איך עושים ניתוח אף ללא ניתוח?



אם נספר לכם שאתם יכולים לעשות ניתוח אף מבלי לעבור ניתוח, מה תהיה התגובה שלכם? ככל הנראה הדבר הראשון שתעשו זה תרימו גבה כי זה בכלל לא נשמע הגיוני. אך במציאות של היום אפשר לשנות את הצורה של האף מבלי לעבור ניתוח עם החלמה קשה. אם עד כה סירבתם לשמוע על ניתוחי אף בגלל ההחלמה – תדעו שיש אור בקצה המנהרה. הבשורה האמיתית נקראת פיסול אף, אז מה אתם צריכים לדעת על האפשרות החדשה? אחרי שתכירו אותה מאוד יכול להיות כי כבר תקבעו תור על מנת לעשות את הטיפול הספציפי הזה. טיפול שיכול לאפשר לכם להשיג את התוצאה שתמיד חלמתם עליה.

FREEPIK

מה ההבדל בין פיסול לניתוח אף?

ניתוח אף הוא ניתוח לכל דבר ועניין, הוא מתבצע עם הרדמה כללית וכולל החלמה ארוכה. מצד שני פיסול אף זה לא ניתוח, מדובר על הזרקה של חומצה היאלרונית לאזורים שונים באף. כתוצאה מכך יהיה ניתן לשנות את הצורה של האף לצורה הרצויה בהתאם לדרישות הלקוח. זוהי הסיבה שבגללה האפשרות הזאת הפכה להיות לאפשרות מאוד פופולארית. יש כאלה שעברו ניתוחי אף לא מוצלחים ובחרו ללכת על הקונספט הספציפי הזה.

איך תדעו באיזה אופציה לבחור?

הבחירה הסופית היא שלכם, אתם אמורים לבחור את האפשרות שתרגישו איתה בנוח. יש כאלה שלא רוצים לחזור על הפעולה פעם אחר פעם, ולכן הם מבצעים ניתוח אף . אחרים מבינים כי הם תמיד ירצו לראות תוצאה שונה, ולכן הם בוחרים באפשרות של פיסול אף. כל אחת מהאפשרויות האלה יכולה להפוך את החלום שלכם למציאות. רק תדאגו כי תבחרו את האפשרות שתאפשר לכם להיות מרוצים ממה שתראו במראה. אם תהיו מרוצים ממה שאתם רואים במראה זוהי ההוכחה כי בחרתם נכון. אם אתם מבולבלים תמיד תוכלו לפנות למנתח מוסמך שיסביר מה הכי נכון לכם.

היתרונות של ניתוח אף

היתרון המשמעותי של ניתוח אף הוא שמדובר על פעולה אחת בלבד. כלומר אינכם צריכים לחזור על הפעולה שוב בעתיד, בתקווה שתשיגו את התוצאה הרצויה. מה שגם מדובר על שיטה מוכרת מאוד, כזאת שמביאה איתה הוכחות חד משמעיות. יש כאלה שמעדיפים לבחור בשיטות המוכרות על פני שיטות שהם אינם מכירים אותן. ניתוח אף שנעשה על ידי מנתח בכיר יאפשר לכם לראות את התוצאה שתמיד חלמתם עליה. תוצאה שאולי עד לא מזמן הייתה נראית לכם כתוצאה שלא הייתם יכולים להשיג אותה.

היתרונות של פיסול אף

כאשר בוחנים את היתרונות של פיסול אף עם חומצה היאלרונית ניתן לראות היצע רחב. ראשית מדובר על תוצאה לא קבועה, כזאת שמתאימה לכאלה שעלולים לשנות את דעתם. ישנם אנשים שעושים פיסול אף, ורק לאחר מכן הם מסכימים לעשות ניתוח אף. מעבר לכך מדובר על טיפול שלא מביא איתו החלמה ארוכה, ואת התוצאה הרצויה תוכלו לראות כעבור זמן קצר. כמובן שתוכלו לדאוג כי הפיסול יהיה כמו שאתם תמיד רציתם שהאף שלכם יראה. מרחב האפשרויות שעומד לרשותכם הוא מרחב אפשרויות רחב מאוד. כך שהחלום שלכם יכול להפוך למציאות על ידי בחירה באפשרות הזאת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה