בחירת דלת כניסה – אלה השיקולים שכדאי לקחת בחשבון



דלת ברזל או דלת עץ? עיצוב המשלב זכוכית או דלת פשוטה מלבנית? אם גם אתם נמנים על קבוצת האנשים שצריכה זמן מה כדי לקבל החלטה, ואינכם מחליטים ברגע אחד, המאמר הזה נועד עבורכם. נסייע לכם לדעת את כל הפרמטרים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים את הדלת שלכם.

freepik

מה הדלת של הבית אומרת עליכם?

אם תעשו סיור קצר ברחובות הרצליה פיתוח, סביון וערים יוקרתיות נוספות תגלו עובדה מעניינת. הדלתות של הבתים הפרטיים ברחוב שונות מאד זו מזו. למעשה, בבתי יוקרה הדלת מהווה חלק בלתי נפרד מהעיצוב הכולל ונבחרת פעמים רבות על ידי מעצב הפנים או האדריכל של הבית. תמצאו דלתות שכוללות חישורים מיוחדים, דלתות רחבות הבנויות בשטח כפול ואפילו דלתות שמזכירות בתי אצולה מאירופה של המאה ה-18 וה-19.

הדלת של הבית במקרה הזה מדגישה פן מסוים בחייו של הבעלים, ואפילו יכולה לשמש כסמל סטטוס. ממש כמו השעון שלו או הרכב בה יבחר לנסוע. בחירת דלת כניסה עבורו היא דרך להפוך את הבית לחלק בלתי נפרד ממנו.

תנו לנו לעזור לכם, בחברת אלידור דלתות מעוצבות מחכים לכם המומחים שלנו לייעוץ מקצועי לבחירת הדלת הראשית לכנסה לבית.

דלתות מעוצבות יצירתיות

לאחר מכן, בקרו בערים נוספות ותגלו תופעה מעניינת. לא רק בבתי היוקרה אתם יכולים למצוא דלתות מיוחדות ומעוצבות. יש המשתמשים בדלתות אלה כדי להדגיש פן מסויים בחיים שהם אוהבים, למשל עיצוב בסגנון יווני או טקסטורה קלאסית ומיוחדת. אחרים, יוסיפו לבית לבן "משעמם" דווקא דלת טורקיז מיוחדת כדי להעניק לבית צבע נוסף.

עבור אנשים אלה בחירת דלת כניסה מאפשרת לבטא את היצירתיות והיחוד שלהם. הם ירצו כניסה שונה לחלוטין מעיצוב פתח הכניסה של בתים אחרים. אם תשימו לב מעל לדלת החיצונית ימוקם גם פנס המאיר את הדלת ומדגיש אותה.

דלתות של דירות במגדלי יוקרה

נעבור בסיור הדמיוני שלנו למגלי היוקרה הממוקמים בתל־אביב, רמת־גן וערים נוספות. שם, נגלה שילוב של שני אלמנטים: ביטחון ועיצוב סולידי ומרשים.

הדלתות שם עשויות פלדה. בחירת דלת כניסה במתחם כזה דורשת לא רק יצירתיות אלא השקעה כספית בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. עוד עובדה מעניינת שתגלו על הדלתות הללו היא העובדה שלא הותקן בהם רק מנעול אחד. יהיו בה שני מנעולים לפחות, מסוג איכותי במיוחד, כדי למנוע מקרה של פריצה.

מדוע הדבר כה חשוב? משום שהדלת מהווה חוצץ בין בני הבית לעולם החיצון. במגדלים זוהי הדרך היחידה שבה פורץ יכול לחדור לבית (חלילה). שימוש בדלת עשויה מחומרי גלם חזקים ואיכותיים תגן על יושבי הבית והרכוש היקר הנמצא בפנים.

לסיכום, בכל בית תמצאו דלת, אך לא בכל מקום תמצאו את היחוד והקסם שיש לדלת איכותית מעוצבת העשויה מחומרי גלם איכותיים במיוחד. אין זה משנה היכן אתם גרים היום, אתם יכולים להוסיף את האלמנט הזה גם לבית שלכם. ביום אחד, תהפכו אותו ליוקרתי יותר ותיהנו מביטחון לצד עיצוב מרשים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה