איך לבחור מקום לחגוג אירוע משפחתי?



כל אירוע משמח הוא חשוב לבעלי השמחה. ברוב המקרים נרצה לארגן אירוע בו גם בעלי השמחה נהנים וגם כמובן האורחים שלנו. אם יש לכם באופק אירוע משפחתי ואתם תוהים היכן לקיים אותו, אין ספק שחלק משמעותי מהצלחת האירוע שלכם תלוי במקום בו תחגגו. בין אם אתם מחפשים מקום ליום הולדת, חגיגת יום נישואים או כל אירוע חגיגי אחר, כדאי שתהיה התאמה בין המקום בו תחגגו לצרכים הספציפיים שלכם. אז מה כדאי לבדוק לפני שסוגרים מקום לאירועים קטנים? נפרט עכשיו.

צילום:  עמית אורנשטיין

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים את המקום לאירוע?

לא כל מקום מתאים לכל חגיגה, לכן כדי שתהיה לכם התאמה מושלמת לאירוע הספציפי שלכם יש כמה נושאים שמומלץ לבחון לפני שיוצאים לדרך.

  1. גודל המקום ומספר האורחים - גם כאשר אתם מחפשים מקום לאירועים קטנים ישנו טווח של כמות המוזמנים שמתאימה לכל חלל. ישנם חללים המציעים מקום לאירועים קטנים עד 50 איש וישנם מקומות שמתאימים גם למאה אורחים. אז אם עוד לא עשיתם זאת, זה הזמן לעשות רשימה של מספר המוזמנים שלכם ולוודא שהמקום שאהבתם מתאים לכמות האורחים. 
  2. מה מגישים לאורחים - אירועים משפחתיים יכולים לכלול שלל סוגי אירוח. נחלק את הנושא לשני תחומים עיקריים, אוכל ומשקאות. בקטגוריית האוכל תוכלו להחליט אם תגישו מנות פתיחה, ארוחה קלה או ארוחה מלאה בבופה או הגשה. אם מדובר באירוע קון והתפריט מורכב לדוגמה מכריכים או פשטידות, את האוכל אפשר לספק באמצעות מגשי אוכל. כשמדובר בארוחת מלאה וחמה מומלץ לבחור במקום עם שירותי קייטרינג או לדאוג לשירותי קייטרינג חיצוניים שיגישו את האוכל. כיום ישנם גם מגוון שפים שמציעים ארוחות מותאמות לכמות האנשים והסגנון. את נושא המשקאות תוכלו לפתור החל מהקמת עמדה עם שתייה קלה ועד להעמדה של בר קוקטיילים חגיגי. זה כמובן תלוי בסגנון, בתקציב ובכמות האורחים. לכן, חלק משמעותי מהבחירה שלכם של מקום לאירועים קטנים הוא ההתאמה בנושא האוכל שתרצו להגיד.
  3. תוכן האירוע - בכל אירוע צריך משהו נוסף מלבד המקום עצמו, אוכל ושתייה. אפשר להחליט שמדובר במסיבת ריקודים, אפשר לנגן מוזיקת רקע ולהציג מצגת אודות החוגגים, אפשר גם להזמין מופע חיצוני כמו מופע סטנד אפ או מופע מוזיקלי, הכל בהתאם לטעמכם האישי. המקום שתבחרו צריך להתאים לתוכן. לדוגמה עבור מופע של אמן חושים תצטרכו מרחב בו ניתן להופיע ומקום לכיסאות ישיבה. עבור מסיבת ריקודים תצטרכו אזור מוגדר לריקודים ועמדת די ג'יי.
  4. מיקום גיאוגרפי - חלק משמעותי נוסף בבחירת המקום הוא גבולות הגזרה הגיאוגרפים שמתאימים לכם. אם כל המשפחה שלכם מהצפון לא סביר שתחפשו מקום ליום הולדת בדרום.
  5. עיצוב וסגנון - יכול להיות שהמשפחה שלכם אוהבת אירועים צנועים ויכול להיות שחשוב לכם שהאירוע משפחתי שלכם ירגיש הכי יוקרתי. חלק ממה שמרכיב את הטון של האירוע הוא כמובן העיצוב והסטיילינג של המקום שתחברו. תוכלו למצוא מקום לאירועים קטנים בסגנון  אורבני מודרני, רומנטי וכפרי ועוד. בנוסף לנראות הבסיסית של המקום תוכלו כמובן להוסיף עיצובים על פי הטעם האישי שלכם כמו מפות מעוצבות, פרחים למרכז השולחן ועוד.
  6. תקציב – כמובן שאי אפשר לתכנן אירוע קטן או גדול מבלי להחליט על תקציב שמתאים לכם. התקציב ישפיע כמובן ישירות על כל הסעיפים הקודמים ועל ההחלטות שתקבלו. ישנם אירועים שמחזירים את עצמם לפחות באופן חלקי באמצעות מתנות מהאורחים אבל ישנם אירועים שתממנו לגמרי לבד ולכן חשוב שתהיו ערוכים.

מחפשים אולם לאירועים קטנים? היכנסו לאתר NOAM  - הבית שלכם לאירועי בוטיק בנס ציונה

 

צילום:  עמית אורנשטיין

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה