איך תחסכו בהובלות בירושלים ?



הובלת דירה עם ציוד רב לדירה חדשה זה לא דבר בלתי אפשרי בעליל אך שונה במקצת מעבודות אחרות בבית כמו עבודות חשמל או תיקונים שונים ,כי כמעט כל אחד יכול לבצע אותה וזאת ללא הכשרה מוקדמת.

freepik

הובלות קטנות בירושלים או הובלות גדולות נעשות על ישי מובילים, אך יותר צעירים שעוברים דירת חדר, בוחרים לעשות את זה בעצמם ובסיוע רב של כמה חברים ,מכרים טובים.

כאן ננסה לברר האם זה באמת חוסך לכם כסף, ובאיזה סיכון לקחתם עבור חיסכון זה, בנוסף עם כבר הובלה עצמית אז איך תוכלו לשמור על התכולה שלכם, ומספר טיפים לביצוע ההובלה.

האם הובלה עצמית משתלמת לכם כספית?

הובלה עצמית תופס תאוצה בקרב הצעירים החל מסטודנטים וכלה בקרב צעירים שעוברים לגור בדירה משותפת בעיר, אבל לא רק אלו ישנם גם אחרים.

הרעיון מאחורי ההובלה העצמית היא פשוטה חיסכון בכסף על עבודה שניתן לבצע עם חברים ואו לבד.

מהם הדרכים לבצע הובלה עצמית בימנו ?

  1. ניתן וכדאי לשכור רכב הובלה או משאית הובלה .
  2. ניתן לשכור רכב הובלה גם עם נהג ובתשלום מוזל ולפי שעה.

ביצענו מספר חישובים אצלנו ובשקלול מהיר עולה כי השכרת רכב הובלה ללא נהג אמורה ממש להשתלם לכם ותוכלו בעקבות צעד כ – 30% מעלות ההובלה.

דעו ! בכל חסכון ישנו יתרון וגם חיסרון, אתם צריכים לשאול את עצמכם מה יכול להיות הפסד הכספי המוערך שעומד מול החיסכון העתידי האפשרי.

דוגמה להובלת מקרר:

אתם קודם צריכים לדעת כמה עולה לבצע הובלת מקרר ,מדוע זה חשוב בכדי לדעת האם כדאי בכלל להתחיל ,אך אם אתם לא עובדים באותו יום וסתם הייתן יושבים בבית אז זהו חסכון נטו, אך אם הייתם יכולים ללכת לעבודה חשבו גם את זה בעלות הכוללת, נסו לאמוד את עלויות שכרם של החברים שגייסתם לעניין, גלמו בנוסף את עלות השכרת הרכב ששכרתן אם בכלל ואת מיכל הדלק אם נסעתם רחוק ואחר כך תצטרכו למלא.

אחרי החישוב הנ"ל בצעו השוואת מחירי הובלה מול העלות שלכם והחליטו האם זה שווה את זה.

הובלה עצמית המם הסיכונים?

על פי החוק הרמת משא כבד לא מצריכה אישורים כלל אין שום מניעה כזו.

בשוק ההובלות ישנו חוסר רגולציה משווע ומוחשי והוא גורם לאנשים כמעט תמיד לזלזל בידע ובניסיון המקצועי שמביאים עמם אותם מובילים, זילות זה מביא את התחום לקושי אמתי למצוא בעלי מקצוע, בעצם רואים בהם רק אנשים עם כוח בשרירים.

תדעו שהמציאות היא שונה בהחלט ממחשבה זו חברת הובלות לא מגייסת את רמבו וחבריו כדי לבצע הובלה ואו למצוא עובדים.

מי שעבר הובלה יודע שלא כולם חסונים וחזקים וחלק מהמובילים צנומים שנראו לו אולי תשושים יותר.

הסיבה נעוצה בשיטת המחשבה שהרמת משא כבד הוא כוח בלבד אלא המציאות לא נשענת על כוח, אלא על טכניקה.

האם בזמן הובלה עצמית צריך ביטוח?

כמובן שכל הובלה צריכה ביטוח והפוליסה היחידה שתכסה אתכם במקרה של נזק לתכולה היא פוליסת 'ביטוח סחורות בהעברה 'שימו לב לכך אל תזלזלו.

חברות הביטוח לא נוהגות לבטח הובלה בודדת אלא ביטוח שנתי שעלותו עולה על 8000 ₪ לכן אינם מבטחות נהגים ליום אחד ,החלטתם בכל זאת  להוביל את הציוד שלכם בעצמכם דעו שאין לכם שום ביטוח עליו ואו על הנזק שתגרמו לאחרים בטעות.

מתכננים בכל זאת לבצע הובלה באופן עצמאי?

כך תבצעו הובלה עצמית ,קודם תכננו את העמסת הציוד וארגונו ברכב ההובלה באופן כזה שהסיכוי לנזק לתכולה  יקטן למינימום האפשרי.

תכננו את הרמת הציוד הכבד עם עוד חברים ולא לבד , וודאו שהציוד אכן יכול לעבור בחדר המדרגות ולפני זה בדקו האם הפריט עובר בדלת, כך שלא תתקעו עם הרבה חברים שבאו לעזור אך הפריטים לא יוצאים מהדירה.

תכנון הובלה ,  בהרמת משא כבד ,שמרו על גב ישר גם כשאתם מרימים את התכולה וגם כשאתם מתכופפים כדי להניח אותו.

גיבורים יש מספיק , אל תרימו לבד ציוד שמשקלו חריג ואו שגדלו עובר אתכם לבד ושוקל מעל יותר מ25% ממשקל הגוף שלכם רק כדי לסיים את העבודה.

שמחנו לעזור אנו כאן לכל שאלה בטל :036862687

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה