אפי קפיטל מציגה: אלו המקומות בארץ למי שמחפש חיי קהילה



מקום חנייה שמור, מחסן גדול ומרפסת שמש? ובכן, את כל הדברים האלה רוכשי דירות עדיין מחפשים כמובן, אבל נראה שבשנים האחרונות עולה דרישה מאד ספיציפית ודי ייחודית כאן בישראל. רוכשים רוצים לקנות היום נכס במקום קהילתי, כזה שאנשים מכירים בו אחד את השני, שמאפשר חיים משותפים ותחושה אמיתית של חיבור למשהו גדול יותר.

FREEPIK

חברות הבנייה המובילות בישראל שהחלו לזהות את המגמה הזו מבעוד מועד, הבינו שזה מענה שצריך לתת היום לצרכן הישראלי, וכך החלו לבנות את הפרויקטים האלה מתוך קו המחשבה הזה. זה אומר בחירה של מיקומים שיאפשרו את היצירה של קהילה חזקה ומבוססת, וכן תכנון אדריכלי שיתאים להלך הרוח הזה. יש לא מעט שמות של חברות ויזמים שכדאי להזכיר בעניין הזה, אבל אין ספק שהדוגמא המעניינת ביותר היא של חברת אפי קפיטל של היזם אפי שקדי שממש הפכה את התפיסה הזו לשיטה ונראה כי 6000 יחידות הדיור שמכרה עד עכשיו במגוון אזורים בארץ מדברות בעד עצמן.

אז אם גם אתם מחפשים את חיי הקהילה, וזה לא משנה אם קונים בית למגורים ומחפשים סביבה תומכת וחברתית או שאתם משקיעים שרוצים למשוך דיירים איכותיים ויציבים, אנחנו רוצים להכיר לכם כמה מהפרויקטים הנוכחיים שלהם בשיווק שעשויים להתאים לכם.

אפי קפיטל בגדרה Feel

מצד אחד הקסם של גדרה - מושבה עתיקה ששמרה על הצביון המיוחד של במשך שנים ארוכות, מצד שני קהילה גדולה ותוססת שרק הולכת וגדלה בשכונה הצעירה וכל זה עם נוף מרהיב לשדות ירוקים. הפרויקט הזה מאפשר את כל היתרונות של מגורים מרווחים בקהילה מגובשת. מרפאות, חנויות ואזורי מסחר, מרכזי תרבות ונקודות מפגש. כל הדברים החשובים ביותר נמצאים בתוך השכונה שהפכה בשנים האחרונות לתפוח האדמה הלוהט של עולם הנדל"ן, במיוחד לאחר שבסמיכות אליה נמכרו כל יחידות הדיור בשכונת אופק נופים והקהילה שם גדלה באופן משמעותי ומתבססת ממש בימים אלו.

אפי קפיטל באור עקיבא

הפרויקט הזה הוא דוגמה נפלאה למענה המושלם למשפחות. מיקום מדויק בין תל אביב לחיפה שמתאים להורים שעובדים ממרכז עד איזור הכרמל, בתי ספר וגני ילדים איכותיים בשכונה, קרבה למקומות עבודה ולתחנות הרכבת קיסריה ובנימינה, מתחם ההייטק של קיסריה ואפילו היכל תרבות מפואר. התשתיות באיזור הן מודרניות ומאפשרות נוחות גדולה וגישה מהירה ממקום למקום כאשר חוף הים אגב במרחק קילומטרים ספורים בלבד. מדובר על שכונה צעירה ותוססת שהיא בלי ספק בושרת המחר של אור עקיבא.

אפי קפיטל בעיר היין

אחרי שהפרויקט הראשון של אפי קפיטל באשקלון נמכר לחלוטין, היא כעת משווקת את הפרויקט הבא והמוצלח לא פחות שלה וממשיכה להוביל את פיתוח השכונה הכי מסקרנת בדרום בשנים האחרונות. היא מציעה דירות יוקרתיות ומפנקות, מרפסות שמש רחבות ותשתיות מודרניות. השכונה מכילה כבר היום מרכזי תרבות, גנים ובתי ספר, חנויות ואזורי מסחר והיא בעלת גישה נוחה לנקודות אחרות בעיר, לים ולכביש הגישה לתל אביב ולמרכז. מדי יום משפחות רבות בשכונה מבלות בשעות אחר הצהריים באחד מעשרות הפארקים הירוקים שהוקמו בשכונה.

אם ככה - מה הופך מקום מסוים לכזה שהוא בעל צביון קהילתי? לא ברור לגמרי אם אלו האנשים, התכנון של השכונה או התפיסה היזמית, אך בכל מקרה נראה כי חברת אפי קפיטל מצליחה לזהות את המיקומים האלו, ויחד עם המפרט העשיר של הדירות שהיא מציעה ותהליך הרכיש הנוח, הפרויקטים השונים שלה בארץ הופכים למבוקשים ביותר. בהחלט שווה גם להכיר פרויקטים נוספים. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה