אמבר פרו - מעליות, מעלונים ופתרונות נגישות מתקדמים



למרבה השמחה, מגמת המודעות לנגישות בציבוריות הישראלית נמצאת בתנופה גדולה בשנים האחרונות. ביותר ויותר מקומות מתעורר הצורך להתאים את החלל – בין אם מדובר על רחוב, כיתת לימוד או בית פרטי – לנכים ולמוגבלים בתנועה. אמבר פרו גאה לשווק ולהתאים מגוון רחב של פתרונות נגישות מתקדמים, ובהם מעליות ומעלונים.

PIXABAY

איך להנגיש בית?

תחת המילה נגישות מסתתר עולם רחב של פתרונות ודרכי סיוע שונים, שמרתם להקל על חייהם של אנשים הסובלים מלקות, נכות או מוגבלות כלשהי. הלקות יכולה להתבטא בין היתר בקושי תנועתי, תפיסתי או חושי.

כאשר עוסקים בנגישות אחד העניינים החשובים ביותר הוא מציאת פתרון אלגנטי שיאפשר למוגבלים בתנועה לזוז באופן חופשי יחסית בחלל, גם כאשר מדובר על בנייני קומות או מקרים אחרים בהם יש שימוש בגרם מדרגות סטנדרטי.

בהתאם לכך, כאשר חושבים על הנגשת בית ראוי להזכיר את הפיכת הבית לחלל נוח לנכים באמצעות הוספת מעלונים ביתיים. מעלון לבית יכול לבוא במספר דגמים ואופנים, כמו למשל מעלון מדרגות : מסוע מיוחד המאפשר לכיסא לנוע בחופשיות על פני גרם מדרגות ובכך מאפשר גם לאדם מוגבל בתנועה לנוע בחופשיות מקומה לקומה.

לא על המעלון לבדו

גורם חשוב נוסף בהקלה על מוגבלי תנועה וביצירת פתרונות נגישות מתקדמים הוא שימוש במעליות. מעליות ביתיות הן אמצעי יעיל וחשוב ביצירת חופש תנועה במבני ציבור כמו גם בבתים מרובי קומות. אין יותר מדי צורך להרחיב על מעלית שירות, היות וכולנו מכירים את השירות המועיל והחיוני שהן מעניקות, ולא רק עבור מוגבלים בתנועה. לכן נגישות ביתית מתחילה לא פעם בהתקנת מעלית ביתית.

התקרה אינה מכשול

אחד הפתרונות "החמים" והמוצלחים ביותר בתחום הנגישות, בהקשר של תנועה אנכית בין קומות הוא מעלון חודר תקרה. מדובר בגרסה אלגנטית ומעוצבת של מעלון לנכים , המאפשרת לנוע בין קומות שונות גם כאשר הן מופרדות זאת מזאת בתקרה כלשהי. מעבר זה מתאפשר באמצעות יצירת מעבר ייעודי דרכו המעלון נע בחופשיות כלפי מעלה או מטה.   

מתאימים נגישות באופן פשוט

אמבר פרו היא חברה מובילה ומנוסה בתחום מתן המענה למוגבלויות, אשר עובדת עם מגוון של לקוחות וארגונים, הן מהשוק המוסדי והן בשוק הפרטי. כחברה שעובדת בתחום כה חיוני אמבר פרו פתרונות נגישות דוגלת במתן פתרון מותאם אישית לכל לקוח ולקוח הפונה אליה, בין אם עבור מעלית ביתית, מעלון כיסא מדרגות, מעלון משטח למדרגות או כל פתרון נגישות מתנייע אחר.

החברה עובדת עם מיטב המותגים המובילים בעולם בתחום זה, ונותנת שירות מלא תוך הקפדה על קשר אדיב ומקצועי עם כל לקוח. נוסף על אספקת והתקנת מעליות ומעלונים החברה נותנת תמיכה בעת הצורך ומספקת גם אביזרים וחלקי חילוף עבור המוצרים השונים אותם היא משווקת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה