אריזות קרטון בהתאמה אישית לעסק: אריזות שיתרמו לחשיפה ולמיתוג



בתי עסק מכל תחום פעילות שהוא תמיד זקוקים לכמה שיותר חשיפה "שיווקית", כמו גם למיתוג אפקטיבי ומושכל של מוצרים ספציפיים ושל העסק כולו. בעוד ישנן דרכים רבות ושונות להשיג מטרות אלו, דרכים אשר מרכיבות את העולם העצום והמורכב של פרסום ושיווק, ישנן גם דרכים פשוטות, אלגנטיות ואפילו מתבקשות להתקדם מבחינה שיווקית ומיתוגים. שימוש נכון באריזות קרטון בכלל ובאריזות המוצרים של בית העסק בפרט, יכול לתרום משמעותית לרמת החשיפה וליעילות המיתוג של אותו בית עסק

קרדיט לתמונה: פרי חשיבה

קופסאות קרטון מעוצבות פרטנית עבור כל מוצר

הפיצוחים הטכנולוגיים של היום והאופן בו העולם היצרני כולו התקדם בעשורים האחרונים פותח בפני כל בית עסק יצרני כיום אפשרויות חדשות ואפקטיביות ביותר ליצירת חשיפה ובניית מיתוג רצוי עבור העסק בכללותו, כמו גם עבור כל אחד ואחד ממוצריו בנפרד.

כיום, ניתן לעצב ולייצר במהירות, בקלות ובעלות נמוכה ביותר, אריזות קרטון ייעודיות עבור כל מוצר ומוצר. הכוונה ב"אריזת קרטון ייעודית" היא כי אריזה זו מותאמת בצורה מלאה ומושלמת למוצר, הן מבחינת הגודל והצורה והן מבחינת העיצוב הוויזואלי של האריזה (צבע, עיצוב גראפי, פרטי מידע שונים וכו').

בנוסף, כל בית עסק כיום, גם הקטן והחדש ביותר, יכול להזמין ולייצר בעלות מינימאלית ליין של אריזות קרטון אשר ימתגו וייצגו אותו בצורה שיווקית מושלמת, כולל כל האלמנטים הגראפיים הדרושים על מנת להכניס את אותו מותג לתודעתם של הצרכנים. קופסאות קרטון מעוצבות בצבע המזוהה עם העסק, אשר מכילות את הלוגו שלו ופרטי מידע רבים ושונים – כל אלו מסייעים לבנות מותגים ולהפיץ את שמם ברבים, הן בארץ והן בעולם. מה שפעם היה נחלתם הבלעדית כמעט של עסקים גדולים או בינוניים כיום זמין עבור כל עסק מכל תחום ובכל סדר גודל – הטכנולוגיה המאפשרת ייצור אריזות קרטון ייעודיות כיום היא פשוט זמינה, יעילה וזולה יותר מאי פעם בעבר.

 

הרבה יותר מסתם קופסאות קרטון מעוצבות – כיצד האריזות מקדמות את העסק?

עבור מי שאינו מגיע מעולם השיווק והמיתוג זה עלול להישמע מעט מופרז – כיצד יכולות אריזות הקרטון בהן אורזים ושולחים את המוצרים של אותו בית עסק לשחק תפקיד משמעותי כל כך בקידום העסק, ביצירת חשיפה שיווקית ובמיתוגו?

ובכן, האריזות בהן משתמש העסק הן הרבה יותר מאשר קופסאות קרטון מעוצבות – מדובר באינספור יחידות שיווקיות קטנות, אשר יוצאות מבית העסק ומופצות לכל רחבי הארץ ו/או העולם. כל אריזה שכזו נושאת ברבים את שמו של העסק ואת האלמנטים הממתגים אותו, ויוצרת עבורו חשיפה בקרב אינספור אנשים בדרך מהמפעל למדף בחנות, ולאחר מכן לביתו של הלקוח. מדובר בכוח שיווקי משמעותי ממנו לא כדאי ולא מומלץ להתעלם. בהשקעה מינימאלית יחסית במוצר אריזות קרטון מעוצבות ומותאמות ספציפית עבור כל מוצר ומוצר, ניתן לתרום משמעותית ליצירת חשיפה שיווקית לעסק, ובנייה וחיזוק מתמיד של המותג.

לקטלוג

 

*** פרי חשיבה מציעה אריזות קרטון מעוצבות וממותגות ופתרונות לאריזה שיווקית ואיכותית. החברה מספק ייעוץ עסקי שיווקי וטכני תוך הקפדה על ייעול בשיטת האריזה ועבודה עם קרטונים וחומרי גלם איכותיים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה