שואב אבק טוב ואמין יכול לפשט לנו משמעותית את החיים ואת מלאכת שמירת הבית נקי ומסודר. בעוד קיימים כיום דגמים רבים ושונים בשוק, הנמכרים בטווח מחירים רחב יחסית, בחירת שואב אבק חדש עלולה להיות משימה מעט מבלבלת ומאתגרת. כיצד בכל זאת מומלץ לבחור שואב אבק חדש והיכן מומלץ לרכוש אותו?

pixabay

קניית שואב אבק – קריטריונים עיקריים לבחירה

מהם הקריטריונים המרכזיים והראשונים שכדאי לשקול ולקחת בחשבון בעת חיפוש ובחירה של שואב אבק חדש?

ובכן, כמובן שהקריטריון הראשון והחשוב מכולם צריך להיות איכות העבודה של השואב, ובפרט איכות עבודה לאורך זמן. במידה ומדובר בשואב האבק היחיד או העיקרי של הבית, חשוב לקנות שואב חזק ועוצמתי מספיק על מנת לעבוד ברצף ולאפשר לנו לשאוב אזורים וחדרים שונים בבית. מותגים כמו "דייסון" נחשבים כמובן לעוצמתיים וחזקים במיוחד, אך חשוב לבחון את עצמת היניקה לפני הרכישה ולוודא כי מדובר בשואב חזק ועמיד (כדאי שיהיה מעל ל 350 WSP – המדד לעצמת היניקה של השואב).

נקודה נוספת היא החיבור לחשמל – כיום ניתן למצוא שאבי אבק מצוינים, חזקים ועמידים לאורך זמן, אשר אינם כוללים כבל וחיבור ישיר לחשמל, אלא אלחוטיים ומצוידים בסוללה פנימית נטענת. את השואב מציבים על גבי סטנד ייעודי אותו מתקינים על הקיר במקום נוח כלשהו בבית (דוגמת מרפסת שירות), המשמש כעמדת טעינה ואחסון גם יחד - כשהשואב מחובר לעמדה הוא נטען ומאפשר לנו לעבוד עימו ביד ללא הפרעה של כבלים וגישה לחשמל, לאורך זמן.

בנוגע לסוג השואב עצמו, כדאי להכיר ולהבחין בין שני סוגים עיקריים – שואב רגיל (המכונה גם שואב צילינדר או שואב נגרר) המתאים לעבודות ניקיון הבית הרגילות, ושואב עומד, אשר מתאים יותר לניקיון של שטיחים גדולים ורבים, כמו גם לניקוי פרווה ושערות של בעלי חיים. במקרה זה מצויד השואב העומד לרוב בסוג זה או אחר של צינור (על מנת שנוכל להגיע איתו למקומות פחות נגישים), כך שאם אתם הולכים על שואב עומד חשוב לבדוק לפני כן את אורך הצינור עימו הוא מגיע.

 

קניית שואב אבק אונליין

כמו כל מוצר או שירות אחר כיום, גם שואב אבק משתלם לחפש ולרכוש אונליין. ברשת תוכלו למצוא את המבחר האולטימטיבי (כמעט כל מוצר הנמכר כיום בחנות זמין גם לרכישה אונליין), כמו גם תחרות המביאה למחירים אטרקטיביים במיוחד וכמובן – נוחות רבה הן בחיפוש והן ברכישה.

מומלץ לחפש אחר שואב אבק טוב באתרי קניות, מבצעים וקופונים למיניהם, המכילים אינספור מוצרים שונים ומציעים מבצעים אטרקטיביים במיוחד. גם את שואבי האבק הטובים והנחשבים ביותר תוכלו למצוא באתרים שכאלו, ושם גם סיכוי לא רע למצוא אותם במחיר הטוב ביותר. ניתן ואף מומלץ למצוא את הדגם הספציפי בו אתם מעוניינים (גם אם באמצעות ביקור בחנויות מכשירי חשמל והתייעצות עם אנשי המקצוע שלהן), ואז להריץ באינטרנט השוואת מחירים עבור דגם מסוים זה. כך תמצאו את המחירים והעסקאות הטובים ביותר.

 

להזמנת מוצרים חשמל לבית ומגוון רחב של מוצרים נוספים הכנסו לאתר הקניות המוביל באליגם בכתובת https://www.baligam.co.il/

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה