איכות החיים בבניין בזכות העסקת חברת אחזקת מבנים



כל שנה גדלה לה כמות האנשים אשר בוחרים לגור במגדלים. בישראל קיימת תנופה בניית מגדלים בשנים האחרונות וכולנו גרים בקומות יותר ויותר גבוהות. יחד עם זאת קיימות מספר בעיות, שהעיקרית היא ריבוי שכנים. ריבוי השכנים מביא איתם בעיות כמו למשל סכסוך שכנים, וגם יותר בעיות במערכות המורכבות בבניינים חדישים.

FREEPIK

למזלנו בעזרת אחזקת מבנים מתאפשר לנו לנהל את הבעיות שנוצרות בצורה הטובה ביותר.
עם כל הכיף והיתרונות שיש בחיי קהילה, לצד זה יש גם חיכוכים בין שכנים ואף סכסוכים.
מה שגורם לרוב הוויכוחים אלה הם השטחים המשותפים שבאחריות דיירי הבניין.

השטחים המשותפים האלו הם: החניה, חדר האשפה, הלובי ועוד. לרוב הויכוחים יהיו על טריטוריה, עלויות תיקונים וניקיון.

להעסיק חברת אחזקת מבנים תוכל למנוע לחלוטין את הויכוחים האלו.

איך חברת אחזקת מבנים עוזרת לשפר את היחסים

נתחיל בהסבר - על תפקידה של חברה לאחזקת מבנים:
גבייה – חברת האחזקה תסדר את ענייני התשלומים במידה וקורה מצב שדייר לא מסוים לא משלם, וכך תמנע את המצב שדייר צריך לרדוף אחרי דייר על מנת לבקש את הכסף. לכו רצוי שחברת האחזקה תגבה את הכסף מדיירי הבניין.

אחזקה – בבניין חדיש קיימות מערכות שדואגות לרמת חיים גבוהה, במיוחד במקרים של חירום יהיה מענה לצרכים לשגרה תקינה. המערכות הן משאבת מים שתאפשר זרימה תקינה לכל קומות הבניין. גנרטור יספק בחירום חשמל. קיימות עוד מערכות שיצוינו בהמשך. אך, כל המערכות מחויבות בטיפול ע"י איש מקצוע מוסמך ולא ניתן לטפל בהן לבד.

ניקיון – לרוב כשאין חברת אחזקת מבנים לבניין, הדיירים מעסיקים מנקה עצמאי, הוא מדי פעם יגיע ומדי פעם לא והבניין לא ישמר בצורה מטופחת כמצופה. לכן כשיש חברת אחזקת מבנים המעסיקה עובדים בעצמה, מובטח ניקיון תמידי לבניין.

תשלום חשבונות – קיים שירות שלא תמיד מתאפשר, וזה שחברת האחזקה תבצע את התשלומים של הבניין. זה תלוי באם החברה עצמה מבצעת גם גביה.

ביטוח – חברת האחזקה תהיה אחראית לאגד ביטוחי בניין וגם על העברת תביעות ביטוח.

לסיכום, ככל שתמשך הבנייה בארץ ש ל מגדלים ובניינים חדישים, כלומר שהבניינים יהפכו לגבוהים ומורכבים יותר, יגדל הצורך בהעסקת חברת ניהול ואחזקה. בניין אשר מנוהל ע"י דייריו אשר לא התמקצעו בנושא אחזקה, המערכות יתוחזקו בצורה לקויה, דבר היגרום להרבה נזקים, אפילו בנפש אדם וגם לכיס. לכן אנו ממליצים על העסקת חזרת אחזקת מבנים מקצועית אשר תספק לכם את כל הדרוש לרמת חיים גבוהה ותקינה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה