בדרך להצגה או לחופשה עוצרים לבדיקה מהירה



יציאה מהסגר ופתיחת המשק באופן הדרגתי וזהיר לצד המשך מבצע החיסונים האופטימי, סופיה ישראל הקימה מחלקת אירועים שמתמחה בתהליכי בידוק מיידי באישור ה -FDA ומשרד הבריאות לצרכני תרבות הפנאי

צילום: סופיה ישראל בדיקות מיידיות.

סופיה ישראל מקבוצת רימיפארם, אשר עומדת מאחורי ההצלחה הטכנולוגית של האיים הירוקים באילת ובים המלח, הקימה מחלקת אירועים לקראת פתיחת עולם התרבות ויתר הענפים על פי התו הירוק (הדרכון הירוק). המטרה היא להנגיש בדיקות סופיה מהירות וזולות, מאושרות FDA ומשרד הבריאות ולאפשר לא רק למתחסנים אלא גם לציבור שיבצע בדיקות מיידיות, להיות חלק מתרבות הפנאי. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, לציבור הכללי, בחברה הערבית ובמגזר הדתי - חרדי על בסיס הניסיון הרב שצברה הטכנולוגיה עם מיליוני בדיקות מאז אישורה כבדיקת הקורונה המהירה הראשונה בעולם.  

  

תוכנית התו הירוק שהוצגה על ידי משרד הבריאות לוועדת החוקה תכלול פתיחה הדרגתית של מוסדות תרבות, אירועי ספורט, מוזיאונים, בתי מלון, בתי קולנוע וחתונות, כנראה גם קניונים, חדרי כושר, מסעדות, בתי קפה, בריכות שחייה ואולי גם בתי כנסת. המטרה היא יציאה מהסגר ופתיחת המשק באופן הדרגתי וזהיר לצד המשך מבצע החיסונים האופטימי.

 

מדובר בנקודת זמן עתידית מוערכת שבה כ - 2 מיליון ישראלים כבר יהיו מחוסנים. מספרם אומנם ילך ויגדל אך עדיין יהיה צורך במתן מענה של בדיקות מהירות ליתר הציבור שטרם התחסן וירצה להיכנס לפעילות. (על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נכון לשנת 2021 אוכלוסיית ישראל נאמדת בכ-9.291 מיליון תושבים).

 

יצוין כי התו הירוק יונגש על גבי אפליקציה וישמש כתו מעבר למתחסנים, מחלימים, נבדקי PCR ובדיקות מהירות. האפליקציה תציג, יכול או לא יכול להיכנס ולא תציג אם המשתמש החלים לפני חצי שנה, נבדק לפני 15 דקות או התחסן לפני חודשיים. למכשיר הנייד של סופיה הפועל באישור ה - FDA ומשרד הבריאות קיים קורא ברקוד מובנה אשר שומר את התוצאות ויסנכרן אותן ישירות למערכת המחשוב העתידית של התו הירוק.

 

תחנה עירונית לבדיקות מהירות עם חווית משתמש זריזה וקלה

צוות המחלקה המנוסה אשר בקיא בהנחיות משרד הבריאות ובנה את הפרוטוקולים שבוצעו ביעילות באיים הירוקים, יעבוד מול תעשיית התרבות, האירועים והמופעים במטרה לחזור לשיגרה לצד מגבלות הקורונה. בימים אלו כבר החלו בחברה בהיערכות להקמת מתחמים עירוניים ואזוריים לבדיקות מהירות. תרשימי הזרימה של הבדיקות המיידיות, יהיו מותאמים לכמות הנבדקים הצפויה ומספר המכשירים הניידים של סופיה שיוצבו בתחנה. צוות החברה כבר קיים פרזנטציות ראשוניות במוסדות תרבות ובתי מלון ונמצא בקשר עם רשויות מקומיות וחברות הפקה במטרה לבנות חווית משתמש זריזה וקלה. לא מן הנמנע שבתוך זמן קצר מסיום הסגר ופתיחת המשק, ניתן יהיה להיבדק פעם ב – 72 שעות (או להתחסן פעם בשנה) לצפות בהצגה, לצאת לקולנוע, להסתובב בקניון או ליהנות מחיי הלילה של העיר.

 

בדרך לחתונה עוצרים לבדיקה מהירה

בנוסף לענפי הפנאי והמסחר צפוי גם ענף החתונות והאירועים להיפתח באופן זהיר והדרגתי. בהתאם לכך עתידה כל חתונה לאכלס אורחים שכבר מחוסנים ולאפשר גם לאורחים שיבצעו בדיקות מיידיות, להיות חלק מהאירוע. את הפתרון לצורך הזה כבר מספקות חברות מנוסות לשירותי רפואה אשר מגיעות עם צוות דוגמים ומכשירי סופיה ניידים ומקימות מערך בידוק מהיר ומקצועי כחלק מהפקת החתונה. השירות ניתן בכל רחבי הארץ, כולל ביישובי החברה הערבית וכן במגזר הדתי -חרדי.

 

בדיקה מהירה - ותיקה בישראל

סופיה היא פריצת דרך טכנולוגית שפותחה על ידי חברת קווידל (Quidel) האמריקאית בעזרתה ניתן לבדוק כ - 40 איש בשעה. הבדיקה פועלת באישור ה - FDA והמעבדה לנגיפים במשרד הבריאות, עברה בישראל תיקוף על אלפי נבדקים וצברה וותק של מאות אלפי בדיקות מהירות בארץ ומיליוני בדיקות בעולם. על פי תוצאות התיקוף של משרד הבריאות הדיוק של סופיה עומד על 84% על כל הנבדקים, 95% על בעלי תסמינים, 72% ללא תסמינים. הבדיקה מבוססת אנטיגן המזהה בתוך 15 דקות את נגיף הקורונה וגם את הזנים החדשים, הווריאנט מברזיל, המוטציה הבריטית, הדרום אפריקאית, הווריאנט מלוס אנג'לס והמוטציה הצפויה בישראל על פי תחזית אמ"ן. קווידל מיוצגת בישראל על ידי קבוצת רימיפארם, אשר גם מפעילה קו טלפוני למידע מקצועי על שימוש בסופיה שמספרו: 03-6483635. לסופיה ישראל עמוד פייסבוק המתעדכן על בסיס יומי וניתן להצטרף אליו בקישור הבא: https://www.facebook.com/sofia2israel

 

בסופיה ישראל מדגישים: "בדיקת קורונה מיידית היא לא תחליף לחיסון, עדיף להתחסן!"

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה