן רציף ללא שום כל הפרעה במהלך הלילה. כפי שהוזכר במהלך המאמר, חשוב מאוד לוודא מה הוא סוג הבד האידיאלי עבור התינוק שלכם שלא יגרה את עורו או לא יעניק עבורו תחושת נוחות. חשוב לציין כי בחירה נכונה עבור מצעים איכותיים לתינוק צריכה וראויה להיעשות על הצד הנבון והמשכיל ביותר עבורכם ותינוקכם כמובן.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה