אפילו היום - אין תחליף לנגן מוזיקה טוב



בשיתוף טרטל – ציוד הגברה

ההשתלטות המהירה של הסמארטפונים על עולם הטכנולוגיה הסיטה מעט הצידה ממרכז תשומת הלב מכשירים שהיו פופולאריים מאוד רק לפני כעשור, דוגמת נגני מוזיקה. האייפון החליף את האייפוד כמעט לחלוטין (לפחות במודעות הצרכנית הרחבה), ומאחר והסמארטפונים של היום מאפשרים גם לנגן מוזיקה במגוון דרכים שונות, רבים זנחו את נגני המוזיקה הישנים שלהם לטובת סמארטפונים חדישים. אך מי שבאמת מתעניין ועוסק בתחומים אלו וחובבי מוזיקה מושבעים הנהנים להאזין למוזיקה בכל מקום ובכל זמן יודעים להעיד כי גם היום, אין באמת תחליף ראוי לנגן מוזיקה איכותי ואמין.

depositephoto

כל המוזיקה במכשיר ייעודי ומתקדם – יתרונות נגן המוזיקה  

אחד היתרונות אשר הופכים נגן מוזיקה לרלבנטי וחסר תחליף אמיתי גם כיום (לפחות עבור חובבי מוזיקה מושבעים רבים בארץ ובעולם), הוא העובדה כי שמיעה איכותית ונוחה של מוזיקה באופן שוטף ולאורך זמן היא דבר חשוב ומרכזי מספיק על מנת להקדיש לו מכשיר בפני עצמו, ולא להעמיס גם את המטלה הזו על הסמארטפון, אשר אמנם יכול לעשות הרבה מאוד פעולות שונות, אך לא תמיד באופן אופטימאלי.

קביעה זו נכונה במיוחד עבור הפונקציה של ניגון מוזיקה – במרבית הסמארטפונים אין מספיק שטח אחסון על מנת להוריד אליהם את כל המוזיקה שאנחנו אוהבים לשמוע (שעשויה להצטבר בקלות ובמהירות לעשרות ומאות ג'יגה בייטים...), וגם המוזיקה שכן מורידים מעמיסה על המכשיר ומאטה אותו. כך נוצר מצב בו אנו תלויים בחיבור לאינטרנט לצורך שמיעת מוזיקה, מה שפוגע פעמים רבות באיכות ההאזנה (חיבור לא טוב, מקום בלי קליטה, הפרעות חוזרות ונשנות של התראות המתקבלות בפלאפון וכו').

נגן מוזיקה פותר את כל הבעיות הללו – מדובר במכשיר ייעודי המוקדש כל כולו לשמיעת מוזיקה, פודקאסטים או כל קובץ סאונד אחר  (למרות שניתן לעשות איתו גם לא מעט דברים נוספים), עליו אנחנו יכולים גם לאחסן ולהעמיס כמויות גדולות של מוזיקה כך שלא נהיה תלויים ברשת. מושלם לטיסות, טיולים בשטח ובעצם כל מקום בו נרצה להאזין למוסיקה...

 

משוכלל כמו סמארטפון חדש אך מיועד למוזיקה – נגן מוזיקה ב 2020

בדומה לסוגים שונים של ציוד הגברה ומערכות הגברה מסוגים שונים, גם נגני מוזיקה בימינו הם לא מה שהיו פעם – מדובר במכשירים מתקדמים ומשוכללים אשר הופכים את חוויית ההאזנה למוזיקה למתקדמת, יעילה, נוחה ומהנה יותר מבעבר.

נגן מוזיקה מקצועי  הוא בעצם סוג של סמארטפון משוכלל (כלומר – מצויד בחומרה של הסמארטפונים המתקדמים ביותר ובעוצמת מחשוב וקישוריות מתקדמות ביותר), המיועד כולו למוזיקה וקבצי סאונד. תוכלו למצוא בו חיבור ל wi fi  ולבלוטוס גם יחד (כך נשיתן לחברו אלחוטית לכל רמקול נייד או ציוד הגברה מתקדם ולנגן דרכם), מסך מגע גדול ונוח לתפעול ואפשרות לנגן מגוון רחב של קבצי אודיו מסוגים שונים.

בקיצור – מדובר באופן המתקדם והאטרקטיבי ביותר לצרוך כיום מוזיקה ואודיו בכלל, במיוחד אם אתם אוהבים להאזין לא מעט...


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה