איך למצוא מסך מחשב שמתאים לך?



אם אתה עומד לרכוש מחשב נייח, אחת מהמשימות החשובות ביותר שלך תהיה לבחור מסך מחשב שיסייע לך להשתמש בו בצורה אפקטיבית. אומנם במחשבה ראשונה נדמה כי רכישת מסך מחשב זה לא דבר מסובך, אך בגלל ההיצע שקיים בשוק הבחירה הופכת להיות כמעט בלתי אפשרית. אז רגע לפני שתלך לאיבוד, או חלילה תעשה בחירה שאתה עוד עלול להצטער עליה – עצור! במאמר הבא נסביר לך בדיוק איך למצוא מסך מחשב שמתאים לך, כך שתדע שעשית את הבחירה הנכונה עבורך.

Pixabay

איזה גודל של מסך אתה רוצה?

אחת מהשאלות הראשונות שאתה צריך לשאול את עצמך, היא מה הגודל של מסך שאתה רוצה או צריך? לגודל של המסך יש חשיבות מכרעת, ולכן אסור לך להקל ראש בנושא הזה. אם תבחר במסך מחשב קטן אומנם הוא יהיה הרבה יותר פרקטי עבורך, אך מצד שני הוא לא יהיה באיכות מספקת. אם תבחר במסך מחשב גדול אומנם האיכות תהיה גבוהה, אך הוא יהיה הרבה פחות פרקטי ולא תמיד פרופורציונלי.

ברוב המקרים אנו ממליצים לאנשים לבחור במסך מחשב בגודל של 24 אינטש. למה דווקא בגודל הזה? מכיוון שמדובר על גודל ביניים שיכול לספק לך את היתרונות מכל אחת מהאפשרויות. הוא לא גדול מידיי ולכן הוא יהיה פרקטי, ומצד שני במסכים כאלה האיכות היא גבוהה במיוחד.

מה התקציב שיש לך לרכישת המסך?

אחרי שתקנה את המחשב נייח עצמו, המשימה הבאה שלך תהיה לרכוש את המסך. אך מה לעשות שלא תמיד יהיה לך תקציב גדול לעשות זאת? לכן על מנת שתימנע מחוסר נעימות או ממצבים שבהם אתה נכנס לבעיות כספיות, מוטב כי תעמיד מראש תקציב לטובת רכישת המסך עצמו.

כך מצד אחד תוכל לסנן את כל האפשרויות שאינן עומדות בתקציב שלך, ומצד שני תוכל לדעת שאתה לא חורג מהתקציב ועומד בו בצורה טובה. אם אתה שואל את עצמך איך למצוא מסך מחשב מומלץ שמתאים לך, זוהי אחת מהפעולות החשובות ביותר שאתה נדרש לעשות בכדי להצליח.

איזה חברה מייצרת את המסך?

איך למצוא מסך מחשב שמתאים לך? כל מה שאתה צריך לעשות זה לשים לב איזה חברה מייצרת את המסך. כיום בשוק תוכל למצוא מבחר ענק של חברות, חלקן יהיו לך מוכרות יותר וחלקן יהיו זרות לך לחלוטין. השאיפה שלך תמיד צריכה להיות למצוא מסך מחשב שיוצר על ידי חברה מוכרת.

החברה שמייצרת את המחשב היא זאת שאמורה לסייע לך בשעת צרה, וזאת שאמורה לסדר בעיות במסך במקרה הצורך. לכן אם לא תחבר בחברה מיומנת לא מן הנמנע כי תמצא את עצמך בבעיות ועם לא מעט משברים בכל מה שקשור לתפקוד ולתפעול של המסך שרכשת לא מזמן.

כמה זמן אחריות יש למסך?

איך תוכל להשיג לעצמך שקט נפשי? על ידי האחריות של המסך כמובן. ככל שלמסך תהיה אחריות ארוכה יותר, כך תוכל לדעת שיש לך אל מי לפנות במקרה של תקלה או בעיה. זה ללא ספק יכול להוריד ממך את מפלס הלחץ, ולסייע לך בקבלת ההחלטות הסופיות כאשר אתה צריך להחליט איזה מסך הוא המושלם עבורך.

ברוב המקרים האחריות על מסכי מחשב מתחילה משנה אחת בלבד, אך יכולה גם להגיע לשלוש שנים במקרים מסוימים. לכל חברה יש את מדיניות האחריות שלה, ולכן מוטב כי תשים לכך לב ברגע שאתה עומד לבחור את מסך המחשב שיהיה הטוב ביותר עבורך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה