איך לבחור עורך דין שילווה במקרה של תאונת דרכים?

$(function(){setImageBanner('b13aeeed-4207-45ee-9726-e09943e40550','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

אף אחד לא רוצה להיות מעורב בתאונת דרכים, לא בצד הפוגע ולא בצד הנפגע. כמובן שהחיים מוכיחים שלא תמיד מה שקורה זה מה שרוצים או מתכננים ותאונות קורות לצערנו לא מעט. מעבר לנהיגה זהירה ככל האפשר ושמירה על חוקי התעבורה והתנועה - חשוב לדעת מה לעשות ואיך להתנהל אחרי שקרתה תאונה.

freepik

למה צריך עורך דין אחרי תאונת דרכים?

לתאונת דרכים יש הרבה משמעויות והרבה השלכות. תאונת דרכים יכולה להותיר אנשים עם פגיעה גופנית חמורה שמשנה לחלוטין את מסלול החיים שלהם, יכולה לעלות הרבה מאד כסף ויש גם תאונות קשות במיוחד שבהן נהרגים אנשים שמותירים אחריהם משפחות עצובות ושבורות. כל אחד מהצדדים בתאונת הדרכים לא צריך אלא חייב לשכור את השירותים של עורך דין תאונת דרכים מומלץ שיעזור לו להבין את המשמעויות של מה שקרה, שיסביר לו בצורה ברורה ומובנת מה קורה מבחינה משפטית מה קורה מעתה ואילך, ילווה את הלקוח שלו וייצג אותו מול חברות הביטוח או בדיונים בבית המשפט ועוד. לפעמים עורך הדין ייצג את הלקוח ללא נוכחות שלו עצמו במידה והוא פגוע בצורה קשה כתוצאה מהתאונה.

החשיבות של ליווי עורך דין שמתמחה בתאונות דרכים

יש הרבה דברים שקורים בתאונת דרכים - פגיעה בגוף, בנפש וברכוש, מעורבות של אנשים שכלל לא קשורים לתאונה עצמה (למשל - הולך רגל שנפגע מתאונה בין שני כלי רכב), יש מי שאשם בתאונה, יתכן והתאונה נגרמה בשל עבירת תנועה או תום לב, יתכן ופגם או מפגע בדרך הם שגרמו לתאונה ועוד. לכל אחד מאלה תהיה התייחסות שונה מבחינת הרשויות והטיפול בתאונה ומכאן ההכרח לפנות אל עורך דין תאונת דרכים מומלץ שיש לו ניסיון וידע במקרים דומים. הוא זה שיידע איך יהיה הכי נכון לטפל במקרה ולסייע ככל יכולתו ללקוח שלו. גם תחום משפטי זה יש כמה תתי התמחויות. כך למשל אם היה מעורב אופנוע בתאונה חשוב לפנות אל עורך דין תאונת דרכים שילווה את הלקוח ויידע בדיוק את ההבדלים בין תאונת כלי רכב לבין אופנוע.

איך בוחרים עורך דין?

מכיוון שמדובר בתחום שעומד בפני עצמו בעולם המפט ועריכת הדין - חשוב לוודא שאכן פונים אל עורך דין תאונת דרכים אופנוע שיש לו ניסיון רב ככל האפשר, מה שיבטיח ידע עשיר ורחב. בכל תחום שקשור לשכירת השירותים של עורכי דין מה שהכי חשוב זה הניסיון שלהם וכמה כבר יצא להם להתעסק עם מקרים דומים. כך הם יהיו מעודכנים בכל החידושים או השינויים בתקנות והחוקים ויוכלו להציע ללקוחות שלהם ליווי מקצועי, אמין ומהימן. חשוב לא פחות שהליווי יהיה מותאם אישית לכל לקוח ולקוח שיפנה אליהם.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה