איפור זה לא רק סומק ושפתון



עולם האיפור עשיר במוצרים מופלאים ויפהפיים שיכולים לסייע לכן להשיג את מראה האיפור המושלם. לכולנו ככל הנראה יש את המוצרים הבסיסיים בתיק האיפור כמו: מסקרה, אודם, סומק וצלליות. אך יש עוד שלל מוצרי איפור מדהימים שלא כדאי לפספס. אם תמיד תהיתן מהו פריימר, קונסילר או ברונזר, הנה ההסברים המלאים על כל מוצר ומוצר.

pexels

פריימר

 

פריימר הוא תכשיר איפור שתפקידו להכין את עור הפנים לקראת הנחת המייק אפ. הוא מסייע בהחלקת מראה הנקבוביות, והוא תורם לעמידות המייק אפ גם כן. עם השנים פיתחו חברות האיפור פריימרים לסוגי עור שונים, כאשר חלקם אמורים לסייע בהפחתת ברק שמנוני, חלקם מעניקים זוהר לעור הפנים ועוד.

 

סוגים נוספים של פריימרים הקיימים בשוק הם: פריימר לעיניים המונע מהצלליות להימרח ולהיכנס לתוך קפלי העפעף, פריימר לשפתיים שאותו מניחים לפני השפתון, ותפקידו להעניק לחות לשפתיים תוך חיזוק העמידות של השפתון. ובאופן כללי זהו מוצר נהדר ומותאם במיוחד עבור נשים בעלות קמטוטים, נקבוביות גדולות או פגמים במרקם העור.

 

קונסילר

 

בידיים מיומנות הקונסילר הוא ממש כמטה קסם. מטרתו הכללית היא לטשטש פגמים בעור, כמו: עיגולים שחורים מתחת לעיניים, פצעונים, אדמומיות ועוד. ניתן להשתמש בקונסילר גם כדי "לתקן צבע" באזורים אשר זקוקים לכך. על כהויות מתחת לעיניים למשל מומלץ להשתמש בקונסילר בעל גוון כתמתם אשר מבטל את הצבע הסגלגל. במקרה של אדמומיות ופצעונים ניתן להשתמש בקונסילר בעל גוון ירקרק אשר מבטל את הצבע האדום. כאשר אין צורך בתיקון צבע, מומלץ לבחור בצבע קונסילר שהוא בהיר בגוון אחד מגוון המייק אפ.

 

ברונזר

 

ארצנו הקטנטונת אומנם ברוכת שמש אך תמיד כדאי למרוח קרם הגנה על עור הפנים במקום לשזף אותו. במקום, העדיפו להשתמש בברונזר. זהו מוצר שמעניק לעור הפנים מראה שזוף ומואר מבלי שתצטרכנה להסתכן בהזדקנות מוקדמת של העור. את הברונזר מניחים לאחר הנחת המייקאפ אך לפני הנחה של סומק, בצורה שמזכירה את הספרה שלוש החל מהמצח, דרך הרקות, ומתחת לעצמות הלחיים. ניתן להניח אותו גם על עצמות הבריח כדי להשלים את המראה השזוף.

 

היילייטר

 

אם יש מוצר איפור שמייצג את השנים האחרונות זהו בהחלט ההיילטר. אמנות האיפור היא כולה משחק של אור וצל, וההיילייטר הוא שחקן מפתח מרכזי. בעברית נהוג לקרוא למוצר הארה, זאת משום שהוא נועד להאיר אזורים בפנים שאותם אנו מעוניינות להבליט. יש להניח את ההיילטר על עצמות הלחיים כדיליצור אשליה של עצמות לחיים גבוהות ובולטות יותר. מקומות נוספים שבהם ניתן להניח את המוצר הוא על גשר האף ליצירת אשליה של אף צר, ועל קשת הקופידון מעל לשפתיים ליצירת מראה של שפתיים מלאות יותר.

 

ההיילייטר מגיעה בשלל צבעים וגימורים, חלקם יותר מעודנים וטבעיים ואילו אחרים מלאים בנצנצים בוהקים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה